Привіт . Проблема ось яка. На моєму пасаті зчеплення "бере " майже в самому низу. До того був жигуль , там також зчеплення брало внизу , на службових їздив різних , зчеплення в основному бере десь по середині ходу педалі. Я якось не звертав уваги а сьогодні їздив на тестьовому пасаті , а швагро на моєму . То в тестя педаль десь по середині а на моїй швагро два рази заглох поки виїхав з подвіря. І в мене і в тестя привід гідравлічний. Машина в мене рік , десь пів року назад міняв зчеплення , вірніше тільки переклепував накладки , так як фередо було добре. Підшипник також був нормальний тільки була трохи вироблена втулка . Передачі включаються нормально , тобто скрипу скряготу КПП нема. Одне важко включити першу коли машина котиться а коли стоїть то вмикається нормально . Я так зрозумів що це особливість КПП. Недавно міняв манжети робочого циліндра , повна заміна рідини і почистив бачок , бо ніц не було видно. Звичайно що прокачав. А чому педаль внизу в мене на умі тільки дві причина : не тої товщини накладки або підуставші лепестки на корзині? Що мастри скажете.
Як працювало щеплення до заміни накладок? Після переклепки з новим не співставляв, як воно вийшло по товщині? брало б під верхом думаю що причина в - точніше - затовсте воно.
А чому під верхом? Я так розумію . Тиснеш на педаль , вижимний тисне на пелюстки і відходить прижимний диск корзини а коли пелюстки просівші - то вижимний тисне а диск не відходить і тиснеш на педаль далі . Диск відходить коли педаль майже внизу . І в зворотному порядку , педаль трохи відпустив і диск прижав фередо. Якось так я думаю. Але я погоджуюсь , мабуть не в тому проблема . Рідко коли всі пелюстки просідають , як правило декілька . А в такому випадку диск корзини йде на перекос і машина сіпається при рушанні. Тут нажаль я не догадався товщину поміряти. П.с Я думаю треба приїхати на зустріч і попросити ще когось проїхатися...
@vovik07 а гальмівна рідина в бачку тримається на рівні? *у мене так брало в самому низу, коли гальмівна рідина пропадала в робочому циліндрику - моміняли гумки з ремкомплекту і проблема зникла, а до заміни гумок доливав рідину в бачок. На гальмах воно не відчувається, бо на гальма рідина нижче в бачку іде ніж на зчеплення, і скреготу в переключанні теж не було, коли зменшувався рівень рідини.
Рідина не тікає. Я міняв ремкомплект головного . Думав проблема вирішиться. Але не помогло....Можливо БАСК правий , можливо проблема в накладках . При переклепуванні можливо розслоюється фередо але в такому випадку щеплення веде.