Порадьте майстра або СТО, де можуть без ускладнень і побічних ефектів розібрати і зібрати задні супорти. Проблемка така: Після заміни задніх барабанних гальм на дискові довший час не користувався ручником. Не було тросів. Вчора поставив троси, затягаю ручник, опускаю, а колодки не розтискаються. Майстер стукає десь там молоточком - розтискаються. Знову затягую, опускаю - не розтискаються. Словом я зараз уже з тросами, але й далі без ручників. Очевидно супорти "застоялися" і їх треба розібрати, прочистити і зібрати. Майстер який ставив троси сказав шо за то не візьметься. Підкажіть, хто міг би зробити і скільки така процедура може коштувати?
Наші майстри в переважній більшості це тупі бики які зупиняються напівдороги (як в твому випадку) і ще за це гроші беруть. Навіть в Польщі мабуть немає СТО де би ти приїхав зробити гальма і тебе би випустили ненаправленого. Як на мене - це злочин. Але якщо вони беруть за це гроші - це.. дабл злочин! Пропоную на майбутнє зробити гілку "ремонт" де в прикріпленій темі всі львівяни та мешканці області могли би висловитися про того чи іншого VW-майстра. Це за місяць-другий зможе допомогти створити стоп-ліст майстрів, до яких навіть за порадою не можна ходити і майстрів, які порядно ставляться до своєї професії і не розводять. Тепер щодо твого питання - на Липинського (хто знає, уточніть номер) є шрот, яким керує вусатий Ігор. У вусатого Ігоря є колєга Вадік - він хоч і любить випити, але супорти розбирає і ремонтує, чого не роблять навіть на заводі у Вольсбурзі
Ігора знаєм, будем питати про Вадіка Сьогодні зі своєю проблємою заїхав на сервіс, що на вул Тернопільській. Там майстер вусатий Андрій спробував вирішити питання таким чином: Підняв мене на підйомнику (в машині), я затягував і відпускав ручник, а він допомагав колодкам розтискатися, при цьому пшикаючи у всі щілини VD 40. До цієї процедури, проробленої разів 6, колеса після опускання ручника взагалі не прокручувалися, після неї з"явився прогрес, колеса туго, але крутяться. Спробував затягнути і відпустити ручник на землі і проїхатися - вийшло. Правда з витиснутим щепленням машина швидше ніж звичайно втрачає швидкість, відтак наразі мені рекомендовано ручник не юзати. За логікою вусатого Андрія, VD 40 за якийсь час роз"їсть іржу, а заодним і змаже гальмівну систему, і вона має запрацювати нормально. Далі буде... PS. Репліка від вусатого Андрія: "А нахрена тобі взагалі ручник? На місці розвертатися будеш? Зимою ніхто ручником не користується!"
У вусатого Андрія з логікою не все гаразд. По перше, WD-40 не роз'їдає іржі, (максимум, що може зробити час для твого супорта в цій ситуації - проникнути глибше і змастити) по-друге він живе у Винниках і їздить тільки на роботу та з неї - його стиль їзди такий: виїзжєю на трасу за місто шоб не було машин і тоді як влуплю - всю шісдесєтку валю аж до Винник :shock: ! :twisted: Тому шукай Вадіка. Правильна робота задніх супортів це дуже важливо. Особливо взимку.
Ну то залежить на чому їздить Андрій Якщо це горбатий запорожець, то його "шіздисєтка" - то дуже навіть героїчна швидкість
Знаю таку проблему і сам через то пройшов Правда в мене було ше гірше! Попереденій власник машини ручніком не користувався в принципі. І того 3.5 роки супорта не працювали. Короче все було настільки зле шо поржавіли задні диски Пробував рішати то різним чином 1. Піднімали на підйомник і пробували пшикати ВД40 і стукати по них - як результат покоцана різьба в супортах 2. Один майстер сказав шо тусуй синку за новими супортами а ці я розбирати не буду. На тому з майстром і попрощались 3. Накінець я найшов майстра! То такий Руслан сервіс в рясному напроти Сільпо, якшо треба то через приват дам його телефон. Мучився він довго, але супорта були рощібрані, почищені і зібрані. Зараз катаюсь і горя не знаю Правда ремонт тягнувся три дні, але я задоволений
Пройшла зима і моя проблема змінилася. Тепер ручник можна затягувати не боячись, що потім він не попустить. Навпаки, затягую до упора, а він не "хапає" PS Контакт Руслана скидай в приват, або в аську