Розмови про якість пального

Тема у розділі 'Автофорум', створена користувачем MrWolf777, 14 лют 2012.

  1. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    чесно незнаю усю сітку,АЛЕ запрвлявся там до січня,потім знов сів на дизель а він в них "підмерзає" до того з моєї сторони про них лише позитивні відгуки саме про цю заправку конкретно
     
  2. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    ти знов починаєш?
    Колись і баба дівкою була... Мова іде не про управляючих Лукойла і ГФК, а про паливо котре продається в даних мережах. З таким самим успіхом можна сказати що ОККО той самий Лукойл, так як декілька разів брав вагони з Лукойла :D У ГФК свої котракти на поставку палива, і не тільки з Лукойлом, з Лукойла вони брали мінімум.
    І ще одне, жодна заправка ГФК не продавалась Лукойлу!
    Та й мова взагалі то про 98 бензин. :)
    П.с. Сорі за офф
     
  3. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Якщо аж так настоюєш на цьому, то може якісь докази в студію.
    А тим часом я теж підлию масла, бо теж маю родича який працює на заправці і не один рік, і з його слів слідує, що його заправка, і її конкуренти , які розміщені неподалік, не раз брали 80й! бензин з однієї і тієї ж залізничної цистерни, і кожен з них продавав його під видом 92го чи 95го (залежить хто які присадки мав на той момент).
    Хто в курсі, той може підтвердити якіж то сильнодіючі присадки мали б бути щоб у "кімнатних" умовах аж так збільшити октанове число, бо з моїх скромних пізнань органічної хімії, таке неможливо. Тобто відверто продавалась, і скажу, продається бадяга, і від назви бренду то не залежить, а лише від конкретної точки\запрвки.
     
    • Подобається Подобається x 2
  4. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Є в тому правда!
     
    • Подобається Подобається x 1
  5. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    +1
    +1
    +1
    +1
    +1
    (бо з першого разу не публікує :) )
     
  6. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    на чому?

    докази про що?
    Довідку в Лукойлі попросити що вони не купляли ГФК-шних заправок, чи попросити копію товаро-транспортних накладних? :good:

    щось непонятно, родич працює на АЗС чи нафтобазі?
    Може твій родич щось попутав або не в курсі, що нафтопродукти з ж\д цистерн зливаються тільки на нафтобазах, і тільки з нафтобаз бензовозами розвозиться по АЗС.
    це просто твої субєктивні враження, чи може десь в бардачку завалялась експертиза отої бадяги з АЗС?

    ти помиляєшся
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Хоч тема і про 98 бензин.... але потихенько перейшла в тему про бензин --- болюче це місце для шоферів. А так як видно з твоїх дописів - орієнтуєшся в темі продаж бензину то розкажи чому при наливі з пістолета скажем на 100 грн любої бензини на табло грошей вибиває 99.96.... 99.98..... 99.94.... я думаю всі це зауважували і вроді всім якось не хотілось виясняти куди ділись ті пару копійок з 100 грн чи іншої суми....
     
  8. Чортопхай

    Чортопхай Аксакал

    Авто:
    VW
    Клубна карта:
    113
    Відразу відчулося, що тема заділа за живе Вову з доларом.

    Тоді ще одне питання: якщо півтори літри бензину коштувало, скажімо, 14.05 грн., мужик дав 15 грн., то чому, коли йому налили в пляшку (півторачку), до повної бракувало ще грам 200?

    Оминаємо питання, що в пляшку взагалі не можна наливати.
     
  9. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    праві усі
    +
    +
    +
    +
    +
    +
    і т.п.
    але нету країну назвали Гондурасом,тому і маємо пальне не 98 а х............. всяку ,закордоном такого непотерплять,ами терпимо ,миж Українці ,от і волочимся ,а не їздимо і мріємо про якісне пальне якого маже неїснує в нас.
    Розкрию один секрет, моя хороша знайома працює в Лабораторії держстандарту,в нас у Львів обл немає ні 98 ні гуд дизеля ні ..... як зявиться хоча б для аналізу знатиму.
    Підтверджена інфа за останні майже 4-и роки,а присадки роблять дива ,особливо в двигунах під час ремонту
    Порадую,мастила є якісні і часто.
     
  10. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    це особливості взаємодії касової системи та колонки. Як правило колонки не вміють наливати тисячні долі літра, а тільки соті, тобто колонка може налити тільки 1л 220 грам, а не 1 л 225 грам. Крім того є проблема з протоколами, по яких спілкуються колонки з касою.
     
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    це особливості взаємодії касової системи та колонки а також самої математики. Як правило колонки не вміють наливати тисячні долі літра, а тільки соті, тобто колонка може налити тільки 1л 220 грам, а не 1 л 225 грам. Крім того є проблема з протоколами, по яких спілкуються колонки з касою. Ну це великі дебрі, думаю всі зрозуміли в чому суть. Повірте мені на слово, оті 2-3 копійки котрі Вам недолили компанії в прибуток не йдуть, а залишаються в касира (можете самі звірити суму на колонці та фіскальному чеку). А також повірте, жоден касир нехоче вислуховувати нарікання та скандали клієнтів за оті копійки, навіть попри те що в кінці зміни в нього буде лишніх 10 грн. в касі. Всі великі бренди знають про цю проблему на центральному рівні, проте вирішити її не так просто як здається на перший погляд. Тай жодна велика компанія не буде ризикувати довірою клієнта за якісь 2-3 копійки, на котрі він не дополучив палива. Крім того хочу ще раз наголосити, що ті 2-5 копійок компанії в прибуток не лягають, так як в прибуток іде тілька та сума, котра зафіксована в фіскальному чеку!!!

    мушу тебе розчарувати - не заділа. Просто хотілося форумчанам внести ясність в цих питаннях, так як деякі дописувачі поняття немають про те що пишуть і викладають інформацію, котра є незовсім правдивою.

    2 варіанта відповіді:
    мужик впевнений що в пляшці вміщається 1,5л а не 1,3л?
    на колонці виставлена завелика доза.
    Знову ж таки мова піде про великих операторів, котрі можуть дозволити собі тримати в штаті відділ з конролю якості та пересувні лабораторії, а їх можна перелічити на пальцях однієї руки. Наскільки мені відомо, санкціонована керівництвом таких компаній доза недоливу складає 100-200 грам на 20 літрах. За перевищення таких рамок керівник заправки може залишитись без роботи.
    Відкрию Вам великий секрет - на всіх АЗС повинні бути повірені Держстандартом мірники ємністю від 5 до 50 літр. І якщо у клієнта виникають підозри на недолив, він має повне право в присутності керівника АЗС перевірити точність відпуску палива з колонки, скориставшись мірником.
    Але думаю неварто піднімати скандал за недолиті 100-200 грам на 20 літрах, так як заправці потрібно якось виживати - податкова, пожарники, то й жеш Держстандарт, санстанція, захист прав споживачів і т.д. - всі вони приходять і кажуть "ДАЙ". А ось коли вам на 20 літрах недолили 500 грам і більше варто вчиняти скандал.
    Крім того на дозу недоливу впливає ще багато факторів - температура та обєм палива в резервуарі, температура повітря, вологість, атмосферний тиск, і навіть сама доза відпуску. Були випадки, коли один і то й же ш пістолет на 20л мірнику недоливав 100гр, а на 50л мірнику недолив складав 200 гр, хоча б по логіці мав би скласти 250гр.
    На маленьких небрендових АЗС доза може бути яка завгодно, адже їх ніхто неконтролює. Держстандарт перевіряє дозу раз в рік.

    Якось так.
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Якраз в тих дебрях і собака зарита.
    Ну по перше не 1л 225грам а 1л 220,5грм. тобто один знак після коми. Тут на форумі багато програмістів, які в курсі як і в яку сторону программно заокруглюються цифри. Якщо б так було то тоді на табло було 100,01, або 99,99 і ні на йоту меньше і більше ... а насправді цифри гуляють по різному. І програмно завжди можна рахувати від одного і скажем хоча б до 4 знаків після коми і тоді на табло завжди б було 100.00 і протоколи тут ні причому... бо протокол це є потік байтів який обробляється як програміст скаже.
    Так що все це так би мовити офіційна версія, а є справжня версія

    Так от справжня версія є в тому що на більшості АЗС в компютері сидить програма перехоплення потоку байтів з колонки і перерахунку (такий собі вірус в користь готівки). А перерахунок заключається в тому цифри на табло залишаються правильними, а дозатор який дозує бензин отримує інформацію про зменшення кількості палива скажем на 3%. Тобто фактично недоливає 3% бензини... по простому з 100л недоливає 3 л. і от тоді дійсно виникає проблема з заокругленням на табло... бо спочатку треба заокруглити справжній відпуск бензини а потім заокруглити перерахований і зробити щоб було добре на табло бензоколонки... алгоритм дійсно получається складний.... і через те і висвічуються різні цифри ...99.94 ....99.95 ..99.97 і т.д в залежності і від ціни і від кількості покупки.є
    Про все те знають і великі бренди і малі, бо частина цих 3% недоливу попадає до них у вигляді готівки без податків обліку....і т.д
    А довіра клієнта і так "буде" бо клієнт ніяк не замітить при заправці 10л відсутність 300грам. Тим більше відключити режим 3%(так умовно назву) це натиснути відому тільки оператору кнопку на клавіатурі і ніякі провіряючі нічого ніде не побачать. Часом правда спрацьовує людський фактор і оператор або забуває, не зауважує провірки і тоді в пресі починають писати що на такій то АЗС недолили стільки то...
    А висновок цієї моєї писанини простий там де ідуть заокруглення там працює режим 3% там де заокруглень немає там і вищезгаданий режим не працює... знаю пару АЗС у Львові де заокруглень немає......))))
     
  13. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    у нас проблеми з математикою?
    Добре напишу більш доступно - колонка вміє налити 1,22л, колонка не вміє налити 1,225л. 5 грам це і є тисячна доля 1 літра.

    Дякую Юра за теорію, поржав зранку від душі :D Ти ж знаходишся в Солонці недалеко від АЗС? Піди туда і розкажи свою теорію, нехай хлопці також поржуть.

    Яких нах 3%, який вірус в касі????? Я ж про дозу недоливу вроді чітко написав, що виставляється вона на колонці!!!

    це тільки особисто твоя здогадка, яка нічого спільного не має з реальною експлуатацією АЗС.
    А, і почитай для загального розвитку що таке протокол передачі даних, так для загального розвитку.

    Більше тобі доказувати нічого небуду, думай що хочеш, і переконуй в цьому інших.
     
  14. Nick Wolf

    Nick Wolf Місцевий

    Авто:
    VW Passat 1.8GL
    Клубна карта:
    000015
    Це особливості бізнесу по українські і більше нічого. Я маю дещо іншу статистику. Якщо заливаю на круглу суму, то постійно не доливають до тої круглої суми тих декілька десятків грам. Якщо заливаю на круглу кількість літрів, тоді інша картина - не додають тих копійок в здачі, бо немає, постійно чогось в них немає. І виходить наступна картина:

    Около 2 млн грн. ежегодно cети АЗС «Лукойл» и «ОККО» не додают своим клиентам в виде сдачи!
    http://autovisio.com.ua/statyi_toplivo_view/0-4-88.html

    Я думаю, це стосується й інших мереж. То про які вирішення може йти мова? Чи про яке добре ім'я чи бренд? Хіба що про бред. Окрім того, що заливають бадягу під виглядом квіточок, то й такі бабки на недоливах та недоздачах тиряють! І то ще не факт, що доливають дійсно рівно стільки, скільки показують їхні запрограмовані колонки.

    Ніхто зараз не їздить з каністрами на заправки, а дарма. Колись відразу було видно, де рівно 20 л залили до горловини, а де зхімічили і суттєво недолили. 20 л залізяку незручно возити, а пласмасові заборонили. Колись я мав таку 5 л дозаливку пласмасову (каністру), куплену ще в Східній Німеччині (НДР!) спеціально, щоб мати НЗ бензини у машині. Не знаю, чи зараз в ЄС також заборонено заправлятися в неметалеві каністри, але в нас вважаю це зроблено спеціально. Бо по тій 5 літровці я завжди знав, яка заправка бреше, а яка лиє нормально. І вона була безшумна у багажнику, та займала мало місця.

    Окрім того, я просто впевнений, що на кожній заправці тепер, з розвитком технологій обману, є кнопка "Шухер". Коли приходить перевірка, чи мужик хоче залити в каністру, оператор натискає цю кнопку, і заливає рівно і чітко. А потім все повертається назад, до обману. І то все робиться лише однією кнопкою, може навіть ножною.

    Щодо якості пального. Заливаю завжди один бензин на одній заправці. Якщо на іншій, то не разово, а також постійно, до пару місяців часу. І тут така сама сумна статистика. При більш-менш однаковій їзді одного місяця виходять витрати на 100 км одні, іншого місяця інші. Кардинально різняться в межах 2-4 л на 100 км. Як таке може бути? Я пояснюю лише якістю бензини. То кращої якості попадається і спалюється краще, то гіршої, з домішками, які не приносять радості мотору. Звісно, що заміри робилися не один рік, і похибка на погоду також робилась. Але в один сезон не може бути такої різниці.

    Тому не треба тут розповідати, які всі заправки кристально чесні і як бережуть своє добре ім'я, і як, бідаки, їх власники ночами не сплять, думаючи, якби то клієнту зробити краще, додати зайво пару грамів пального. Цікаво, невже інші одноклубники не рахують бензин і грошей на це діло? Невже немає що сказати про це все і особливо про якість бензину та недоливи/недоздачі?
     
  15. bass

    bass Аксакал

    Авто:
    Був VW Passat B4 Variant (ADZ)1.8 (35I) Automat, Була Audi Avant A6C5 2.5TDI(AKN)
    Клубна карта:
    000073
    Я розробляв, і не один, протокол передачі даних, правда, не для звязку колонки з касою, а для багатьох інших, набагато складніших систем. Скажу, що Юра правий, а кому читати для загального розвитку якраз тут слідує навпаки ;)

    Ще скажу, що з точки програмування - неважливо в яку сторону дозволити заокруглуювати. Залізу байдуже коли прийде команда на закриття клапана. Так що зробити, щоб ЗАВЖДИ заливало, наприклад 2,26 а не 2,24, що навіть з похибкою (на вологість, землетруси, вязкість, густину, температуру) достатньо, і набагато б поправило статистику. Але чомусь це не робиться...
     
    Останнє редагування: 16 лют 2012
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ну хто ж розкаже про те як обкрадає клієнта...... правда смішно....)))))
    Можна мою теорію провірити на практиці...можу пожичити мірник для бензини і каністру.... і якщо в клубі знайдуться охочі (я не маю реально часу) і заправляться в каністру так щоб не бачив ні оператор ні заправщик і потім переміряють і так по декілька АЗС, а потім тут те все обговорим...... До речі в тюнінг клубі хлопці таке часто роблять...
     
  17. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    І навіть здавали на експертизу. Висновок був чіткий. Продають "бодягу"...
     
  18. MrWolf777

    MrWolf777 Аксакал

    Авто:
    Volkswagen LT35 1995 2,4D;
    T4 1,9TD2001;
    Skoda Fabia 1.6V 2008;
    ,Mitsubisi Grandis 2,4 ATD ST 2009
    хто ,що, скаже тепер, як помінялась можливо ситуація, можливо хоч десь в якійсь мірі в кращу сторону?
     
  19. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Ще гірше. Всі продають з одної "бочки". "Сімя" заставляє. Окремо возять Шелл і Укрнафта (вроді свою роблять, дизель точно). На шелі на дизелі більше км виїжджаю. Тут або дизель кращий, або заливають точніше (менше недоливають)
     
  20. andriyvitruk

    andriyvitruk Active Member

    Авто:
    VW PASSAT B6 2.0 fsi (BVZ)
    почесали пальці об клавіатуру і на тому все закінчилось ,як писав вище MrWolf777 ми ж українці терпіли і будем терпіти .нема доброї бензи-добре,нема доріг-добре,а щоб вийти і сказати вголос і щось робити ....то якось нехочеться
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)