Всім привіт! Недавно діагностував машігу Ваг-комом і найшов пару помилок: обрив кола лямбда зонда, замикання на масу ДТОР. Стер помилки трохи поїздив і вони знову появилися. Спочатку думав продзвонити дроти але коли почав то все розбирати то побачив шо дроти всі дубові ізояція потріскана так шо думаю ліпше небуду розмотувати проводку боше гірше нароблю, а поміняю їх повністю. Тільки немаю розпіновки свого ЕБУ може хтось має таку інфу чи ссилку на неї. авто passat b3 двигун ABS 1.8 mi 1993 номера ЕБУ ще непереписав додам потім.
О дякую kум за інфу, тепер тільки розібратися з тим всім. Я так поняв шо: 28- дріт до лямбди 8,10- до ДТОР 5,6 вроді датчик положення колінвала, але його в мене нема! поправте якщо шось нет так поняв
Виникло ще одне питання. Чи можна то так зробити як я задумав? Дроти від ЕБУ до датчиків йдуть без всяких розгалужень(топто напряму до них) ? Якщо старі дроти відріжу при самій фішці а нові дам напряму до датчиків працювати то все буде?
Взагалі всякі дроти ідуть через блоки запобіжників і комутуючі панелі... спочатку тре все добре перевірити а потім різати ато буде Донецкому робота...)))))))))
Діагностика вприсків механічних інжекторів Пошук несправності в авто. Хто шукає той находить. Діагностика вприсків і в тому числі механічних інжекторів. Кап.ремонт двигунів Шан.kym! Чи могли би Ви провести діагностику двигуна ABD. Прошу Ваш конт.тел.