Їхати повільно, чи швидко, дотримуватись правил, чи ні, всеодно знайдется чмо обдовбане, яке не помічаючи розмітки вирішить зацідити тобі в бік- висновок після Франківського автобазару. Те ... мене влупило настільки прикольно, Шо аж погнуло титан(на який прийшлась більша частина сили удару), якби не гальмував, і не пробував вирулити, мав би покалічені ноги. Тепер страхова компанія того "чоловіка" мені заявляє, що проведено буде оцінку з урахуванням зношеності деталей автомобіля!!!!!!!!! А нова погнута стійка, нова хеллівська фара, гума, яка лопнула. Виходить, що я крім того, що чекатиму більше місяця на ту виплату, бігатиму , тратячи час і бензин, в пошуках деталей, ще й доплачуватиму за ремонт? Напишіть що знаєте, please, бо я вже не в стані закони переглядати.:-x
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Во гандони! Я наскільки знаю, є така шняга, що страхова компанія платить не за покупку нових запчастин, а за те, скільки коштували старі. Тому коли робиш експертизу, то домовляєшся з експертом про те, щоб більшу частину суми збитків він зашив в вартість ремонту, а не в запчастини. Ремонт СК повинна покрити повністю
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Мдяя, співчуваю... Що тобі потрібно робити: 1. Зафіксувати, що втрачені деталі мали менший вік ніж машина і про це письмово повідомити страховика. 2. Не знаю, яка сума збитків, але якщо вона тебе не влаштовує, потрібно аргументовано заявити, що ти не згідний з експертизою страховика і провести свою, незалежну. З іншого боку ти можеш додати чеки на титани (поїхати на шрот і за 10 грн вони випишуть квитанцію, що продали тобі комплект дисків за ринковою ціною). Так само з новою гумою і стійкою і фарою. Приклавши чеки ти повинен вимагати оплату вартості всього комплекту, оскільки різні колісні диски на одному авто понижують безпеку їзди а також тратять товарний вигляд авто. 3. У експертному висновку більшість частин повинні піддаватися ремонту. Тобто повинна бути не заміна крила а його відновлення. Таким чином, машина виглядатиме як колись, оскільки робитиметься на професійній станції або ж тобі буде оплачено більшу кількість грошей (на робото-годину знос не нараховується, на відміну від заміни запчастин) 4. Експертиза, проведена без твоєї участі - недійсна, (якщо, звичайно, тебе не запрошували тричі, а ти не прийшов), тому під час експертизи ти повинен внести в протокол, з чим саме і чому ти не згідний. 5. Виплата проводиться скоріше за все за ОЦВ, тому франшизу у розмірі 100 доларів тобі повинен повернути винуватець, а решту - страховик. Якщо перший відмовляється - подавай на нього в суд. 6. Яка страхова компанія і яка її філія займається виплатою?
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Не згідний, це правильно. За зношену запчастину потрібно платити частину її вартості, інакше в тебе на дорогах періодично будуть в'їзджати старі жигулики і запорожці а потім вимагати купівлю нових десяток і ланосів
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Дякую. 1. Як зафіксувати такий вік деталей ? шукати чеки з магазинів? 2. Той , ніби , експерт сказав, що машину вже можна ремонтувати, а експертиза (а саме сумма) буде через 2 тижні. Фотографії робив експерт страх компанії. 5,6. Моя не застрахована. Є цивілка того рогуля для третьої особи. Але там часу той процес займає, дофіга. PZU Україна, регіональний офіс в м. Івано-Франківську p.s. Там тільки капот можна порівняти, все інше в країні Аїда. Ще раз дякую.
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... взагалі так, але по ідеї ти не зобов'язаний зберігати чеки, тому розпочни просто із заяви після пред'явлення страховиком суми. Не ремонтуй ще, бо ти маєш право не погодитися із сумою збитків. Якщо не буде збитків, то не буде можливості визначити правильну суму. Від страховика міг бути тільки аварійний комісар, а не експерт. Експерти - люди незалежні. І ще - два тижні це дуже багато. Попроси їх надати інформацію про суму раніше або забезпечити повний ремонт авто. Визначення суми збитків - набагато швидший процес, адже тобі треба їздити, а експертизу ти ще так і не робив. Цього достатньо Страховка повинна бути виплачена у місячний термін, так говорить законодавство. Не залежно від місця знаходження офісу компанії та його адміністративної структури. тоді дивися, щоб в експертизі це було враховано. так, причому для всіх. Правда ДАІ ще не перевіряє, але ти вже не переоформиш машини без страховки як і не зможеш уникнути відповідальності при скоєному ДТП. Раджу придбати - коло 200 грн на рік, але наскільки спокійніше їздити!
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Ти про яку машину говориш? про Джетту? вона вроді більше 10 років має, такі машини принципово не хочуть страхувати компанії.
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Звичайно не мені тобі казати, але страховики керуються каталогом машин враховуючи рік випуску і комплектації. Потім вони звісно відшкодовують за таблицею. Вигідніше рихтувати деталі а не робити їх заміну за низькою ціною. Але на титани їм начхати, вони мабуть відшкодують як за дешеві поношені металки.
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... По цивілці можеш хоть запора з 68 року застрахувати. Я вот свою застрахував (92рік) - 207 грн вийшло. Окрема подяка Флайові. 8)
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Чоловіче, не рівняй Боже з правидним. Цивілка - це страхування від третіх осіб. Твою машину не відшкодують при ДТП пригоді. Відшкодують тому кому ти винний. Йдеться за відшкодування твоєї машини. Більше 10 років машини принципово не хочуть страхувати страховики.:!:
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Чоловіче, в цій темі йдеться якраз про відшкодування збитків третім особом. Тобто топікстартеру відшкодовує збитки страхова винуватця. 8) Про КАСКО і т.п. тут розмова не йдеться, ясне діло що по ньому не страхують старих машин.
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Так, справді, тут йдеться про відшкодування збитків за цивілкою. Тому вік машини не має значення. Щодо вартості страхівки - її вартість регулюється законом і у всіх компаніях фактично однакова. Її можна порахувати тут
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Ще одне: Рішення суду повинен чекати і пробивати я , чи ті страховики? Відпиши plz. Набридло пішки ходити, та й зліший я якийсь став без машини:-(
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Не зовсім розумію, який суд мається на увазі - стандартно у ДТП повинно бути 2 суди - перший визначає потерпілого і винуватця (відбувається в районі скоєння ДТП або за місцем проживання того, на кого оформлено міліцейський протокол), інший підтверджує розмір збитків та форму виплати. У випадку з першим позивачем фактично є держава в образі ДАІ. Позивачем в другому є той, хто хоче отримати компенсацію. Часто у випадку співпраці зі страховиком другий суд є непотрібним, оскільки всі питання виплати врегульовуються між страховиком і вигодонабувачем. Термін першого суду може бути різним. В першу чергу це залежить від оперативності роботи ДАІ. Ти маєш законне право контролювати хід засідання і навіть клопотати про присутність на ньому. Для того потрібно зв'язатися з відділком, який оформляв ДТП і поцікавитись в якому суді розглядається справа. Не буду пояснювати, що треба робити, аби дізнатися номер телефону суду.
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Через 3 місяці, таки прийшло відшкодування. Ше треба франшизу стягти з таксиста
Питання: Розрахунки з страховиками б... У мене теж страховий випадок стався - тріщина на лобовому склі. І в страховій компанії зараз мені будуть оцінювати АМОРТИЗАЦІЙНИЙ ЗНОС на лобове скло. Авто (Golf 3) страховане в ТАС, рахунок на скло і роботу порадили взяти в ПП "Анна" (по Стрийській), де скло коштуватиме 606 грн. + робота 160 грн = 760 грн. В страховій компанії мені попередньо сказали так як авто з 94 року то амортизаційний відсоток може бути порядку 70% :shock: , але це ще не остаточно, бо це має оцінити якийсь їхній експерт. А отже - все решта я маю оплатити сам!!! 70% амортизації мені звісно не подобається :-x (бо вони ж таки напевно будуть пропихати чим побільший відсоток) і так як паперове оформлення гадаю ще буде тянутися до кінця тижня то хочу спробувати гарно прояснити це питання й може якийсь інший їм варіант запропоную. Тому відповідно питання: може хтось знає як амортизаційний знос вираховується??? може є якісь документи чи таблиці по яких це роблять??? *** Колись я чув що амортизаційний знос є різний для різних деталей авто (напр. найбільш зношується ходова, мотор, тому й відсоток тут може бути більшим ніж для скла і т.д.) :!: PS. В неті поки-що знайшов тільки щось типу цього: "16. АМОРТИЗАЦІЙНИЙ ЗНОС 16.1. Амортизаційний знос легкового транспортного засобу береться з розрахунку 20% від страхової суми за перший рік експлуатації ТЗ, 15% - за другий та 10% - за кожний наступний рік. ..." .. а конкретики ніякої не має :???: (типу якоїсь законодавчої бази) PS2. Ще додаткова думка: брати подорожчий рахунок на скло і роботу (а не там де дешевше і порадили). Відповідно, в Алексі скло з роботою коштуватиме більше тисячі грн. Як результат, якщо не вдасться суттєво зменшити амортизаційний відсоток то хоча б сума в гривневому еквіваленті, що буде покривати страховий випадок для страх.компанії, в кінцевому варіанті буде більшою :idea:
Відповідь: Розрахунки з страховиками б... Атой знос придумали для кидалова, для того щоб нас дурити і заробляти на нас побільше грошей. Чисто логічно подумати - їздить собі машина, фари світять, лобовуха ціла, кузов теж, все в тебе зашибісь, ніяких витрат у тебе не передбачається. І тут якесь чмо в тебе заїзжає. Моментально все твоє "зашибісь" руйнується. Тобі треба попасти в купівлю нових запчастин. Тобі ж ніхто не продасть нову фару, скло або бампер за 50% ціни. Страховики вважають інакше. Справедливо би було якби страхова замість грошей постачала тобі необхідні запчастини замість тих, що пошкоджено в ДТП. От вони хай купують хоч за 10%. Або ще краще. Якщо перед ДТП ти зробив машину, попав в купу грошей на заміну запчастин на нові. А страхова тобі доказує, що машині 15 років і запчастини ті коштують в два рази дешевше... Короче подонки