Відповідь: Висота протектора і знос підвіски А какой расход у тя? Я тут посчитал общий расход по поездке в Крым. Прошел 1200 км. Общий расход 7,38 л/100км. Это с учетом того, что когда ехал в Мелитополь по прямой расход вышел при 130 км/ч 6,1 л/100 но домой ехал быстрее да и дожди и обгоны и по Крыму в туман пришлось поплестись у некоторых в хвосте! Считаю, что 7,38 - отличный результат!
Відповідь: Висота протектора і знос підвіски Зараз так складається, що засікаю рідко. Позавчора Львів-Київ з середньою швидкістю 140 компютер показав 7,9. Перед тим, зі Сколе до Стрия їхав за жигуликом (в сер. 90 кмг) стабільний показник на цій ділянці був 5,5 л. (Одного разу на 70 кмг і їзді так 10 км було 4,5!) Інколи, у випадках, якщо зажираюся з кимось у місті, показник перевалює за 17,5. Так що справа відносна і я тішуся що є машина, в якій педаллю газу регулюється показник від 5 до 20 ПС Якщо я їду до Києва на максимумі - бракує баку. Зате дорога займає менше 4х годин.
Відповідь: Висота протектора і знос підвіски Головне бережи себе :-D Їзда більше 140 кмг більше 1 год - притуплює реакцію (доведено фахівцями і перевірено мною) Бери приклад з мене, я вже в цьому житті вже нікуди не спішу (і моторесурс збільшиться в декілька разів) ..... вот гарно сказанув аж самому сподобалося :grin:
Відповідь: Розхід палива у Scirocco Дякую! зацікавила мене твоя фраза , судячи з неї ти кудись поспішав в попередньому житті?! Якщо без жартів, то мені навпаки видається, що повільна їзда пригальмовує чоловіка - я, наприклад, при повільній їзді по трасі 5-6 годин розслабляюся настільки, що інколи впадло з ряду в ряд їздити чи взагалі кермом крутити. А інколи і з машини вилазити . Причому часто бачу таких водіїв - їде в лівому ряді 80 і дрімає. Натомість коли Львів-Київ менше 4 годин, я сиджу максимально сконцентрований, слідкую за всіма деталями, максимально треную боковий зір і реакцію. Не зовсім розумію, чому різниця в 20-30 кмг впливає на ресурс двигуна, та ще й у декілька разів... По-перше двигун не залежно від швидкості робить однакову кількість обертів, відповідно усі рухомі деталі роблять ту ж траекторію. По друге, двигун найменше зношується при оптимальній частоті обертів і температурі. Відповідно занизькі оберти йому навіть гірші ніж високі, хоча високі теж не фонтан. Тому для кожного двигуна є рекомендована амплітуда оптимальної роботи. Для мого двигуна це 3-5 тисяч обертів на хвилину, що відповідає швидкості 120-170 кмг, відповідно на цій швидкості знос мінімальний. Навіть якщо переважно їздити 200 кмг, ІМХО ресурс скоротиться не в 2-3 рази а всього лиш на 10-15 процентів, не більше.
Відповідь: Розхід палива у Scirocco Ну про фразу в тому житті я придумав сам (колись). Так я літав як можна назвати на своїй попередній Джетті, поки чогось не при садив двигун і випадків мені заканало дивом не було особливих, хоча на тій самій трасі могли бути шалені влёти... :-x А на рахунок зносу двигуна.... доречі не в тему ти зимою від мінус 15 град цельсія грієш двигун? ... а тепер продовжуючи тему... знос двигуна не тільки залежить від температури і обертів, ще є така фішка як масло (його якість, густина), а люди кажуть що з 3,5 тис об на хв мотор тобіж циліндри і таке всяке хоч би на 0W40 змащується набагато гірше аніж до цих обертів, звісно йому ніц не буде. но ресурс для старих авто падає я думаю не на 15-20 проциків а так набагато більше... але це є виключно моя моральт байки викручено з уст хорошого народу...
Відповідь: Розхід палива у Scirocco ... ага ще забув Київ - Львів. Дай Боже тобі ніколи, щоб фірмани не зустрічалися, котрі дивлячись в очі виїздять Б Л Я прямо перед тебе. 150 км/год і далі збільшують ймовірність перелетіти фірмана з конями (особливо в темний період доби)
Відповідь: Розхід палива у Scirocco Взимку прогріваю, хоча якщо залите 0в40, можна і без того, оскільки вязкість цього холодного масла дорівнює вязкості гарячого, на розширення поверхонь можна незважати, машини старші, зазори великі. Щодо змазки циліндрів - в мене стоять спеціальні масляні форсунки, вони порскають на низ поршня і охолоджують його та стінки циліндра. Оберти не страшні, заводська відсічка спрацьовує на 7200, червона зона після 7000. Щодо восьмиклапанних двигунів - доки не почалася червона зона тахометра (вона трішки нижче ніж в 16в), виробник нічого не має проти розкрутки. Стінки циліндра змащуються масляною парою, утвореною колінвалом, чим більші оберти, тим вона інтенсивніша. Так само на обертах збільшується тиск масла і воно швидше бігає масляними каналами і пропорціно до обертів інтенсивніше змащує. Температуру на цих обертах система тримає стабільну, тому перейматися не вартує. Я би не робив з цього проблеми. Ащодо фірманів - ЗНАЮ! БАЧИВ!!! Екстрім несамовитий! В мене 190 а воно веде себе ніби я 40 їду - гальмую, колеса підсвистують, таке враження, що от-от з гальмівних колодок повалить дим! Слава Богу, миналося.
Відповідь: Розхід палива у Scirocco буду мати на сьогоднішній день ще одну думку, думаю авторитетну мені... не дай Бог нікому фірманів