RP проти ABS

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем even91, 4 лют 2011.

  1. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Підкажіть будь ласка не грамотному. В мене зараз стоїть мотор ААМ, а я хочу поставити RP або ABS.
    Що мені для цього потрібно не рахуючи двигуна, (наприклад там проводку чи ще щось)?
    Яка між RP і ABS різниця?
     
  2. tifosi

    tifosi Active Member

    Авто:
    1.8 RP CL`ka.=> GLT) ЦЗ, ЭСП, Эл. зеркала, Hella разделенка + ксенон, Hella Trezer и много др.
    Знаю точно, что в системе зажигания.
    На АБС оно более продвинутое.
     
  3. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Ну скажем я хочу замінити головку мотора з свого AAM на RP, бо десь читав що з RP беруть розпредвал і ставлять в ААМ і виходить з цього RP 90 л.с., то правда чи не???
     
  4. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Темі АП!!!
     
  5. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Та чому нема. Ці всі три двигуна мономотроніки і різниця між ними в програмах управління вприском що і дало добавку в 15 к.с . RP і ABS також відрізняються програмами вприску. на ABS стоїть меньше датчиків і краще управління. Але і там і там щоб поміняти треба і ГБЦ і бортовий компютер і систему запалення і всю проводку. Те що писали прошивку поміняти то туфта. Я не вірю що хтось має оригінальну фольсвагенівську програму.. Це є комерційна таємниця за сімома замками... типу формули Кока -Коли
    Питання трохи дивно звучало ...міняти шило на мило... Якщо вже модернізувати двигун то краще ставити 16 клапанну ГБЦ ... скажем від 9А, КР або 6А (Ауді). Або хоча б систему Дігіфант... з любого двигуна. Це була б добавка в конях поза 100, а затрати по коштах і роботі майже однакові. У тих всіх систем блоки циліндрів одинакові.. там за деяким вийнятком
     
  7. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Просто до мене якись тосол дешевий лили, що аж головку пороз'їдало. Вот тепер і думаю, що робити. Мабуть придбаю головку від RP + мозги на нього.
     
    Останнє редагування: 6 лют 2011
  8. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Тоді вже краще АBS або ADZ... вони більш поширені і програми вприску ефективніші.
     
  9. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Але ж на ABS ще треба проводку міняти і систему запалення.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В RP також. Заміна мозгів без заміни проводки не буває
     
  11. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Я шось не допру. Ти хоч сказати, що мій роз'єм ЕБУ від ААМ не підійде до RP?
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    чи підійде чи не підійде, я зразу точно тобі не можу сказати.Це питання треба конкретно вивчати. Одно точно відомо що якщо заміниш все гамузом то точно буде працювати. Загальний вигляд розйомів може бути однаковий .... розпайка може бути різна,якщо наприклад на ААМ три датчика температури а на РП два то розпайка вже не співпаде, або навпаки, або по інших датчиках різниця. Якщо хочеш докладно і до кінця в цьому розібратись бери ЕЛЬЗУ і шукай відмінності між вприсками. Це кусок конкретної роботи. і тоді точно будеш знати що і як можна замінити. Якщо не захочеш розбиратись то тоді тупо все міняй.
    ABS наприклад має один чотирьохконтактний датчик температури... тобто розпайка вже не співпаде...
    Можеш порівняти коди контроллерів ... якщо коди співпадуть то ймовірність що і розєм співпаде майже 100%... хоч там ще є модифікації.
     
    Останнє редагування: 6 лют 2011
  13. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Во що знайшов, номера деталей [​IMG]
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Бачиш розпредвали різні ... значить кути запалювань по різному формуються... скоріше всього різні ДХ в трамблерах...тобто точно треба буде трамблери міняти.
    Подивився коди контроллерів:
    ААМ - с#443 997 311 cx
    - 443 907 311E
    ------------------------
    RP - 443 997 403 Ax
    443 997 311 Ax
    443 907 311 G
    -----------------------
    Получається що є по два-три варіанта контролерів на кожен двигун.... це скоріше всього повязанно з модифікаціями з АКПП з кодиціонером чи без.
    Стандартні то 443 907 311G і 443 907 311E. А вони відрізняються буквами значить різні програми. Висновок - розєми співпадають а от чи розпайка співпаде то треба по електросхемах дивитись в Ельзі.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)