Підкажіть будь ласка не грамотному. В мене зараз стоїть мотор ААМ, а я хочу поставити RP або ABS. Що мені для цього потрібно не рахуючи двигуна, (наприклад там проводку чи ще щось)? Яка між RP і ABS різниця?
Ну скажем я хочу замінити головку мотора з свого AAM на RP, бо десь читав що з RP беруть розпредвал і ставлять в ААМ і виходить з цього RP 90 л.с., то правда чи не???
Я так зрозумів, що знающих по даному питанню не має, тому це питання написав на іншому сайті, на якому і дали відповідь http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=158566&st=0&#entry2232334
Та чому нема. Ці всі три двигуна мономотроніки і різниця між ними в програмах управління вприском що і дало добавку в 15 к.с . RP і ABS також відрізняються програмами вприску. на ABS стоїть меньше датчиків і краще управління. Але і там і там щоб поміняти треба і ГБЦ і бортовий компютер і систему запалення і всю проводку. Те що писали прошивку поміняти то туфта. Я не вірю що хтось має оригінальну фольсвагенівську програму.. Це є комерційна таємниця за сімома замками... типу формули Кока -Коли Питання трохи дивно звучало ...міняти шило на мило... Якщо вже модернізувати двигун то краще ставити 16 клапанну ГБЦ ... скажем від 9А, КР або 6А (Ауді). Або хоча б систему Дігіфант... з любого двигуна. Це була б добавка в конях поза 100, а затрати по коштах і роботі майже однакові. У тих всіх систем блоки циліндрів одинакові.. там за деяким вийнятком
Просто до мене якись тосол дешевий лили, що аж головку пороз'їдало. Вот тепер і думаю, що робити. Мабуть придбаю головку від RP + мозги на нього.
чи підійде чи не підійде, я зразу точно тобі не можу сказати.Це питання треба конкретно вивчати. Одно точно відомо що якщо заміниш все гамузом то точно буде працювати. Загальний вигляд розйомів може бути однаковий .... розпайка може бути різна,якщо наприклад на ААМ три датчика температури а на РП два то розпайка вже не співпаде, або навпаки, або по інших датчиках різниця. Якщо хочеш докладно і до кінця в цьому розібратись бери ЕЛЬЗУ і шукай відмінності між вприсками. Це кусок конкретної роботи. і тоді точно будеш знати що і як можна замінити. Якщо не захочеш розбиратись то тоді тупо все міняй. ABS наприклад має один чотирьохконтактний датчик температури... тобто розпайка вже не співпаде... Можеш порівняти коди контроллерів ... якщо коди співпадуть то ймовірність що і розєм співпаде майже 100%... хоч там ще є модифікації.
Бачиш розпредвали різні ... значить кути запалювань по різному формуються... скоріше всього різні ДХ в трамблерах...тобто точно треба буде трамблери міняти. Подивився коди контроллерів: ААМ - с#443 997 311 cx - 443 907 311E ------------------------ RP - 443 997 403 Ax 443 997 311 Ax 443 907 311 G ----------------------- Получається що є по два-три варіанта контролерів на кожен двигун.... це скоріше всього повязанно з модифікаціями з АКПП з кодиціонером чи без. Стандартні то 443 907 311G і 443 907 311E. А вони відрізняються буквами значить різні програми. Висновок - розєми співпадають а от чи розпайка співпаде то треба по електросхемах дивитись в Ельзі.