Ручки дверні на Пассат Б4 хто допоможе поремонтувати або поміняти, мова йде про обидві передні. В мене ні часу ні вміння не вистачає, задні замінив, все добре, а от як акуратно і правильно від'єднати центральний замок/сигналку, замінити лічинку ключа і поставити нові ручки, або ж відремонтувати старі так, щоби відкривалися двері - я не вмію і не знаю. А вже просто дістало, вже сам не можу відкрити пасажирську, а свою по 4-5 разів смикаю. Колись давав раду якось відрегулювати, але 10 років експлуатації мною даються де-не-де взнаки. Тому хто вміє добре це зробити чи знає, хто робить таку штуку? Ніби дурниця, але зробити треба. Купити поїхати на шроті можу, а от потім поставити - не ризикну.
мав таку ж проблему - робив мені електрик на СТО на вул. Морозенка (бічна Ярослава мудрого) - зробив дуже якісно і взяв недорого.
Я теж з таким парився...там під ручками прокладочки гумові, вони з часом тріскають і вилітають, ціна прокладки 10 грн. нові брав в магазині під заказ...Ставиться елементарно, відкриваєте дверки, відкручуєте болтик напроти ручки, і вона просто витягується ...Після того тка само вкручується назад, і "методом наукового тику" регулюється..Якщо все йде добре то 10 хв. на одні двері вистарчає....Що цікаво, то значно простіше навчитись робити самому, ніж когось знайти, я питав на СТО так вони хотіли по 100 грн за ручку і збирались розшивати дверки, балвани....
З передніми ручками не так все просто. коли вона зношується, то є схеми регулювання і надання їй другого повноцінного життя. Я не бачив на очі як то робиться саме в Б4 Пасаті, але в Джетті2 було легко. Майстер казав, що гнув десь лєпєсток, десь наварював додаткове навантаження, тому в деталях розказати не можу. Ставити її важко і незнаючи як, будеш робити довго. там є секрет якийсь, в певний момент треба десь натиснути і вона легко зайде, не знаючи цього просто не збереш і не вставиш. Про які прокладки за 10 грн під ручки ви говорите? Є фото якісь? В мене ручка вже майже не відкривала, майстер зробив, тепер як нова. Перед тим ремонту вистарчило на 4 роки.
в Б4 нічого негнетбся , набери мене 097 798 798 3 я тобі все розкару, буде час і допоможу, сам усе робив собі і навчився все переставляти ,життя заставило, доречі ручки ти поміняєш, але аби підвгнати серцевину потрібно ключ від донорського замка на 1 хв,і буде тобі щастя
Панове, щоб не вiдкривати нову тему: хтось пiдкажiть,будь ласка, як вийняти серцевину з замка ручки, не маючи ключа-донора? Авто- Б3, ручка вломилася навпiл, висить на дротах вакууму. Донорську ручку знайшов, але без ключа. Притулив машину водiйськими дверима до стiни i стою, мiркую. Пишу з мобiльного. Дякую.
без ключа невитянеш, висверлюй акуратно щоб мікрик зберігсяч, а з своєї ручки вийми серцевину і встав в донорську і буде тобі щастя
Витягнув, дякуючи авторові допису в сусідній темі. Напіврозібрав, а потім стиснув з однієї сторони шилом, а з другої- надфілем "вусики" на кінці серцевини і дуже сильно надавив. Воно і вилізло....:D Такий шар грунту на серцевині був, що жодного "вусика" не випало. Не ясним лишилось питання про маленьку пружинку і кульку, які намальвані в підручнику. В донорі їх не знайдено.... Хто стикався з цими деталями? Дякую.
Панове, знову -ж таки, щоб не відкривати нових тем. Сьогодні стикнувся з тим, що серцевина ручки зламаної не входить до ручки, яку я мучив в попередньому пості. Все зробив, двері розібрав, дріт керування ЦЗ під'єднав, а потім почалося..... кулька з пружиною- раз, серцевина- два.... Так і лишив машину з свіжою ручкою і без серцевини.... Заткнув ганчіркою. В зв'язку з цим, добродії, хто - небудь, підкажіть: - чи таке буває, а чи я погано сунув? - на всяк випадок, чи стають ручки з Б4 на Б3? Дякую.
з Б3 на б4 і навпаки ні, взаємозамінні лише кілька елементів,непідходить,а окись чистивна серевині і замку?
І сунув я непогано, просто були різні серцевини. Та, що в мене стояла - під пружинку і кульку, як в підручнику намальовано, а та, що купив - під дві проточки поздовжні. Закінчилось все замовленням у майстра під серцевину зробити секрети і ключ новий. Все гамузом - 140 грн. + 50 грн ручка. А на самій- пре-самій розборці - 150 просили за ручку с замком і ключем. На економився.