Цікавить питання експлуатації ручних барабанних гальм в морозну погоду, бо ходять страшні казки, що гальмівні колодки в мороз примерзають до барабанів і зранку власника чекає подорож до майстрів. Особливо хто залишає вночі машину з піднятим ручним гальмом. Наскільки ці казки правдиві? Скажімо як бути якщо потрібно залишити машину на пару годин на підйомі/спуску. Що робити, кого слухати? До прикладу, якщо не підняти двірники, то вони за ніч примерзають до скла, що мабуть також не є добре. Але там ситуація простіша.
Я вчора опель астру після теплого боксу додумався поставити на ручнік))))))) дві години феном грів)))))))), але якщо машина на вулиці постійно, то нічого не буде, головне щоб конденсат не утворювався, він і примерзає
Ставити машину біля тротуару, викрутити кермо так, щоб переднє колосе вперлося в бордюр і на передачу і все.
ще буває варант, коли не колодки до барабана примерзають, а замерзає тросик ручніка в тунелях - тоді треба тунелі гріти. але зимою роблю так, як шег написав
А я 8,5 років тупо затягую ручник КОЖЕН раз, і ще й на передачу ставлю. Машина завжди на вулиці, реально не замерзло ні разу... пару раз після перепадів погоди і дуже сильних морозів підмерзало, тобто як тільки рушав то зривалося і все, ніяких наслідків. Хоча і всяке може бути, але це як сказали, коли конденсат є.
Дякую всім за відповіді. Так а хіба немає конденсату при їзді по місту? Туди попадає сніг і коли гальмується, то він тане. Ось і волога, ось і конденсат. Ставиш на пару годин на ручник, а потім...
Так в саму середину барабанів вроді нічого ззовні і не попадає, там вони щильно закриті, це не дискові тормоза...
Якщо не заїзджати в глибоку воду перед тим то все буде ок. Якщо вже сталося - то після занурення барабанів треба проїхати на ручнику 500 метрів, колодки та барабани нагріються і висохнуть. Щоденне користування ручником дозволить уникнути легкого примерзання від конденсату . Навіть якщо почнеться снігопад, сніг під колеса припаркованої машини не потрапить. Тому якщо машина стоїть то стоятиме далі. Лише при похолоданні після дощу або після їзди по мокрому снігу. Для цього перед поїздкою витирачки треба постукати до скла, лід повідпадає.
не знаю про барабанні, але у мене на дискових якось був примерз, то диск від перегріву світився як сонце під час заходу. відтоді ручнік зимою не чіпаю.