Руль, шо не передбачений виробником.

Тема у розділі 'Юридичні питання', створена користувачем KJaR, 27 тра 2008.

  1. KJaR

    KJaR Початківець

    Авто:
    VW Golf II 1.6D 1987
    Хочу собі поставити руля спортивного, але виникає питання що про це мені можуть заспівати гайони? Порившись в інеті бачу шо люди пишуть що мусара люблять примахуватися до рулів, типу "вони не сертифіковані заводом-виробником, а отже їх не можна експлуатувати".
    Є в когось мудрі думки на рахунок цього?
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    А ти в них спитай, як вони докажуть що цей руль не сертифікований заводом виробником? В них є перелік всіх сертифікованих? Вони впевнені і мають документальне підтвердження того, шо саме такий руль не ставився заводом в якихось ювлейних моделях чи ін. едішнах? кароче не парся.
    Але руль пошукай собі якісний. Китай і тайвань на базарі брати не раджу, бери МОМО, ОМП, Спарко чи ін. німецький або італійський бренд. До руля мусиш мати якісний перехідник саме під той руль і твою модель машини. Руль-це зручність і безпека руху, так шо думай.
    До речі, впевнений що рулі відомих брендів, які мають оригінальний перехідник для ВАГівських машин, сертифіковані заводом.
     
  3. Topol

    Topol Аксакал

    Авто:
    VW Corrado G60 1990 Police Interceptor 2007 Yamaha R1 2009
    Клубна карта:
    000006
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Говориш їм - машина пройшла техогляд, вон наклейка до 2010 року, ідіть лісом.
     
    • Подобається Подобається x 1
  4. ярик

    ярик Місцевий

    Авто:
    jetta c
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Руль тільки з дорогих ! Є випадки коли гарні спортивні
    рулі(китай) лишаються в руках!На мою думку-знайди
    оригінальний руль VW,тільки з моделі з г/п(він меньший)
    і обший шкірою або замшем.
    В мене замш вже більше року - супер !
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Гайонів фтопку. Вони завжди знайдуть причину, щоб не вимагати десятку силою. Чи це руль, чи килимки, чи будь-що інше. Тут треба шукати відповідь у своїй поведінці чи вигляді машини, адже щось таки наштовхує їх на такі питання і вони чомусь сміливо несуть таку пургу.

    Імхо якщо нема гідрака, не варто ставити малий руль. Я поставив в зеленого сірка замість маленького руля нормальний від B-3, стало набагато комфортніше їздити. Думаю, німці робили не один експеримент перед тим як запровадити у виробництво рулі з наявним діаметром.
     
  6. Volodumur

    Volodumur Місцевий

    Авто:
    VW Jetta II GT 2,0(ABF)))
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Оригінальний руль також мае нормальний вигляд(не такий він вже й великий)просто кпи на нього гарний шкіряний або замшевий чохол тай все.
     
    • Подобається Подобається x 1
  7. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Справа звички...В мене гідрака нема, колесики 15/195/50, руль спортивний, причому найменший в свому класі, 30 см. в діаметрі (тільки при таких розмірах руля мені з моїм зростом зручно залазити в машину).
    І з його крутінням не виникає жодних проблем, навіть на місці! Контроль над машиною кращий, відчуваєш найменше зміщення/поворот колеса. От коли їжджу на батьковому авто з стоколвим рульом, відчуваю себе водієм автобуса, а в різких поворотах з незвички доводиться довертати руль, коли бачу шо звиклого повороту на 45 градусів не вистачає шоб пройти поворот.
     
  8. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Можна поставити любий руль, АЛЕ, вони не мають подушок безпеки, ТОМУ....слід пам"ятати що кермо любого відомого виробника має властивість при ударі (наприклад при ДТП) згинатись. в місті кріплення до рульвої рейки. На перехіднику стоїть 4 полоски підігнутих. Що дає змогу уникнути при лобовому ударі каліцтв. Оця лабуда сертифікована.
    В китайських же можна і череп проламати і грудну клітку, а може і сам в руках остатись))))).........КИТАЙ непредсказуемая страна))))))

    Бери МОМО, ОМР, VIKTOR, MONZA, або інше щось відоме....
     
  9. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Згідний, але якщо розглядати комфорт як зменшення силових зусиль для керування автом, великий руль буде комфортнішим, оскільки потребує менше зусиль для здійснення повороту.

    З цього виходить, що потреба ймовірності зміни пози з малим рулем більша (напр. не кожен розвернеться на місці без гідрака на витягнуті руки, треба нагинатися), а це також галузь комфорту.

    З досвіду їзди на різних рулях скажу, що малий руль частіше вимагає підсвідомі нагинання водія вперед (для того, щоб бути готовим до різких поворотів) у час сильної концентрації, напр. при їзді вночі, по бездоріжжі ітд. А це на довгих ділянках змучує.

    Крім того, великим рулем можна чіткіше виставити кут повороту - завдяки довшому коліну рульове колесо має більшу довжину ходу з розрахунку на один градус. Це важливо, коли ловиш занос на твердому покритті - коли сантиметр повороту великого руля впливає на поведінку машини, в маленькому рулі це вже будуть міліметри, які не завжди можуть бути контрольовані людиною.

    Розумію, що багато хто може сказати, що на спортивних машинах стоять менші рулі. Але слід також врахувати, що там стоять спеціальні гідропідсилювачі, що по-перші дуже інформативні, а по-друге дуже потужні і дозволяють дуже точно виставляти кути повороту. Крім того всі ралійні трекові ітд машини зроблені для постійного управління двома руками з чітко визначеними позиціями рук. Для цього навіть перемикачі передач виносять до руля. Це важливо, бо наші стокові авто часто керуються однією рукою.

    І з цього виникає найважливіший пункт: безпека. Шансів не втримати руль при ударі несподіваної перешкоди на швидкості суттєво менше, коли стоїть малий руль. Його втримати важче. І майже неможливо зробити це однією рукою, нехай тільки при переключенні передачі. І тому я не хочу уточнювати, що означає малий руль у випадку розриву переднього колеса на високій швидкості, особливо на трасі з зустрічним потоком.
     
  10. Scirocco GTi

    Scirocco GTi Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 1,8i 1986 р.в. EW 112 л.с. 5ст КПП, VW Scirocco 1,8i 1984 р.в. DX ? л.с. 5ст КПП
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Точно так і в мене. Але руль ще менший - 28 см. Але то МОМО і в шкірі. :) Дискомфорту не відчуваю. Але з великим кермом дійсно краще було на мічці керувати, але я на то уваги не звертаю. Завдяки такому керму мені стало зручно сідати і виходити в/з машину.
     
  11. PassatB5

    PassatB5 Active Member

    Авто:
    Passat B5 Saray 1.8 20v
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Я собі купив рукавички такі без пальців шкіряні, керованість супер, і стильно ! :) Просто , і без заморочок. Правда ментам приходиться пояснювати нащо вони мені.

    А взагалі, не знаю як в шановного автора (не про нього буде сказано наступне), в першу чергу технічний стан авто має бути в "сертифікованому" стані, а потім вже можна заморочуватись цюнігом, ІМХО.
     
  12. Хат

    Хат Active Member

    Авто:
    VW Corrado G60
    Відповідь: Руль, шо не передбачений виробником.

    Рукавички.... я їх спочатку носив тільки зимою, бо на рулі металеві накладки, а ручка КПП зовсім металева, а потім.........діло звички, як у курців)))))))))))
    В них дійсно зручно.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)