В мому Golf III 1993 р. страшно гримить рульова рейка (без підсилювача), таке враження, що молотками знизу хтось стукає. Як краще зробити: купувати нову, чи реставрувати стару? Читав, що це ще може карданчик гриміти.:?:
Відповідь: Рульова, нова чи б/у ? Справа в тому, що нова кермова рейка не оригінал і скільки вона проходить не відомо. Чи може всеж таки реставрація?
Відповідь: Рульова, нова чи б/у ? Може карданчик а може таги наконечники і тд Спочатку мусиш визначити що точно а потім вже задаватись питанням що краще ставити Реставрувати не раджу (ще й десь на "гаражах"). А взагалі пошук рулить http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=218 http://www.volkswagen.lviv.ua/forum/showthread.php?t=2759
Відповідь: Рульова, нова чи б/у ? В мене така ж проблема. Вчора був в Чернівцях і взяв рульову (з пильниками і тягами) за 100$. Німецька реставрація.
Відповідь: Рульова, нова чи б/у ? в наших гольфиках це велика проблема, одним словом "львів". купляв на шроті 70 у.е., поки їжджу , але якщо є лаве - то краще за 300 зелених взяти на шроті з гідриком , вона набагато довше прослужить. а карданчик , тоже може гриміти - 150 грн (б.у.)
Відповідь: Рульова, нова чи б/у ? з ґідром не канає. Двиг. 1.4 відверто слабоват а так ще втрачає. Та й мороки зі шківом. Краще взяти з G2(50-80уо) але відразу з карданчиком на дрібні шліци.
Привіт! Маю джету 87р.бенз 1.6.Номер двигуна затертий такщо сказати неможу.Суть питання, хочу замінити р.рейку залізши під машину я найшов такі позначення на рейкі (WWO 3b 191 419 105) Що порадите цю на реставрацію (підскажіть куда) чи всетаки нову( якщо можна ціни)Наперед щиро вдячний
Я відреставрував свою рульову не можу ще нічого сказати бо ще не наїздив навіть 1000 км. Пораджу одне не купувати ніяких польських вони десь коштують 300-350 грн рік часу і їй приходить торба зимою взагалі наповнюється водою та на морозі замерзає це коли зранку починаєш їзду неможливо до кінця провернути кермо опасна штука ось так я катався!!!
Я замінив на б/у за 600грн + карданчик на крупний шліц 120(новий китай бо б/у оригінала не знайшов). так от катаюся вже місяць, результатом задоволений(як довго незнаю), наконечники залишив старі разом з тягами та пильниками.
маю таку саму біду. оригінальна рейка відїздила років з 10 (головне перевіряти тяги і пильники). минулого року вирішив поміняти і мені привезли з італійського шроту б/у за 50 євриків (стан був ніби непоганий), ця вмерла за місяців 6. тепер чекаю на б/у в зборі рульову з гідріком. чекаю вже пару місяців бо нехочеться брати г...на а самому перевірити на машині яка їде під розборку. та і ціна дужееееееее хороша - 120 і то не євриків а долярів. паралельно хочу поставити стойки передні від В-4, пара хороших б/у за 50 дол
Я вже колись піднімав цю тему! Поставив на свою Джуту свіжопригнану і перевірену Б/У рейку, є запас регулювання і тех.стан. Моя думка: довіряю більше б/у Бундесу, ніж новим обклеєним брендам!!!!!!!!!!!!! Ще пару років і цього небуде, але може, зміниться якість виробників запчастин!!
Напевно за 3 місяці рейка почала стукати (взагалі-то вона відразу постукує) А як фінанси на нулі то приходиться маслати в екстремальних умовах звісно акуратно