В мене почала підстукувати рульова рейка на Джета2. На підйомнику сказали міняти, підтягувати немає сенсу, стук на бокових втулках. На шроті рейка приблизно 250 грн., в магазині нова (польська, зроблена під нуль) -300грн. Хтось їздить на польських рейках? Шо краще взяти вживану оригінальну чи польську нову? Через пару днів збираюся в Шацьк. Скільки вона зможе витримати?
Відповідь: Рульова рейка Г2 Однозначно краще б/у оригінал, нова польська (читай реставрована поляками) на 10-15 тис. в кращому випадку. Б/у, якшо не стукає і ще не підтягувалась, проїздить всі 100. Перед заміною рейки подивись/поміняй нижній підшипник рул. колонки, підшипник в корпусі замка запалюв. і карданчик. З несильно стукаючою рейкою можеш сміло їхати хоч на море, крім неприємного стуку на ямах ні нашо інше цей дефект не впливає. Тільки впевнись шо то не наконечник/тяга, і шо все добре закручено.
Відповідь: Рульова рейка Г2 Я їжджу вже 25тик. Поки нормально, але в замінників сам розумієш - раз на раз не приходиться... Додано через 2 хвилини а підшипники і карданчик - це Марк діло говорить!
рік тому поставив собі польську рейку за 350грн. почала стукати коли поставив колеса з 35 вильотом. як пояснювали спеціалісти проблема таких рейок у матеріалі втулки, який боїться зміни температури. тому краще підскладати грошей і взяти нормальну (ціна починаючи від 1200 грн). принаймні так збираюся робити. з б/у немає гарантії. як кому повезе.
Привіт Можеш Їхати сміло , якщо стук не заваджає. Якщо стукає на боковій втулці - то втулку можна замінити .Підтяжка до втулки нічого спільного немає. Польська нормальна , але зразу треба розібрати і змастити. На шроті добра рульова - рідкість. Думай сам....
Привіт Нижній рульової колонки в магазині. Верхній в зборі з соломіновим корпусом - також ( але бля... дорогий )
Мабуть непогоджусь з тобою: рейки по габаритам ідентичні(різниця може бути в длинні рульових тяг), та проблема в іншому, а саме в шліцах під карданчик(три варіанта). На гольфі використовувалися з крупним(наприклад 20, стикався 2 роки назад ) шліцом до рейстайлінга, і мілким (наприклад 40) шліцом після рейстайлінга, а в пасата та ауді використовували з ще крупнішим (наприклад 18), от і проблема: таких рейок куча(принаймі мені таких 90% показували) а от карданчик з пасата та ауді непідходить тому з"єднати з кермом невийде.
Я собі ставив польську за 40 ойро з тягами та пильниками (LAUBER), цілком задоволений, ніц не товче, не гепає, тепер брат їздить, всьо норма... Їздив виключно бруківка, місто, село...
NIKEL Де знаходитесь територіально??? Яка ціна за реставрацію рейки Гольф2? Треба зняти свою і ти її реставруєш, чи міняєш на реставровану ?
В середньому реставровані шарові їздять 40-60 тис!От я другу реставрував на Сааба,відїздив на них 60 тис ,потім просто перевірили в середині капролонові чашки,дотягнули,та й до сьогодні їздить!Під час реставрації шарові пальці хромуються,тоді вони так не виробляються як прості речаги!