Нещодавно з'явився стук при вільному ході керма (вправо-вліво), спочатку думав що то кермова рейка, але таке враження, що стук іде від карданчика. Пізніше поїхав до знайомого, він підняв пильник і сказав що то стук іде саме від нижнього карданчика. Отже таке питання: чи мав хтось подібну проблему і чи важко його міняти? Там міняється сама хрестовинка, чи відразу весь карданчик? Де його можна знайти?
Міняється весь карданчик, краще бати б/в оригінал, підібрати по шліцах в залежності від року випуску. Стук може давати ще розбитий нижній підшипник рульвого валу, верхній також може давати стук при рухах всієї колонки вверх-вниз. Для початку перевір, чи рульовий карданчик затягнутий до кінця і переконайся, шо нема стуків в наконечниках-тягах-рейці.
Нещодавно з'явився стук при вільному ході керма (вправо-вліво), спочатку думав що то кермова рейка, але таке враження, що стук іде від карданчика. Пізніше поїхав до знайомого, він підняв пильник і сказав що то стук іде саме від нижнього карданчика. Отже таке питання: чи мав хтось подібну проблему і чи важко його міняти? Там міняється сама хрестовинка, чи відразу весь карданчик? Де його можна знайти?
дійсно, а я й не подумав про затяжку... а стуків на наконечниках-тягях-рейці нема точно! Їздив перевіряв уже. Буду дивитися на затяжку ще, а як первірити нижній підшипник, потрібно щось знімати???
Допоможіть порадою знімання карданого валу на рульові колонці. Отже як правильно зняти карданний вал? Потрібно відкручувати усю рульову колонку, щоб його зняти, чи є ще якийсь варіант? І чи є якісь особливості при зніманні і постановці його на місце?
Якщо ти під карданним валом маєш на увазі "карданчик" то нічого там сильно розбирати не треба. Достатньо лише підняти пильник і відкрутити 2 гвинта на кінцях кардана. Тоді його просто витягнути зі шліців. Єдина особливість - те що для гвинтів там де шліци є "ключ". Якщо крданчик вдягнути на шліци не по "ключу" то просто не зможеш закрутити болт назад.
Привіт всім форумчанам-любителям VV. Нижній підшипник рульового валу, де він знаходиться як міняється скільки коштує? Я думаю що в мене він розбитий тому що, при гальмуванні на малій швидкості чується легкий стук, шату вліво вправо немає значить карданчик в нормі. Хто стикався з даною проблемою щось пікажіть...
Привіт всім, потрібна ваша допомога, зявився стук в рульовій колонці хотів замінити карданчик і зломав гвинт тей що на кінці карданчика біля рульової рейки, чи є якісь варіанти зняти його?
Незнаю як в корі але в Г2 там місця малувато, тому я б зняв рульову разом з карданчиком. Хлопотно це але свалу мабуть нема.
Зрозуміло, але не знаю чи гур демонтується разом з карданчиком не знімаючи підрамник, місця там зовсім немає, може хтось демонтував прошу консультації бо так не хочеться все знову розбирати.