Сам підгазовує коли гарячий

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Shpuganich, 5 лис 2010.

  1. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Привіт всім паціент Гольф 2 89р.в. 1,8джті. Сталась зі мною не приємна ситуація тріснула прокладка форсунки почав валити бензин з під неї. Коли приїхав на СТО майстер запропонував змити пилюку на двигуні плюс бендзин який страшно смердів трохи помили мотор, після чого поміняли прокладки зібрали все до купи. Довго не могли завести почистили свічі трабльор бо там була волога. Завели проїхався все ок. На другий день завів на холодну без проблем і коли почав їздити нагрівши до гарячого і заглушивши в мене мотор в певний момент газує до 2000 обертів а потім плавненько лягає на стабільні оберти і так після кожного заведення на гарячу що може бути і як тепер це виправити.
     
  2. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Так виглядає що в тебе в предклапанну зону попадає лишній бензин коли машина заглушена і стоїть. тобто треба провіряти паливні зєднання і форсунки чи не течуть...
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Це мае бути видно з верху чи треба знімати знов форсунки?
     
  4. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ні зверху не побачиш .. треба витягувати форсунки і провіряти розпил і налив.
     
  5. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Вчора просидівши майже до ночі були перевірені всі можливі варіанти, датчик температури, почищений датчик холостого ходу, перевірені мітки, виставлене нормально запалення було 22 градуси поставлено 11, підсос повітря перевірено всі патрубки на герметичність. Єдина можлива причина це воздухомір єдине що залишилось. Майстер сказав що є можливість переробити девяточний можливо в когось є параметри цього двигуна або б/у щоб попробувати. Новий вартує 190 євро недуже би хотілось попадати в таку суму.
     
  6. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Впринципі воздухомер можна відновити, нічого складного там нема, досить успішно ремонтував бмвешні та мерсовські, якщо є бажання то можна спробувати, стосовно девяточного - напевно можна,але одне але-калібровка!!! Може розхід стати як у камаза)))))
     
  7. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Як саме відновити ? І де тебе можна знайти ?))))
     
  8. Донецкий

    Донецкий Місцевий

    Авто:
    Type 167
    Прошу пробачення бо не знаю як створити прват, ось тобі номер дзвони 096 322 55 95
     
  9. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Спочатку треба його тестером проміряти чи він показує нормальні значення. Потім вже думати ремонтувати його чи ні.
    Воздухомір свій ремонтував сам... дуже просто. Підковирнув кришку викруткою і підсунув плату на якій були протерті дорожки ближче до осі бігунка. Назад кришку посадив на силікон. В результаті чого бігунок бігає по непротертим дорожкам.
    Якщо щось не ясно і треба більше інфи - маяч.
     
  10. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Доречі букви свого двигуна - в підпис
     
  11. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Ого)))) то ще краще))))) зараз сам попробую і буду точно знати чи в ньому трабл чині)))). Велике дякую.
     
  12. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Посунув я ту плату але видно що хтось це теж робив до мене (((((. Змін ніяких(((. Sasa підкажи які параметри поміряти. Якщо можеш дай свій номер в приват. Чомусь більше грішу на форсунки може їх промити і подивитись як вони розпилюють, щоб бути в певненим що це не вони. Плюс в мене датчик детонації трохи розкоцаний можливо він?
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    При такому віці машини грішити можна на все і перевіряти теж
    Ось дані по мому двіжку(по твому не даю бо нема документації під рукою) але мало б бути те ж саме.
    Знімаєш фішку з розходоміра і повітряний фільтр щоб можна було заслонку пальцем чи олівцем пхати.
    Міряєш тестером опір між 3 і 4 ножкою. Має бути 500-1000 Ом
    Міряєш тестером опір між 2 і 4 а потім 2 і 3 ножкою. Опір по доці має змінюваись в межах 8-2500 ом, Реально в мене від 45 Ом до 1300 Ом. Змінюється дещо хаотично (як оберти на різних передачах) але не повинен пропадати або перевищувати 3000 Ом бо це означає протерті дорожки
    Опір між 1 і 4 змінюється від температури входящого повітря. При 10 град = 3406 Ом а при 20град=2420 Ом
     
  14. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Що це в тебе за такий цікавий кут..... Точно не памятаю(і зараз не можу подивитись) але майже всі 1.8 мають 6 град. Виключення тільки у AAR там 15 град... але це пять циліндрів. Провір так як Саша писав... але краще на вольтаж...бо управніння робиться через вольти і є звязане з опорною напругою... так буде точніше.
    Але якщо в тебе скачки обертів тільки після пуску на горячо а так все нормально то справа напевно скоріше всього у форсунках..
    крім того якщо мив двигун то почисть всі (all) контакти фішки і зєднання..... блін нікому не рекомендую мити двигуни.... потім тиждень можна машину заводити
     
  15. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    На рахунок запалення я знаю що 6 але майстер сказав що поставить 11 може прикольнувся я не уточняв. Форсунки помив, почистив, перебрав, передивився всі контакти на них з ними все ок поміняв резинки бо старі були в жахливому стані. Ситуація не помінялась. Якщо встигну підїду ще до Донецького може з ним ще щось пошаманим.
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Форсунки промивав під тиском...? Залишав форсунки під тиском на відкритому просторі не у впускному... через 1 хв скільки капель з форсунки накапало...?... Який кут розпилу на різних режимах починаючи з ХХ. ?
     
  17. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Я мив на стенді, нічого там не капало, і кут розпилу також не міряв.
     
  18. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ясно... якщо на стенді то тоді б видно було що течуть, або кут нехороший. Значить справа таки в електроніці. початком вприску керує ДТОР, воздухомір, дросельна заслонка, кут запалювання. Можливо ще може впливати регулятор тиску, якщо підклинює... взагалі тиск бензини в рампі міряв...?
     
  19. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Не міряв, але після того як помив тяги трохи прибавилось і чітко працює чути по звуку, незнаю що то за біс, до священника зїздити чи що, в Солонку є там в вас вроді бісів виганяє)))).
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Можна і до священника.... ніколи не зашкодить... так само як і форсунки помити...))))
    взагалі то такі поломки тяжко знайти.... бо є якийсь імпульсний збій, який тяжко злапати... хіба випадково.. Можна піти іншим шляхом... плюнути на цю незручність і чекати коли поломка стане більш явною і не треба багато зусиль щоб її виявити.
    Бо може бути десь надломаний дротик який при нагріві відходить, а оплетка ціла і зверху нічого не видно.... поки зовсім не відламається нічого не зробиш.... таке вже багато раз було
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)