Сама газує і тримає височезні обороти...

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Bodyn, 9 лис 2011.

  1. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    Почалось з того що цілий день тримались обороти рівно на 2 ох тисячах, деколи заводило до трьох, таке враження як при круїз контролі)) але то квіточки, порівняно з тим шо почалось під вечір....обороти заганялись в район 6 ти тисяч, таке враження, що бензин заливало відрами. Колодки короче диміли...через деякий час ситуація повториласьтільки з двома тисячами, і так раз нормально, а раз до двох...короче бардак. Двигун АБТ.
    Які можуть бути варіанти цирку?
     
  2. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Bodyn
    Регулятор холостого ходу скоріш за все. Можна ще банально на тросик газу глянути.
    Але скоріш всього, що на моноінжектор треба весь глянути. Я думаю, це вимахується датчик холостого ходу.
     
  3. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Або датчик холостого ходу бочонок або пипец мозгам в мене було подібне. Попробуй зкинути з нього фішку і побачиш що буде. А так взагальному треба на діагностику. Я би радив до Павла на Книш Моторс в Городок дуже класний діагност все перевірить і розкаже 0679259487
     
    Останнє редагування: 9 лис 2011
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    ноль на масу...пробував
     
  5. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    на комп.діагностиці показувало помилку д.положення ДЗ, а на іншій помилку холостого ходу, шось з того може так прогресувати?
     
  6. Shpuganich

    Shpuganich Місцевий

    Авто:
    Volkswagen Golf2 1.8 PB AUG GTI 89 р.в.
    Якщо кажеш що фішку зкидав і нічого, подивись тросик газу(може закусує.), ну і подивись дросельну заслонку може треба почистити і глянь в якому стані прокладка.
     
  7. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    було разок таке, після читски дросельної заслонки більш не повторювалось
     
  8. Aknod

    Aknod Місцевий

    Авто:
    Opel Vivaro 1.9CDTI 2004
    прокладку глянь резинову під моноінжектором
     
  9. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    Швидше за все так і є можеш фішку скинути але машина перестане тягнути і має перестати газувати.Доречі неісправність зникає при перегазовці.Попробуй
     
  10. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    знаю, пробував, не помогло...значить не то.
     
  11. Vexler

    Vexler Аксакал

    Авто:
    Smart ForTwo, VW Golf2 1.8RP `91 white був
    Bodyn, Тоді спочатку прочисти дросельну заслонrу (це й так не помішає зробити :)) + глянь прокладку ("подушку" в народі) на якій сидить моноінжектор чи та гумка не порвана, відірвана...якщо прочистка не поможе - треба міняти датчик холостого ходу, бо він не ремонтується. Це в кращому випадку. В гіршому - накрились мозги.

    Суто по інжекторах-моноінжекторах рекомендую звернутись до Олега, (радіобазар на Перфецького)
    О67-965O972
     
  12. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    форсунки протікають?
     
  13. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ці мотроніки самі загадкові вприски.... симптоми одні а причина може бути в зовсім другому. Якщо дуже сильно газує - шукай підсоси і провіряй ДПЗД.
     
  14. AndriY

    AndriY Active Member

    Авто:
    ВАЗ 21013 1.2 1984
    ніколи небачив 6000 оборотів самі по собі... регулятор ХХ невитягне таке дивно
     
  15. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Добрий вечір!!! Щоб не створювати нової теми напишу тут. Машина Гольф 2 1,3 карб. 2е3 їду сьогодні і розумію що педаль газу мене не слухається. Скидаю на нейтралку мотор набирає високі обороти. Коли глушив була присутня детонація як при пізньому зажиганню. Коли знову заводив мотор ревів як дурний. Після декількількох таких спроб завести/заглушити якось пройшло. В кого таке можливо було?? Куди дивитись?
     
  16. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    були високі холості через підсос повітря, міняв подушку карба і ше шось в карбі. то все робив карбюраторщик, не я сам
     
  17. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ще може бути, що трос газу підржавів і клинить, або якщо є система прогріву "автоматичний підсос" в народі (не памятаю чи на такому типі карба вона є, думаю має бути) то вона може не знімати режим прогріву, там є біметалічна пружинка в середині, яка при нагріванні віджимає язичок і заслонка повертається в нульове полеження. Всі ці варіанти можна перевірити на машині, просто оглянувши заслонку, якщо вона не повертається на своє вихідне положення то тоді причина може бути в вище описаному, якщо ж повертається, то тоді підсос, або поломка в середині карба. Для початку перевірте заслонку і тросик, займе 5 хв часу.
     
  18. kish

    kish Початківець

    Авто:
    VW Golf 2 1.3
    Дякую за відповіді буду пробувати!!!
     
  19. vlad8

    vlad8 Active Member

    Авто:
    пошук
    Це мабуть система хапанула воздух.
     
  20. RuTa56

    RuTa56 Початківець

    Авто:
    VW Caddy 2.0SDI
    У мене колись таке було на 1.8 карб. Причина - зіпсулася гумова прокладка під трубкою в якій є гвинт регулятора холостого ходу. Соррі, не знаю як воно по науковому називається
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)