Почалось з того що цілий день тримались обороти рівно на 2 ох тисячах, деколи заводило до трьох, таке враження як при круїз контролі)) але то квіточки, порівняно з тим шо почалось під вечір....обороти заганялись в район 6 ти тисяч, таке враження, що бензин заливало відрами. Колодки короче диміли...через деякий час ситуація повториласьтільки з двома тисячами, і так раз нормально, а раз до двох...короче бардак. Двигун АБТ. Які можуть бути варіанти цирку?
Bodyn Регулятор холостого ходу скоріш за все. Можна ще банально на тросик газу глянути. Але скоріш всього, що на моноінжектор треба весь глянути. Я думаю, це вимахується датчик холостого ходу.
Або датчик холостого ходу бочонок або пипец мозгам в мене було подібне. Попробуй зкинути з нього фішку і побачиш що буде. А так взагальному треба на діагностику. Я би радив до Павла на Книш Моторс в Городок дуже класний діагност все перевірить і розкаже 0679259487
на комп.діагностиці показувало помилку д.положення ДЗ, а на іншій помилку холостого ходу, шось з того може так прогресувати?
Якщо кажеш що фішку зкидав і нічого, подивись тросик газу(може закусує.), ну і подивись дросельну заслонку може треба почистити і глянь в якому стані прокладка.
Швидше за все так і є можеш фішку скинути але машина перестане тягнути і має перестати газувати.Доречі неісправність зникає при перегазовці.Попробуй
Bodyn, Тоді спочатку прочисти дросельну заслонrу (це й так не помішає зробити ) + глянь прокладку ("подушку" в народі) на якій сидить моноінжектор чи та гумка не порвана, відірвана...якщо прочистка не поможе - треба міняти датчик холостого ходу, бо він не ремонтується. Це в кращому випадку. В гіршому - накрились мозги. Суто по інжекторах-моноінжекторах рекомендую звернутись до Олега, (радіобазар на Перфецького) О67-965O972
Ці мотроніки самі загадкові вприски.... симптоми одні а причина може бути в зовсім другому. Якщо дуже сильно газує - шукай підсоси і провіряй ДПЗД.
Добрий вечір!!! Щоб не створювати нової теми напишу тут. Машина Гольф 2 1,3 карб. 2е3 їду сьогодні і розумію що педаль газу мене не слухається. Скидаю на нейтралку мотор набирає високі обороти. Коли глушив була присутня детонація як при пізньому зажиганню. Коли знову заводив мотор ревів як дурний. Після декількількох таких спроб завести/заглушити якось пройшло. В кого таке можливо було?? Куди дивитись?
були високі холості через підсос повітря, міняв подушку карба і ше шось в карбі. то все робив карбюраторщик, не я сам
Ще може бути, що трос газу підржавів і клинить, або якщо є система прогріву "автоматичний підсос" в народі (не памятаю чи на такому типі карба вона є, думаю має бути) то вона може не знімати режим прогріву, там є біметалічна пружинка в середині, яка при нагріванні віджимає язичок і заслонка повертається в нульове полеження. Всі ці варіанти можна перевірити на машині, просто оглянувши заслонку, якщо вона не повертається на своє вихідне положення то тоді причина може бути в вище описаному, якщо ж повертається, то тоді підсос, або поломка в середині карба. Для початку перевірте заслонку і тросик, займе 5 хв часу.
У мене колись таке було на 1.8 карб. Причина - зіпсулася гумова прокладка під трубкою в якій є гвинт регулятора холостого ходу. Соррі, не знаю як воно по науковому називається