Для уникнення щоденної їзди на класиці придбав новий автомобіль. Довго вибирав і таки зупинився на моделі Mazda 3 MPS. До речі, серед конкурентів був і новий Сірко, але він програв конкурс за технічними та ціновими параметрами. Власне за проханнями співклубників вішаю її фото. Так що тепер можна фафакати і япошкам P.S. В найближчих планах - правильна наклейка на задньому склі
Аяяй...а як же "любві нє прікажешь"? Шлюб по розрахунку якийсь вийшов. Все одно вітаю, хоч і не сірко, але правильний машін! пи.си. катнемся якось, я 6й МПС програв 6 корпусів, може тобі 3 програю?)))
Мої вітання!!! хай чемно служить!! шкода що не сірко, було б мега-мега круто!!! але твій план зрозумів, ти чекаєш поки на мк3 ціни впадуть))) а мазда "потренуватись", правда вуйко???))))
Ну, по-перше любофь асталась дома, по-друге, читай перше речення першого поста цієї теми, а по-третє, ттх та ціни вже настільки різні, що любофь уходіт на второй план :D Катнемся, але май на увазі, що трійка мопс розганяється швидше ніж 6-ка Для розуміння, це взагалі найпотужніша серійна передньопривідна машина в світі на даний час Дякую! Чесно кажучи, план був дещо іншим. Достатньо просто зробити порівняльну табличку основних теххарактеристик, що я планую зробити найближчим часом.
Дякуючи за негусті вітання виконую обіцяне, а саме пояснюю свій вибір. Отже це повинна була бути нова машина. Для сім'ї, і для мене, як тільки сім'я покидає салон машини. Авто не для пенсійного віку, з динамікою, не гіршою ніж в сірка (паспорт 8,1, в реалі 7,6 сек до 100 кмг). Інших особливих вимог не було. Хіба що ще відсутність пластикового чи іншого смороду в салоні, завдяки чому відразу відпали Renault та Octavia RS (в останній запах рибного магазину). Розглядав машини фактично всіх відомих брендів, місяць стратив на оглядини, тестдрайви ітд. Одного разу вже не стримався сказав другу в асі, що виберу перший же бренд, в магазині якого зі мною спілкуватимуться українською. Власне не йшлося про національні переваги а принаймні про рівень освіченості чи IQ продавців. Кому цікаво, в столиці українською спілкувалися лише в салонах Форда, Мазди та Рено. Тим не менше, в фінал мого тендеру вийшли лише дві машини - vw scirocco та Mazda 3 MPS. При фактично однакових характеристиках об'єму двигуна (на 0,3 літри більше в мпс), безпеки, класу машини, приводу, комфорту ітд у Scirocco переваги лише у споживанні пального (6,8 проти 7,5 у Мазди), та моїй любові до марки. Тим не менше інші характеристики просто вражаючі і погодьтеся, не залишають шансів німцям. ..................................................VW Scirocco .......................Mazda MPS Деякі опції в базі: Блокування диференціалу ..................-........................................+ MP3.................................................-........................................+ Чейнджер.........................................-.........................................+ Датчик дощу.....................................-.........................................+ Автокорекція фар .............................-.........................................+ Ксенон.............................................-........................................+ Шкіряний салон.................................-.........................................+ А тепер деякі цифри: Колісна база, мм ...............................2578............................2640 Дорожній просвіт, мм ........................113..............................160 Розгін до 100.....................................7,2...............................6,1 Крутний момент.................................280..............................380 Потужність, к.c. ...............................200..............................260 Розмір коліс, дюйми............................17................................18 Потужність після чіп-тюнінгу .......................................240..............................300 Максимальна швидкість.........................................233...............................250 (обмежена електронікою) Ціна в Україні, тис грн ........................280..............................210 Нук от скажіть мені, хіба не здається, що ціна мала бути би переставлена стовпчиками? І це при тому, що порівняльні тести Сірка та інших машин з класу спорткупе (тепер хотхетчі) 20-річної давності не залишали ані найменших шансів косоглазим. В сусідніх темах я приводив лінки на порівняльні рекламні роліки, де порівнюються Scirocco mk2 і топові спорткупе від Тойоти, Мазди, інших виробників. Відверто кажучи на фоні сірка тодішні япошки і америкашки по ттх виглядали жигулями. Тепер ситуація полярно змінюється. VW програє не тільки дизайном (чимало людей стверджує, що гольфи закінчилися на 4-му поколінню а сірки на 2-му) але і характеристиками. Після того, як журналісти натякають про недостатню спортивність VW під кінець 2009 анонсує вихід Scirocco R, як особливої спортверсії моделі. Але якщо вдивитися, бачимо черговий програш ще до старту продажів - не зважаючи на роздув двигуна до 265 коней, розгін WV Scirocco складає 6,6 секунд а ціна в Україні досягне 40 000 євро, за які можна купити дві мазди з розгоном 6,1 сек. От і скажіть мені, де правда?
Все-таки , хоч я і критикував нового Сірка, але по дизайну він гарніший за Маздая. У всьому іншому Маздай поза конкуренцією, як не прикро це визнавати. Най їздить сто років і не ламається, вітаю з правильним вибором
Вітаю з покупкою! Після твого тестдрайву, мій приятель неміг спати, говорив, що кайф динаміки треба відчути на собі. При нагоді прокатаєш? Це авто наспраді пре!!!
Не сперечаюся, дизайн для мене не був у переліку важливих характеристик для вибору. Хоча, колись таки поставлю дві машини поруч і порівняємо - не зважаючи на надуті форми мпс, в неї вікна підтемнені блакитним кольором в комплексі з затемненням, 18-ті диски, спортобвіс, більша довжина і ширина таки напевно зроблять свою справу. Не кажу, що переможе, але мабуть особливого контрасту не буде. І дякую за вітання!
Не згоден. Як на мене і одне і друге - дуті страшилки з дрібними відмінностями Як на мене, дизайн спорткарів 60-80 років був в рази кращим.
Ну не кажи так, багато тебе привітало ще задовго до появлення цієї теми. в тому числі і я в дома за філіжанкою кави Тому ще раз вітаю!!!! ТТХ вражаючі! Але як на мене почуття патріотизму понад усе!:D Саме важливо що два сірка не покинули твою конюшню! А я все ж таки дочекаюсь, коли сірко мк3 впаде в ціні. Дозволь запитання, 1) чому ти як сімейний автомобіль розглядав машини з спортивним характером? 2) чи розглядав ти Гольф GTi? Якщо так, то чим він тебе не влаштував?
Дуже просто 1) Спортивний характер в цього автомобіля та інших хотхетчів проявляється лише при спортивній їзді - якщо не тиснути глибоко газу, не гальмувати перед поворотами, не гальмувати різко це буде звичайний сімейних хетчбек підвищеного комфорту. 2) абсолютно тим же, що і сірко - ттх і ціна такі ж як і в кількома постами вище. Хоча якби я вибирав між тими двома машинами, вибрав би сірка
scirocco Вітаю, класна покупка. Сам дивився до такої, але не доріс ще до такої, а просту 3-ку брати не хотілось. Там турбіна стоїть? Розкажи які недоліки, мінуси виявив?скільки вже пробігу?давно в тебе?