Щеплення не повертається у вихідне положення

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Passat b3, 21 гру 2010.

  1. Passat b3

    Passat b3 Новачок

    Авто:
    Passat b3 1.8 MI
    Проблема - утримую педаль щеплення у вимкнутому положенні протягом 10-15 секунд. Потім вмикаю щеплення і педаль не повертається у вихідне положення. Підкажіть будь-ласка у чому проблема.(VW Passat B3 1.8 MI, 1990 р/в)
     
  2. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    робочий циліндр щеплення не тримає, в мене та сама ситуація. той циліндрик що на моторі.Підтікає тормозуха? спробуй купити ремкомплект і замінити прокладки(бажано в обох циліндрах) як розкрутиш то подивись чи велика виробітка,якщо так то міняй циліндри.
     
  3. Passat b3

    Passat b3 Новачок

    Авто:
    Passat b3 1.8 MI
    Де у Львові можна купити якісний ремкомплект?
     
  4. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    я купував на базарчику біля готелю Гетьман. там біля заправки втупіку магазинчик з запчастинами(дядько такий худий середнього росту продає) в нього і брав
     
  5. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Всім привіт, в мене похожа проблема, але поведінка не стабільна. Отже, так само провалюється педаль щеплення, але тільки тоді коли температура ззовні (тобто літом) і мотора високі, просто під час їзди починаю помічати, що педаль провалюється і не вертається на своє місце, але щеплення ще працює, просто вижимати приходиться в підлогу. Але наприклад на наступний день коли їду зранку на роботу, на дворі ще прохолодно і машина прохолодна то щеплення (під час їзди після кожного на жимання на педаль я її сам ногою відтягую назад) так як би само прокачується і педаль перестає провалюватися десь через два км їзди, приходить вечір все починається спочатку. Це все вже продовжується рік часу, саме цікавіше, що на зиму така поведінка пропадає і щеплення працює нормальноі педаль не провалюється!

    Питання чи може це бути через гальмівну рідину (вона стара вже і може не має тої потрібної вязкості) чи все таки приходить кінець головному циліндру?! Дякую
     
    Останнє редагування: 6 чер 2012
  6. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може бути те що ти думаєш... а ще треба перевірити вакуум на підсос.... може десь при нагріванні починає підсмоктувати повітря, як в трубках так і в самому підсилювачі
     
  7. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Хіба система щеплення має вакуумне підсилення і якщо би була проблема в підсосі повітря в вакуумі чи не було би те саме з тормозною системою?! Тобто чи не провалювалася би так само педаль тормозу?
    Але хоча може Ви і праві на рахунок вакууму, бо в мене деколи буває така ситуація з гальмами, що от починаю тиснути на тормоз, а він дубовий і майже не гальмує машина, але то так 1 секунда і далі все ок, машина починає нормально гальмувати. Дякую
     
  8. Golevgen

    Golevgen Active Member

    Авто:
    Golf 1,6 D
    Думаю краще купити б/у циліндр. Може ремкомплект дорожче коштувати і не відомо як поведеться. А циліндри недорогий - 80-100 гр.
     
  9. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    щеплення буває від сказу
    а в машинах зазвичай встановлюють зчеплення
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Перепрошую.... не до кінця переключився в тему... зчеплення немає вакууму... перед тим говорив про гальма...))))))
    В зчепленні є два циліндрики головний і робочий... і треба дивитись і там і там де мокріє там пропускає... а головний може сам в собі пропускати.
     
  11. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Б/у циліндер то така сама лотерея, що і ремкомплекти, тому навіть не знаю, що краще. Просто я схильний більше до того, щоб купити або новий циліндер або ремкомплект, але не б/у циліндер, бо хочеться зробити і не лізти туди більше.
     
  12. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Молодець побачив :))) Як то кажуть пильне око адміна не спить ;) Може тоді можна і тему перейменувати, щоб було правильно, я не проти? :music:
     
  13. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Ну так може бути, але я ще ніразу не доливав рідини гальмівної, хіба воно настільки мало просочується. Так виходить, що треба міняти ремкомплекти головного і робочого циліндрів або взагалі нові брати їх? Більше варіантів не має?!
     
  14. VovaVirus

    VovaVirus Active Member

    Авто:
    Seat Cordoba 1,6 98р
    Клубна карта:
    70
    1. Рідина вже не має своїх властивостей від старості. Основна властивість гальмівної рідини це її опір стисненню і стабільність при перепадах температури. Від старості воно втрачається. Є в паспортах навіть час за який її тре міняти.
    2. Але при хороших манжетах навіть така рідина не робить проблем. Отже вскривається проблема зносу манжет в циліндрах.

    Я б спочатку поміняв рідину, це дешево, а потім якшо не допоможе то перебрав би обидва циліндри.
     
  15. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Я теж більше схильний до такої думки.
     
  16. юрий777

    юрий777 Active Member

    Авто:
    VW Passat B3 1.8 ААМ 1993
    недавно знакомому прокачивали ЗЧепление, приспособой, так вот всё прокачали, выжал ЗЧепление, а педаль не возвращается назад...
    уровень ТЖ в бачке чуть выше, всё вроде есть, но педаль не возвращается, потом случайно заметили, что сосок на ЗЧепление стоит, чуть ниже уровня ТЖ в бачке и ТЖ просто не поступает в главный цилиндр ЗЧепления, долили ТЖ и всё заработало....
    проверьте уровень ТЖ...
    как по мне, то дешевле купить новые цилиндры (главный и рабочий) и забыть о проблеме на долго....
    у меня на ЗЧепление стоит трос, знакомый уже третий дешёвый покупает и уже выложил по более чем я, плюс куча нервов....

    почему у меня пишет "ЗЧ"епление, я не могу понять, если кто знает подскажите пожалуйста а то как будто я в школе не учился....
     
    Останнє редагування: 9 чер 2012
  17. KIT

    KIT Аксакал

    Авто:
    ВАЗ 21013
    Клубна карта:
    0011
    мабуть Мартіні поставив автозаміну. (причину можна шукати: в україномовному форумі "трос зчеплення")
     
  18. Костя777

    Костя777 Новачок

    Авто:
    golf4
    смотри рабочий цилиндр
     
  19. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Теж може бути варіант, треба буде перевірити, дякую
     
  20. ZVER

    ZVER Місцевий

    Авто:
    Audi 80 B2 Coupe - була,
    Audi 100 С3 quattro turbo - була,
    Audi - A6 C5 2.8 V30 AQD 2000 - була
    Клубна карта:
    60
    Так якщо була би проблема в робочому, то просто сцеплення би пропало або би рідина пропадала з бачка, але в мене ні того ні іншого не має. Тут головний ціліндер швидше за все треба буде міняти. Дякую
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)