Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб я порити можу, але ти скажи рік машини і букви мотора.
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб нажаль немю схеми на той мотор, але на генератор треба підключати.
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб По елекричній схемі автомобілів VW Golf Jetta II сигнал на тахометер обовязково заводиться на приборку бо без него небуде працювати (блок J114-ЕБК система індикації тиску масла в двигуні) цей сигнал може бути завединий і ти дурно його шукаєш на генераторі. Просто подивись golf2 на розєми прибоки чи такий дріт задіяний колір його "чорно/червоний".
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб Червона зона на тахометрі коли починаеться? Зі скольки обертів на хвилину?
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб На генераторі повинна бути клема,яка видає перемінний струм(в залежності від обертів двигуна),от вона тахометром і керує.Візьми будь-який тестер або вольтметр,і поміряй.Хоча ,не залежно є тах. чи ні,-в проводці вона вже заложена з заводу!
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб чи може бути так що її нема Додано через 2 хвилини від 4500
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб має бути. Я про що писав! Хтось читав? Навіщо чіпати генератор. Подивись чи існує на приборці такий провід! Сфоткаєш розєми приборки. Навіщо вгадувати є нема. Подивитися треба.
Відповідь: Щиток приладів з тахометром на г2 дизелб Людина питала з ЧОГО,я відповів А проводка йде стандартна від заводу,і в ній вже є провід для тахометра,так,що "колхозити"не потрібно,а просто знайти потрібний девайс для данного авто!
В мене також проблема. купив на б3 приборку з тахометром, підключив, працює все крім останнього. З генератора (BOSH) висить дріт (клема) ніде не підключений, а як підключити щоб запрацював тахометр незнаю? Б3 дізель 1,9 1992р.в.
Дивився вчора на свого гену (БОШ 70А) має якісь виходи рядом (в одному гнізді) W i D+ но пусті зараза, нічого не підключено і рядом ніякого підходящого штекера. Але чи то ті виходи? Може знаєте де той дріт приблизно валяється що йде на приборку (на тахометр), хоч в якому місці виходить з салону, а то я шось з тими дротами не дуже "пиво п'ю"
Привіт На тахометр підключається W вивід. Якщо проводка стандартна з дізеля то дріт підведений до приборки . Якщо W вивода нема то треба розібрати генератор і вивести вивід з обмотки .