Що краще, vw t4 чи t5??

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем espritenergy, 12 січ 2011.

  1. espritenergy

    espritenergy Початківець

    Авто:
    VW T4
    Привіт любителям VW! В мене т4 1.9TD 02', думаю міняти на т5. Хочу почути Вашої думки на рахунок технічної частини. дякую.
     
  2. sash2307

    sash2307 Active Member

    Авто:
    Peugeot 3008 II
    Audi A6 Avant C5 1.9tdi(AWX) 2003р-була
    vw_passat b4 2.0 '96-був
    Неодноразово чув від знайомих скарги на т5, які до того мали т4. Казали на т4 їздили проблем не знали, а з т5 частенько шось вализать... Хоча дивно, машина новіша, в ній би мали бути враховані всі мінуси попередньої моделі.
     
  3. espritenergy

    espritenergy Початківець

    Авто:
    VW T4
    Т4 експлуатую рік, ще нічого не міняв. Нехочеться продати хорошу машину, а купити якесь гг.:nea:
     
  4. ora11

    ora11 Початківець

    Авто:
    vw-T4 2.5TDI
    катаюсь з 2004р. супер . Стандарт заміна ременів , ходова,370тис. поміняв повністю
    зчеплення(їх мінус).
     
  5. Андрій

    Андрій Початківець

    Авто:
    VW Passat 2.0 FSI 2007
    Особисто декілька років експлуатував Т4 2.5 ТДІ, хороший, витривали автомобіль. Моя думка що Т4 кращий, на Т5 скаржаться.
     
  6. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Т-4 має складнішу і одночасно надійну підвіску.
    Т-5 підвіска аля легковушки

    Перевага Т-5 - сучасна і комфортна машина дорожча в обслуговувані
    Я б Т-4 на Т-5 не міняв, хіба якщо б щось заставляло.... (гнила машина, мертвий двиг і т.д....)
     
  7. espritenergy

    espritenergy Початківець

    Авто:
    VW T4
    Так, погоджуюсь, Т5 гарна машина. Дизайн гарний, більше комфорту, але надійність Т4 бере своє. Напевно залишусь при своїй. :yes:
     
  8. subaruk

    subaruk Початківець

    Авто:
    suburban
    Залишайся при своїй. У надійність т4 і т5, це просто я незнаю. Ніжний дуже т5, перевірено на власному досвіді.
     
  9. @ndriy

    @ndriy Active Member

    Авто:
    VW Т4
    Якщо є можливість міняй краще свій Т4 на Т4 в 2,5ТДІ 75kw мотор!!! Сам би з радістю пересів з свого 2,4 на такий 2,5!!!!
     
  10. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Я також чув дуже багато скарг на Т5, Т4 рулить однозначно!
     
  11. subaruk

    subaruk Початківець

    Авто:
    suburban
    @ndriy правильно підмітив:yes: 75 просто не вбиваємі коняки, і економічніші ніж 2,5 65, ну а з 2,4 то і порівнювати не треба ) у мене в самого 2,4, але коробка каравелли стоїть (57 кВТ), то їздив на 75 це просто самальооот :yahoo:
     
  12. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Зараз у каравеллу замість рідного 1.6 ставимо 1.9 ТДІ 75квт. Цікаво буде як він з рідною коробкою себе поведе.
     
  13. subaruk

    subaruk Початківець

    Авто:
    suburban
    1,6? То напевно Т3?
     
  14. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Ну не скажу що поганий Т5 но надійніший Т4, чому, пояснюю- в батька був Т4, 2.4 диз., 1995 р., наїздив він на ньому 120 тис. за 2 роки, і загальний пробіг станови 500 тис. з ремонту, було поміняне зчеплення, колодки. пружини задні, і прокладка головки блоку, та шарові опори- все, я на ньому гонив як дурний, рвав з місця так само як шалений.
    Купили Т5 2006 року з побігом 150 тис., 1.9 тді, за 1 рік і 23 тис км., за руль я не сідав практично ніц один раз їздив і то полегоньку -полегоньку, поміняне зчеплення за 500 євро, задні амортизатори за 150 доларів, всі колодки тормозні за 200 доларів, ремінь і роліки 250 доларів, і помелочі ше кпа всього приблизно 200 доларів, разом приблизно 1400 баксів і він дальше не ідеальний, а забув ше піввісь з шрусом(чомусь шліци злизало) за 400 доларів= 1800 баксів.Притому шо грузів він не возив виключно батько з мамою то туди то сюди то на село. Короче і я і батько в шоці, були від тої машини, перед новим роком продали і перехрестились.
    Не знаю або то якість фольца так впала або в мене немає слів .
    Я великий прихильник Фольца но їзджу на Ланосі в якого вже пробіг 100 тис, і ше ходова вся рідна і за три роки в машину крім бензи і масла з рохідниками ніц не вклав ,а на нового фольца ше не заробив.
     
  15. espritenergy

    espritenergy Початківець

    Авто:
    VW T4
    Досить цікава історія :), Залишаюсь при свому Т4, це остаточно:yes:
     
  16. Pirat-7

    Pirat-7 Active Member

    Авто:
    Пішоход.
    Клубна карта:
    000047
    Якшо міняти Т4 то хіба що на Мультік або Каравелу але тільки Т4 можна і з косим фарами він гарніший хоч в Голандії вироблявся завжди (а щеплення в ньому також демферне нооооо набагато надійніше за Т5-товське.) Мій вирок - Т4 то останній мінівен який був "зроблений з любовю" (взято зі старого лозунгу Фольца). І ше одне кузовщина в Т5 тобто вся бляха яка є , дуже тонка, мягка, як всіх нових машинах, не встиг притулитись то вмятина. А в Т4 я по даху ходив з відром води і зі щіткою дах мив , хоть би х..й, потім ставав на капот, і злазив, вот так, хто не вірить попробуйте.
     
  17. BOXER

    BOXER Active Member

    Авто:
    Opel Astra G 1.6, Peugeot Partner
    таки так :)

    Наразі експлуатуємо Т5-ий майже рік, пробіг майже 10 000. Нарікань, тьфу-тьфу, нема. Машина 2007 року, пригнана з Голландії за 2 тижні до купівлі нами, загальний пробіг тепер 105 000. На комплектацію можете тут глянути: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=21&t=20890

    Так от щодо обслуговування:
    - фільтр паливний - ціна 450 грн.;
    - фільтр повітряний - 120 грн.;
    - фільтр масляний - 76 грн.;
    - ремінь і роліки - 1100 грн.;
    - масла треба заливати 5.5 л.

    Стосовно надійності наразі нарікань нема, машину не товчем і не грузимо сильно, але бігає регулярно. Після неї я закохався в ВАГівські ТДІшки :D
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)