Привіт любителям VW! В мене т4 1.9TD 02', думаю міняти на т5. Хочу почути Вашої думки на рахунок технічної частини. дякую.
Неодноразово чув від знайомих скарги на т5, які до того мали т4. Казали на т4 їздили проблем не знали, а з т5 частенько шось вализать... Хоча дивно, машина новіша, в ній би мали бути враховані всі мінуси попередньої моделі.
катаюсь з 2004р. супер . Стандарт заміна ременів , ходова,370тис. поміняв повністю зчеплення(їх мінус).
Особисто декілька років експлуатував Т4 2.5 ТДІ, хороший, витривали автомобіль. Моя думка що Т4 кращий, на Т5 скаржаться.
Т-4 має складнішу і одночасно надійну підвіску. Т-5 підвіска аля легковушки Перевага Т-5 - сучасна і комфортна машина дорожча в обслуговувані Я б Т-4 на Т-5 не міняв, хіба якщо б щось заставляло.... (гнила машина, мертвий двиг і т.д....)
Так, погоджуюсь, Т5 гарна машина. Дизайн гарний, більше комфорту, але надійність Т4 бере своє. Напевно залишусь при своїй.
Залишайся при своїй. У надійність т4 і т5, це просто я незнаю. Ніжний дуже т5, перевірено на власному досвіді.
Якщо є можливість міняй краще свій Т4 на Т4 в 2,5ТДІ 75kw мотор!!! Сам би з радістю пересів з свого 2,4 на такий 2,5!!!!
@ndriy правильно підмітив 75 просто не вбиваємі коняки, і економічніші ніж 2,5 65, ну а з 2,4 то і порівнювати не треба ) у мене в самого 2,4, але коробка каравелли стоїть (57 кВТ), то їздив на 75 це просто самальооот
Зараз у каравеллу замість рідного 1.6 ставимо 1.9 ТДІ 75квт. Цікаво буде як він з рідною коробкою себе поведе.
Ну не скажу що поганий Т5 но надійніший Т4, чому, пояснюю- в батька був Т4, 2.4 диз., 1995 р., наїздив він на ньому 120 тис. за 2 роки, і загальний пробіг станови 500 тис. з ремонту, було поміняне зчеплення, колодки. пружини задні, і прокладка головки блоку, та шарові опори- все, я на ньому гонив як дурний, рвав з місця так само як шалений. Купили Т5 2006 року з побігом 150 тис., 1.9 тді, за 1 рік і 23 тис км., за руль я не сідав практично ніц один раз їздив і то полегоньку -полегоньку, поміняне зчеплення за 500 євро, задні амортизатори за 150 доларів, всі колодки тормозні за 200 доларів, ремінь і роліки 250 доларів, і помелочі ше кпа всього приблизно 200 доларів, разом приблизно 1400 баксів і він дальше не ідеальний, а забув ше піввісь з шрусом(чомусь шліци злизало) за 400 доларів= 1800 баксів.Притому шо грузів він не возив виключно батько з мамою то туди то сюди то на село. Короче і я і батько в шоці, були від тої машини, перед новим роком продали і перехрестились. Не знаю або то якість фольца так впала або в мене немає слів . Я великий прихильник Фольца но їзджу на Ланосі в якого вже пробіг 100 тис, і ше ходова вся рідна і за три роки в машину крім бензи і масла з рохідниками ніц не вклав ,а на нового фольца ше не заробив.
Якшо міняти Т4 то хіба що на Мультік або Каравелу але тільки Т4 можна і з косим фарами він гарніший хоч в Голандії вироблявся завжди (а щеплення в ньому також демферне нооооо набагато надійніше за Т5-товське.) Мій вирок - Т4 то останній мінівен який був "зроблений з любовю" (взято зі старого лозунгу Фольца). І ше одне кузовщина в Т5 тобто вся бляха яка є , дуже тонка, мягка, як всіх нових машинах, не встиг притулитись то вмятина. А в Т4 я по даху ходив з відром води і зі щіткою дах мив , хоть би х..й, потім ставав на капот, і злазив, вот так, хто не вірить попробуйте.
таки так Наразі експлуатуємо Т5-ий майже рік, пробіг майже 10 000. Нарікань, тьфу-тьфу, нема. Машина 2007 року, пригнана з Голландії за 2 тижні до купівлі нами, загальний пробіг тепер 105 000. На комплектацію можете тут глянути: http://tuning.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=21&t=20890 Так от щодо обслуговування: - фільтр паливний - ціна 450 грн.; - фільтр повітряний - 120 грн.; - фільтр масляний - 76 грн.; - ремінь і роліки - 1100 грн.; - масла треба заливати 5.5 л. Стосовно надійності наразі нарікань нема, машину не товчем і не грузимо сильно, але бігає регулярно. Після неї я закохався в ВАГівські ТДІшки :D