Значить, комради, розібрали мені майстри двіг 1.8RP і сказали, що за 300 000км він вже трошки зносився і тут є 2 варіанти: 1) або ставити ремонтні кольца, мутити шліфовку і їздити далі і горя незнати, але то стане на кілька років 2) ставити свіжіший двіг (список всіх, що ставили на Г2 тут є http://vwgolf.lviv.ua/?p=619#more-619) Що порадите??? Скільки 1.8 G60 PG 160к.с. потягне в $?? Хоча дістати його проблематично, я так розумію. Одним словом, що робити? Бо я вже взявся за тюнінг по повній )))
ти би для початку трохи поїздив на машині бо буде смішно як ти стільки часу там шось тюнив а врезультаті розбив машину тому що бракувало досвіду водіння..
А де голосування ??? Я за свіжий, не обовязково 1.8 G60 PG 160к.с., я за такий - сів в машину - проїхався, послухав, сподобалось - купив.
ггг... розсмішив За досвід не переживай, з ним все в порядку!!! Мене більше цікавить питання по двигуну.
Моя власна думка(наголошую): Нема нічого більш надійнішого ніж новий двигун(в даному випадку я за реставрацію). Тобто вкласти ті самі 300уо в твій двигун + 500, чим купити двигло за 300 і вкласти 800(300+500). Тим більше в тебе і так 1,8 а не 1,3 як в мене
ІМХО. Новий двигун однозначно! Як є натхнення, час і можливість - шукай жешку, або те що лежить більше до душі!!!
якшо ти реаліст то роби свій.. бо будеш бігати за PG поки врезультаті не продаш гольф.. можеш собі зробити голову під 98 бензин.. в бібліотеці є книжка про тюнінг моторів там розписано шо до чого робити шоб зняти шось з мотора..
Купить 1.6 16кл с ВАЗ 2110, тк Приора пока очень дорога в обслуживании, прокладка под головку 400 грн в то время как на 2110 1.6 16кл 30 грнразница того не стоит, на 2110 инфи больше. Зарядить его как следует поставить в свой г2 и рвать всех на гонках не жалея мотор. Прийдет зима, сходишь на рынок купишь ведро запчастей на 1000 грн и движку реанимируешь. И потом на весну на "новом" двигателе снова всех рвать будешь. Хотя на это тоже деньги нужны, но я считаю он того стоит, несмотря на то, что многим эта идея тут точно не понравится. Это мое личное мнение, обсуждать с кем либо кроме автора темы это не желания!
Якщо посадочні місця +- підходять то ідея заслуговує уваги. Я підтримую, і переконався на власному досвіді- нова, але нова! ВАЗ 9 краща покупка за 20 річний гольф.
Швидше всього буду реанімовувавати свій двіг і доводити його до ідеалу, але паралельно шукатиму новіші двигуни, може шось і попадеться...хочу то вже пошвидше зробити, бо затягнулось. Хто що ще думає, може має якісь пропозиції по продажу конкретного двигуна - пишіть, буду дуже вдячний!
і лишня штука "гамериканських гривень" тільки на сам компресор(дешевшим навіть не варто цікавитись).Я рік шукав і в результаті В данному випадку заміною самого тільки мотора не обійтись,тому буде потрібен донор.Паливна магістраль,проводка,мозги,тормоза - там все інше.Це не теорія,сам хотів міняти,тільки навпаки PG на RP,вже був пригнаний донор.Але на щастя,добре подумавши я не став цим займатись! пи.си.багато переглядав на польському алєгро донора ПЖ для себе,у всіх випадках жошка була дохла,про це або писалось.або скромно замовчувалось,а при телефонній розмові починалось: яка там файна музика ,або підсвітка "внентша"
нема змісту міняти мотор на потужніший і робити то шо вже зробив завод. все одно в кінці вийде шкарадота, або , якшо робити все ідеально, то треба буде потратити пів життя і купу грошей. і нема гарантії, шо потім не буде проблем з даі - мотор може виявитись з краденої мишини. навіть якшо він чистий в україні , потім може вилізти в інтерполі, тому шо бази даних поновлюються з великим запізненням. набагато дешевше вийде купити іншу машину з мотором , який цікавить.