що робити з двигуном

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем назар 88, 1 жов 2009.

  1. назар 88

    назар 88 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3
    привіт всім, в мого знайомого є проблемки з двигуном в нього виробітка появилась в одному з циліндрів.Він цікавиться що робити чи капіталку чи шукати бу двигун, що порадите? і чи взагалі реально знайти нормальний бу двигун? чи реально наприклад привезти з німеччини ?і як його можна перевірити? буду вдячний за відповіді
     
  2. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    судячи з допису - Мова йде не про Жигуля чи Таврію. Мабуть якась іномарка...... може й бензинова.....а може й дизельна.....може з турбіною......:D
     
  3. назар 88

    назар 88 Початківець

    Авто:
    VW Golf 3
    Сорі, теж Гольф 3 бенз теж 1,4
     
  4. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Яка компресія в двигуні? Як визначили що виробітка саме в циліндрі?

    Ящо все за#бісь з рештою двигуна то визначити причину (кольца, клапана чи блок) і зробити цей циліндр.
    Реально
    Нема сенсу
    Якщо він взборі валяється десь в гаражі то ніяк. Хіба що вскрити і показати майстру
     
  5. Slavik

    Slavik Active Member

    Авто:
    Golf 3 Variant 1.8 '94, Golf 4 Variant 1.9 TDI '04
    Клубна карта:
    000024
    Якщо хоче мотор тіко з-за граніци, то зараз англічан привозять на ходу і от там можна попробувати як їде, яка компресія і т.д. :nea:
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А, ну якщо мотор свіжий і стоїть на колесах + його можна "пощупати" "послухати" то тільки так брать, інакше лотерея.
     
  7. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    назар 88.я б тобі порадив з*їздити до нормального майстра. і хай він продіагностує і порекомендує.. Бо це що ти пишеш і що тобі тут радити - пальцем в небо. Може бути так, що після ремонту того поршня, тобі дешевше буде зробити капіталку, або навіть двигло перекинути. А може і навпаки. Можливо вигідніше, навіть, буде вигнати її на базар - і в люди. А то всерівно питання звучить так "Мені брати в фару Совєтську лампочку чи Польську. Що краще??
    З*їздь до декількох майстрів і після того будеш мати інформацію і зробиш висновки.
     
  8. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Відповідь як завжди лежить в питанні! Якщо авто для себе, якщо невідчутна "криза", і якщо експлуатація даного двигуна визиває дискомфорт(жре мастило літрами, гримить, і т.д.) то звісно краще замінити його. А от чи купувати б/у в гарному стані, чи робити капіталку(міняти одну гільзу - це абсурд) це вже питання до твого друга. Двигун замінити це два дня роботи + чотири друга які допоможуть викинути двигун(1,4 не такий вже й важкий), а робити капіталку це два тижні + гарний майстер + чотири друга(якщо будеш везти сам блок на ремонт, а не гнати авто). Яка ціна ? це вже інше питання! , і що краще? але якщо авто для себе то краще капіталка, якщо через рік продавати - підкинув нові кільця і катайся далі(буде і тяга, не буде жрати мастило хоча і не на довго тис на 30-40).
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)