привіт всім, в мого знайомого є проблемки з двигуном в нього виробітка появилась в одному з циліндрів.Він цікавиться що робити чи капіталку чи шукати бу двигун, що порадите? і чи взагалі реально знайти нормальний бу двигун? чи реально наприклад привезти з німеччини ?і як його можна перевірити? буду вдячний за відповіді
судячи з допису - Мова йде не про Жигуля чи Таврію. Мабуть якась іномарка...... може й бензинова.....а може й дизельна.....може з турбіною......:D
Яка компресія в двигуні? Як визначили що виробітка саме в циліндрі? Ящо все за#бісь з рештою двигуна то визначити причину (кольца, клапана чи блок) і зробити цей циліндр. Реально Нема сенсу Якщо він взборі валяється десь в гаражі то ніяк. Хіба що вскрити і показати майстру
Якщо хоче мотор тіко з-за граніци, то зараз англічан привозять на ходу і от там можна попробувати як їде, яка компресія і т.д.
А, ну якщо мотор свіжий і стоїть на колесах + його можна "пощупати" "послухати" то тільки так брать, інакше лотерея.
назар 88.я б тобі порадив з*їздити до нормального майстра. і хай він продіагностує і порекомендує.. Бо це що ти пишеш і що тобі тут радити - пальцем в небо. Може бути так, що після ремонту того поршня, тобі дешевше буде зробити капіталку, або навіть двигло перекинути. А може і навпаки. Можливо вигідніше, навіть, буде вигнати її на базар - і в люди. А то всерівно питання звучить так "Мені брати в фару Совєтську лампочку чи Польську. Що краще?? З*їздь до декількох майстрів і після того будеш мати інформацію і зробиш висновки.
Відповідь як завжди лежить в питанні! Якщо авто для себе, якщо невідчутна "криза", і якщо експлуатація даного двигуна визиває дискомфорт(жре мастило літрами, гримить, і т.д.) то звісно краще замінити його. А от чи купувати б/у в гарному стані, чи робити капіталку(міняти одну гільзу - це абсурд) це вже питання до твого друга. Двигун замінити це два дня роботи + чотири друга які допоможуть викинути двигун(1,4 не такий вже й важкий), а робити капіталку це два тижні + гарний майстер + чотири друга(якщо будеш везти сам блок на ремонт, а не гнати авто). Яка ціна ? це вже інше питання! , і що краще? але якщо авто для себе то краще капіталка, якщо через рік продавати - підкинув нові кільця і катайся далі(буде і тяга, не буде жрати мастило хоча і не на довго тис на 30-40).