Народ всім привіт. Хлопці підкажіть.Хочу купити авто десь в районі 5000$. що краще вибрати старенького VW чи щось на подобі ВАЗ 21093. ВАЗ 2199
гольф3 чи ваз.... ее..ну.... рекомендую піти на ринок посидіти у вазы у гольфі) По запчастинам гольф дороже, но по комфорту явно кращий.
ЙурКь гольф3 чи ваз.... ее..ну.... рекомендую піти на ринок посидіти у вазы у гольфі) По запчастин Воно зрозуміло що німець кращий у всім. але йде про те що машині буде 20-25 років. а в другому варіанті 6-7
За 5тис.$ буде Гольф 2, або Джетта в ідеальному, практично в колекційному стані. Пасат В3 можна в доброму стані купити. На рахунок ВАЗів. Таз, він і є Таз ! Колись, у 2005 році, купив я собі 21093, новесеньку, в салоні. Експлуатував 8 місяців. Більше - не хочу ! Навіть старий Гольф 2 є набагато комфортнішим і економічнішим, а ресурс вузлів і агрегатів набагато вищий !
тут тем таких багато... думаю більшість народу при купівлі авто стикалися з цією проблемою, я перший.... ти не правильно задаєш запитання, чувак подумай логічно куда ти зайшов, тут тобі ніхто не скаже, що Тазіки кращі, бо вже катаються на німцях, які мають плюсів і плюсів... зайди на форум тазів там тобі будуть розказувати які нові машини класні, які старі німці гнилі, бо вони не пробували німецьку машину, а задовільняються малим... нова машина є новою, але з тазів я б на нові не дивився, якщо навіть для Путіна та калимага не завелася http://inosmi.ru/video/20110515/169370328.html, то що говорити про рядові автівки.. за старою машиною потрібнрий догляд і вона тобі відбігає, ще більше ніж нові тазіки, звісно якщо закинути то потім ремонт дороще буде... про комфорт навіть говорити не буду, 5 років тому вагався між "девяткою" і пасіком, посидів в одній сів в пасік і відчув що таке просторий салон, велюр а не шмата на сидіннях, нічого не тарабанить, нізвідки не задуває, ноги є куда діти і спереді і ззаду ніхто по спині не стукає... вирішуй сам але на цьому форумі ти прихильників Тазіка не знайдеш, тому всі відповіді будуть напевно за старішу...
+100! Я за гольф 2, + лишить грошей до розуму довести. Але бери не менше 1,6-1,8, бензин, 4 дверей. Рік так 90-91! (Суто моя думка, я б таку взяв...)
Дещо з експлуатації нового (з салону) ТАЗ 21093 : - через 3-4 місяці в салоні так тріщав пластик, що з пасажиром пер.сидіння я перекрикувався (а не розмовляв). Обезшумки (повністю двері, панель, стеля) вистачило на 3 місяці. - літом спина постійно мокра від поту. Хз з чого ті сідушки роблять ? Їздив без чохлів. Думаю з чохлами було б ще гірше. - літом через х...ово "скроєний" кузов, через лобове страшенно розжарювалось кермо, пер.сидіння і панель. Мав я перед Тазом Пасат В3, так ось, при правильній посадці за кермом - витягнутою рукою до лобового не дотягнешся ! Те ж і в Г2 ! А в 09 верхній край лобового над самою головою водія. При фронтальному ударі - шансів дуже мало. На жаль. - постійні глюки задньої оптики. - тугі і нечіткі перемикання передач.
Минулого літа підшукував собі машину, придивлявся до Балтики. На цих вихідних один з щасливих власників Балтики катався моЇм Гольфом. Зараз його думка змінилася на користь Гольфів. Додам, що стан його машини на дуууже тверду четвірку, це якщо до всього придератися і вона гавіть не рівняється з вершинами того автопрому без пробігу, який продається в автосалонах України.. На рахунок Гольфа, суто моя думка, дивися для чого тобі машина - якщо возити себе і дівчат то бери 3 дверку, якщо більше пасажирів буде, бери 5 дверей, або Джетту. З нашими цінами на бензу газова установка тобі дуже допоможе... Найголовніший критерій- живий кузов. Усліхів.
Ну так, тут всі порадять ВАЗ Логічно, що фолькс більше проїде, так як у нього ресурс всіх запчастин буде в рази більший. Інколи навіть у 3-5 разів.
питання до вас скільки він у вас бере якщо правильно зрозумів то 1.3 двигун , ще бажано сказати який карб
Катався на 1,3 карбюраторі то змішаний цикл з гашеткою в пол був в районі 10л/100км, на трасі вкладався в 8л. Після переобладнання на вприск (повний інжектор): змішаний цикл 7-7,5л/100км траса 6-6,5л/100км. Доречі на карбі лямбда зонд не ставиться (принаймі на 1,3) а от на вприску від нього залежитьрозхід (з несправною брав десь на 2л більше).
Так, 1,3, карб 2е3, 8 л по трасі (завжди їдемо 2 дорослих + 2 дітей + багаж). По місту, як правило, я тільки на роботу і назад (5+5 км, + 2 рази прогріти), з тягнучками, то як коли, 10-11-12, важко точно сказати.
За ваз навіть не думав, взяв Гольф 1,6 Д, потроху доводжу до розуму. 12 років тому мав такий самий, але не встиг натішитися .... таке життя. Парадокс - через стільки років купив ще дорожче
1,3, 4 ступка, карб 2Е3, контактне запалювання - по трасі - біля 7 літрів - по місту 8-8,5 Але стараюся їздити дуже економно, якщо починати конкретніше натискати на тапку то по місту розхід підходить вже і до 10. Так шо ніфіга 1,3 не економний ) А якщо по темі - то краще підзбирати і купити вже Гольф 3 все-таки на мою думку, або Пассат Б3.
а яка буде думка на рахунок "диво лАнос"(3 річний в дуже ідеальному стані, ціна 6.5к) vs vw(в цій же цінові категорії, напевно в3 або г3) ?
ригачка. В плані комфорту. 100 км на гольфі (за відчуттями, змученістю, біллю голови, шуму у вухах і закачуваності) дорівнює 30 км на Ланосі.
Ланос, як на мене, машина для невибагливого пенсіонера, або для таксиста. Дизайн і зовн. вигляд - абсолютно безликий. Велика витрата пального це мінус. Але з/ч до цієї машини - у всіх магазинах вагон ! Плюс - ремонт будь-якої складності - практично на будь-якій СТО, і відносно недорого. В цілому нормальне авто, як перша машина може бути. Але невиразний дизайн і збірка "дбайливими українськими руками" зводять нанівець, в принципі, вдалу конструкцію. Бувають винятки (позитивні). Варто підшукати зібрану на FSО (Польща).