Вот решил создать темку, что в зимний период нам нужно для удобства, комфорта и обслуживания авто. Надеюсь она когда нибудь перерастет VWpedia.lviv.ua Вот сегодня пришел сегодня с утра, чтоб завести авто. Включил свой мини бортовой компьютер Очень удобная штука, не раз выручал. В нем есть вольтметр в котором можно увидеть, потребляют ли ток в данный момент свечи накала или нет. Можно посмотреть на сколько просаживается вольтаж, при заводке стартером. Незаменимо для моделей с ЭБУ, у них есть свой минимальный порог вольтажа, у моего Дизель Контрол 9.7 вольт. Ниже 9.7 он уже не сможет работать, так как ему не будет хватат напруги. Есть и датчики температыры, один в нем самом а другой наружный. Сегодня температура в машине была -11. КЭД, завелся с 3 раза(минимальная компрессия в цилиндрах, мотор уставший). В морозы, да и не только, старайтесь долго не крутить стартером. Он рассчитан на кратковременную работу. При -10 10сек, при -20 20 сек. И при этом нужно выжимать сцепление, чтоб снять нагрузку с мотора и стартера. Чтоб моя 5-тя точка не мерзла, я подкладываю пояс из овечьей шерсти. Очень полезная штука, РЕКОМЕНДУЮ! Есть конечно и коврики с подогревом и еще какие-то дивайсы, но меня устраивает этот пояс. Еще могу добавить из своего опыта. На зимний период обработайте дверные уплотнители силиконовой смазкой, будут меньше липнуть. Форумчане, может у вас есть интересные идеи в зимний период, которыми вы сможете поделиться?
обовязкове розхолоджування автомобіля перед стоянкою на ніч. останні 15хв їзди в добі включаю пічку на холод, вентилятор на макс, сам одягаю шапку і застібаюсь. дуже актуально коли опади+мороз
ну і перед глушінням авто даю 3000обертів акуратно нажавши на акселератор і не дьоргаючи його для того щоб продуло гарно циліндри і на ранок свічі не були залиті. зранку в сильний мороз обовязково перед включенням запалювання і заведення мотора включаю дальнє на 15-20 секунд щоб розігріти акамулятор. тоді і навантаження він легше переживає і віддає більше енергії під час заведення
Окей, все хорошо. Можно посмотреть заряд АКБ и напряжение АКБ при заглушенном двигателе. Но, как электронный вольтметр покажет тебе на сколько просаживается напряжение при зарядке? Он просто тухнет пока машина не стартанет. Аналоговый вольтметр куда более информативен. В пассате я ставил цифровой. Реально толку с него не много, только мониторинг заряда во время езды. В ауди на панель приладіве есть обычный аналоговый вольтметр. Сейчас я вижу что во время старта заряд падает до 9В. Соответственно АКБ под замену. Это уже труп. Це вірно. Деколи трошки підсівший акумулятор вже не може завести двигун, але коли на 20 секунд ввімкнути дальнє - дійсно є більше шансів стартанути. Теж майже завжди так роблю.
ну на рахунок просадок напруги і цифрового вольтметра, то не все так погано. можна такий поставити http://dx.com/p/intelligent-car-diy-3-digit-display-digital-voltmeter-module-3-2-30v-148179 хоча аналоговий всерівно краще але дорожче і його сладніше кудись втулити
Так, в мене майже такий самий. Він гасне під час заводки. Не знаю, може є якісь що не гаснуть. Але я не зустрічав.
Ну ще питання як швидко він роздупляється. Момент падіння напруги може займати менше секунди. Чи встигне цей вольтметр видати покази на дисплей... Не маю нічо проти якщо він працює, але аналог краще. ІМХО.
а де б той аналог(VDO) знайти по адекватній ціні і де в пасаті б4 його найкраще встановити. бо той цифровий можна на заглушці в ряду з кнопкою обігріву заднього шкла встановити
В мене цифровий не гасне))) І дійсно при запуску було 9 Вольт, сьогодні замінив акумулятор стрільнула банка)))
якщо вже про ці девайси говоримо, то скажу, що в мене стоїть щось на зразок "штурмана". так та приблуда показує просадку напруги при старті. а виключається(гасне) тільки тоді, коли малувато струму. працює так: а) акум в нормі, крутить супер: 1. включив запалення - показує вольтаж на момент включення 2. крутанув стартером, мотор завівся - показує (3 секунди) вольтаж, до якого просадився акум в момент старту (при цьому в момент крутіння стартером, наскільки я памятаю, не гасне). б) акум слабуватий, або майже здох: 1. включив запалення - показує вольтаж на момент включення 2. при крутінні стартера - гасне, і у випадку завівся мотор чи ні , знову ж таки при відпусканні запалюваня показує вольтаж при навантаженні, що був Тому, Віталік, не варто так розказувати, що то все г@мн0 просто є різні девайсики
Шо тобі приблизне?? Поділки 8-12-16. між ними 10В і 14В Великі. При заводці напруга не має просідати нижче 10В. Якщо нижче - АКБ труп. Зарядка нормальна це 14В. Решта шкали тебе цікавить не має, тіки візуально. Це так само як червона риска на швидкості 50 (обмеження в місті в Європі).
Я не казав шо то все гамно. Просто в мене був штурам і інші цифрові вольтметри. Вони лягали всі при старті. Та й моніторити ті цифри важко. Стрілку куди легше. От Гурка мені покаже відео як воно працює - скажу свою думку. сумніваюсь, що аудішна підійде на каддік))
Тема була гарна створена, але перейшла на бортовий комп. До речі, про нього вже є окрема тема. Щодо того, що треба взимку, то з власного досвіду скажу, що мені дуже ставали в пригоді наступні речі: 1 - аерозоль або рідина для розморожування шиб (-52С) - розморожує в секунді; 2 - шкрябачка з мітлою (хоча коли шкрябаю - то як серпом по ... серцю!); 3 - саперка (річ незамінна чи взимку, чи влітку); 4 - шмата (минулого разу вигребтися зі снігового замету, під яким була крига, допоміг килимок, обхаяний КОТОМ, і улюблений светер в пасочок мого авто-пілота); 5 - домкрат (пишу його в список, бо бачу, що є люди, які не возять напостой запаски, а отже, як розумію, домкрата теж); 6 - шнур (щоби когось витягнути з замету)))).
+силові дроти щоб прикуритись чи когось прикурити ну і для тих хто їздить по області - ланцюги класно мати. оригінальні десь 100-150$