Щоб життя не здавалось VW

Тема у розділі 'Інше', створена користувачем Andy, 18 кві 2006.

  1. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Я нещодавно прочитав декілька критичних статей про улюблену Вами автомарку і хотілося б отримати дозвіл на те щоб зайняти позицію критика на Вашому сайті. Я не власник і не користувач автомобіля під маркою VW, але теоретично колись можу стати і власне VW мені подобається (не буду приховувати, якби мав можливість, придбав би довго не думаючи, і був би задоволений, наприклад якимось Гольфом R32, або Фаетоном та навіть Pointerom 1.0). Веду до того, що в мене немає упередженої думки щодо Вас и Вашого заліза, але здорова і об'єктивна інформація , можливо не завжди приємна, допоможе популяризувати сайт і буде не поганим PR ходом, який буде зачіпати за живе "народноавтомобілістів" яким захочеться виставити контраргумет. Чекаю вашого дозволу!
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    ОПА!

    Це цікаво! Стану першим дискутером! Тобто дискусіонером! Тобто опонентом :lol:

    Чекаємо на аргументи!
     
  3. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    2 Andy: буде цiкаво почитати, але хотiлося б щоб вашi аргументи були не голословними, а грунтувались на реальному досвiдi багатьох людей (а не у одного трiснув блок вiд того що вiн довго бив його кувалдою - значить у VW поганi блоки)...... :)

    Якщо аргументи будуть справдi цiнними - з радiстю приэднаюсь до дискусii :)
     
  4. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Звичайно! Вся критика в межах поширення компетенції здорового глузду.
     
  5. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Ну ми вже зачекалися на критику. Де вона?
     
  6. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Про зеркало

    Вчора випала можливість проїхати на Jetti. Перша проблема, яка виникла - це розміщеня дзеркала заднього виду на дверях автомобіля. Вони зміщені від крайньої точки дверей і знаходяться майже по центру дверей, - на задній стороні "форточки", яка до речі не відкривається.( Я точно не пам'ятаю роки автомобілів, коли використовувався саме такий спосіб організації огляду того що відбувається позаду, але це середина 80-х). Досить не зручно, і проблема тут не звички, а конструктивного підходу. Думаю, що певна ідея в правильності цього підходу була, яка саме, через короткий час експлуатації автомобіля, не не вдалось з'ясувати. Німці люди не глупі, і тим більше запускати в серію такий підхід - щось в тому було. Може хтось підкаже,чому саме так?
    Проте слід пам'ятати, що в наступних поколіннях автомобілів від такого розміщення відмовились. На мою думку, зробили це за ради безпеки руху. Водію, для того щоб ознайомитися з обстановко ззаду, приходиться повертати навіть голову і таким чином на якийсь невеликий момент втрачати контроль над ситуацією попереду автомобіля
     
  7. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Re: Про зеркало

    Так це була проблема ВВ, про яку навіть в газетах писали. Після 2х років випуску кузов джетти було трішки видозмінено і дзеркало поставлене в класичне місце. В захист ВВ скажу, що це ще ненайкращий варіант - я чув що на Тойоту було задовільнено сотні позовів за аварії, причиною яких стало розщміщення нерегульованих маленьких дзеркал на крилах.


    А для чого?! Вікна мало? Чи протяги це так приємно?
    Я думаю то бодунна витівка якогось Джуджаро

    Якщо взяти таврію, що розроблена набагато пізніше - то там для того, щоб ввімкнути пічку потрібно лізти під панель. Контроль в таких випадках втрачається на секунди.Один низький знайомий мусів зупинятися, коли йому було зимно чи горячо :)
     
  8. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    До речі - 2008 рік - рік появи New Scirocco (правда обговорюють нову назву Rivo). Побудують цю моделя на базі Concept R (дизайн), "запакують" 3.2 л V6, і всього 246 к.с., за базу візьмуть Джетту - ніц нового
     
  9. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    До речі, нові Scirocco будуть збирати в Португалії. Не виключно, що цим займуться українці, які там на заробітках. Німці зформують щось на зразок СС Галичина з вихідців з Зах. України, які будуть збирати ці авта для реваншу в США
     
  10. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Murat Gunak,Peter Schreyer- це ті хто розробив нове Scirocco
     
  11. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Форточки - проблема не лише Джетти, але й Гольфа. Кажуть, що форточні вікна на ці машини ставили до 88 року. Пізніше йдуть уже нормальні
     
  12. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    Звичайно... Jetta-2/Golf-2 та Vento (Jetta-3)/Golf-3 вiдрiзняються лише заднюю частиною (багажником та бампером) та личком (на J2/G2 - лише фарами та решiткою, а на J3/G3 ще й капотом).
    Салони та кузовнi деталi - однаковi :)
     
  13. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Щодо нового Скірокко - як на мене, нічого там особливого і немає - ненайкращий дизайн, мабуть велика вага. Думаю, що якщо ті гроші вкласти в старого Сірка, він поїде набагато краще нового.
     
  14. CAT

    CAT Місцевий

    Авто:
    GTI mk6, GTI mk1, Golf mk1
    якшо бути точним то до 87 року - з середини 87 вже пішли без форточок
     
  15. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Так з дизайном в VW не все добре. Дивлюся спереду на гольф, new джетта, пасат, прототип скірокко, еос, на фаетон, пасат, джетту - ззаду, не можу врубатися що він. Видно джужарам стукнула в голову уніфікація-економлять навіть на зовнішньому вигляді.
     
  16. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Тримайтеся, точніше бережіть свої "тачки". VW планує збільшити найближчим часом кількість китайських комплектуючих у 10 разів. Якщо на озброєння взяти народну мудрість - "Якщо річ китайська, то це ще не обов'язково гімно, але якщо гімно-то воно точно китайське", можна понадіятися на дещо кращий варіант. Але, я думаю, що не за горами той час, коли всі будуть згадувати який VW був колись надій і хороший
     
  17. Andy

    Andy Active Member

    Авто:
    Ford Fiesta 1.4
    Як на думку відвідувачів форуму- придбати Pointer чи Aveo? Вони в однакову ціну, якщо не брати саме просте Авео за 53 тис грн.
     
  18. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Поінтер адназначна!
     
  19. D.Lus

    D.Lus Active Member

    Авто:
    Golf 3
    2 Andy: У концернi ваг зараз iснуэ эдиний корпоративний стиль всiх нових моделей й на нових Audi та VW за особливо помiтно. Я вважаю, що эдиний стиль - це э жобре :)

    Про запчастини. нехай. Але завжди буде вибiр купувати бiльш дорогi эвропейскькi чи бiльш дешевi китайськi.

    Про Авео vs. Поiнтер. Поiнтера краще. Спiлкувався з менеджером УкрАвто... Вiн розказував, що на шевролети велика проблема iз з/ч. Iх мало, вони дорогi та дуже поганоi якостi..... З Асортименту "УкрАвто" можна брати тiльки Ланос староi зовнишностi.....
     
  20. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Знайшов де питати, що краще - шевроле чи ВВ :lol:

    Якщо проблема у виборі - раджу просто посидіти в авео а потім сісти в пойнтер. Питання відпадуть. До речі, в салонах це безкоштовно.

    Я ніколи не відчував себе товстою людиною, але коли сів в авео в мене почалася кляустрофобія :shock:

    І ще одна перевага ВВ - в пойнтера набагато кращі ходові якості - потужність двигунів, конструкція підвіски, показники активної безпеки.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)