Я нещодавно прочитав декілька критичних статей про улюблену Вами автомарку і хотілося б отримати дозвіл на те щоб зайняти позицію критика на Вашому сайті. Я не власник і не користувач автомобіля під маркою VW, але теоретично колись можу стати і власне VW мені подобається (не буду приховувати, якби мав можливість, придбав би довго не думаючи, і був би задоволений, наприклад якимось Гольфом R32, або Фаетоном та навіть Pointerom 1.0). Веду до того, що в мене немає упередженої думки щодо Вас и Вашого заліза, але здорова і об'єктивна інформація , можливо не завжди приємна, допоможе популяризувати сайт і буде не поганим PR ходом, який буде зачіпати за живе "народноавтомобілістів" яким захочеться виставити контраргумет. Чекаю вашого дозволу!
2 Andy: буде цiкаво почитати, але хотiлося б щоб вашi аргументи були не голословними, а грунтувались на реальному досвiдi багатьох людей (а не у одного трiснув блок вiд того що вiн довго бив його кувалдою - значить у VW поганi блоки)...... Якщо аргументи будуть справдi цiнними - з радiстю приэднаюсь до дискусii
Про зеркало Вчора випала можливість проїхати на Jetti. Перша проблема, яка виникла - це розміщеня дзеркала заднього виду на дверях автомобіля. Вони зміщені від крайньої точки дверей і знаходяться майже по центру дверей, - на задній стороні "форточки", яка до речі не відкривається.( Я точно не пам'ятаю роки автомобілів, коли використовувався саме такий спосіб організації огляду того що відбувається позаду, але це середина 80-х). Досить не зручно, і проблема тут не звички, а конструктивного підходу. Думаю, що певна ідея в правильності цього підходу була, яка саме, через короткий час експлуатації автомобіля, не не вдалось з'ясувати. Німці люди не глупі, і тим більше запускати в серію такий підхід - щось в тому було. Може хтось підкаже,чому саме так? Проте слід пам'ятати, що в наступних поколіннях автомобілів від такого розміщення відмовились. На мою думку, зробили це за ради безпеки руху. Водію, для того щоб ознайомитися з обстановко ззаду, приходиться повертати навіть голову і таким чином на якийсь невеликий момент втрачати контроль над ситуацією попереду автомобіля
Re: Про зеркало Так це була проблема ВВ, про яку навіть в газетах писали. Після 2х років випуску кузов джетти було трішки видозмінено і дзеркало поставлене в класичне місце. В захист ВВ скажу, що це ще ненайкращий варіант - я чув що на Тойоту було задовільнено сотні позовів за аварії, причиною яких стало розщміщення нерегульованих маленьких дзеркал на крилах. А для чого?! Вікна мало? Чи протяги це так приємно? Я думаю то бодунна витівка якогось Джуджаро Якщо взяти таврію, що розроблена набагато пізніше - то там для того, щоб ввімкнути пічку потрібно лізти під панель. Контроль в таких випадках втрачається на секунди.Один низький знайомий мусів зупинятися, коли йому було зимно чи горячо
До речі - 2008 рік - рік появи New Scirocco (правда обговорюють нову назву Rivo). Побудують цю моделя на базі Concept R (дизайн), "запакують" 3.2 л V6, і всього 246 к.с., за базу візьмуть Джетту - ніц нового
До речі, нові Scirocco будуть збирати в Португалії. Не виключно, що цим займуться українці, які там на заробітках. Німці зформують щось на зразок СС Галичина з вихідців з Зах. України, які будуть збирати ці авта для реваншу в США
Форточки - проблема не лише Джетти, але й Гольфа. Кажуть, що форточні вікна на ці машини ставили до 88 року. Пізніше йдуть уже нормальні
Звичайно... Jetta-2/Golf-2 та Vento (Jetta-3)/Golf-3 вiдрiзняються лише заднюю частиною (багажником та бампером) та личком (на J2/G2 - лише фарами та решiткою, а на J3/G3 ще й капотом). Салони та кузовнi деталi - однаковi
Щодо нового Скірокко - як на мене, нічого там особливого і немає - ненайкращий дизайн, мабуть велика вага. Думаю, що якщо ті гроші вкласти в старого Сірка, він поїде набагато краще нового.
Так з дизайном в VW не все добре. Дивлюся спереду на гольф, new джетта, пасат, прототип скірокко, еос, на фаетон, пасат, джетту - ззаду, не можу врубатися що він. Видно джужарам стукнула в голову уніфікація-економлять навіть на зовнішньому вигляді.
Тримайтеся, точніше бережіть свої "тачки". VW планує збільшити найближчим часом кількість китайських комплектуючих у 10 разів. Якщо на озброєння взяти народну мудрість - "Якщо річ китайська, то це ще не обов'язково гімно, але якщо гімно-то воно точно китайське", можна понадіятися на дещо кращий варіант. Але, я думаю, що не за горами той час, коли всі будуть згадувати який VW був колись надій і хороший
Як на думку відвідувачів форуму- придбати Pointer чи Aveo? Вони в однакову ціну, якщо не брати саме просте Авео за 53 тис грн.
2 Andy: У концернi ваг зараз iснуэ эдиний корпоративний стиль всiх нових моделей й на нових Audi та VW за особливо помiтно. Я вважаю, що эдиний стиль - це э жобре Про запчастини. нехай. Але завжди буде вибiр купувати бiльш дорогi эвропейскькi чи бiльш дешевi китайськi. Про Авео vs. Поiнтер. Поiнтера краще. Спiлкувався з менеджером УкрАвто... Вiн розказував, що на шевролети велика проблема iз з/ч. Iх мало, вони дорогi та дуже поганоi якостi..... З Асортименту "УкрАвто" можна брати тiльки Ланос староi зовнишностi.....
Знайшов де питати, що краще - шевроле чи ВВ Якщо проблема у виборі - раджу просто посидіти в авео а потім сісти в пойнтер. Питання відпадуть. До речі, в салонах це безкоштовно. Я ніколи не відчував себе товстою людиною, але коли сів в авео в мене почалася кляустрофобія :shock: І ще одна перевага ВВ - в пойнтера набагато кращі ходові якості - потужність двигунів, конструкція підвіски, показники активної безпеки.