Порадьте.Пассат Б3,двигун 2Е.Коли мороз нижче 5 ,в пробках все нормально,а тільки починаєшь швидко рухатись,щось прихватує, двигун дергає на середніх оборотах(якби бензин кінчається).Скидуешь на нетралку зразу реве.На розгоні все клас. Дякую.
Була схожа хрєнь коли здихав бензонасос то було причиною низького тиску в паливній системі але крім насоса там ще є ряд причин (забита обратка, лямбда здохша, забитий паливний фільтр, забиті форсунки, свічки засрані)
Так коли газу даешь все добре.І тяга є,і чеше шо дурна.Так в тому річь що при такий дорозі мені чесати неяк немона.
в мене така ж хфігня була. все в каталізаторі. на наш бензин не розрахований. я висверлив дирку всередині від початку до кінця. звільнив йому дихання - і все працює) А причин там дійсно багато. це вже останнє, що залишалось не тронутим))
Може бути така ситуація. В якісному безофільтрі на вході збирається вода разом з усяким ге. Може коли ти в пробці стоїш вона підмерзає і коли починаєш рухатись лід тормозить ...коли даєш сильний газ збільшується тиск і розбиває лід...потім в пробці знов замерзає. Тре просто відкрутити фільтр і виляти звіддти все. Якщо не поможе то щось з вприском треба на діагностику бо причин може бути багато.
Та 100% замерзає вода або в фільтрі або в баці... Вчора в гаражі в 20л пласмасовій каністрі обнаружив десь 2 літра льоду... тобто води... 95Євро з ОККО... вот така в нас бєнза...
Всім дякую за підтримку.Причина знайшлась.Це замерзає,як не дивно клапан-регулятор хол.ходу.Я так і думав,шо то щось с подачею повітря звязано.Взяв теплу шмату накрив той баняк,тепло з двіжка піднімаеться і гріє.Чи там щось клине від холоду чи ще щось,але ясно одне треба міняти.Правда коштує бабла нємєрєно.Може є заміна бюджетна,або на шроті шукати?Хто порадить?А заправлясь на Шелл і всім раджу.