Народ взяв собі Seat Toledo 1.6 (1993) за 3500 уе. Перед тим "товк" "копейку" - вчився їздити троха. В ремонтах дилетант Підскажіть будь яку інформацію про дане авто. З ким можна проконсультуватись на цьому форумі по даній моделі? Де можна купляти недорого запчастини? Де знаходяться хороші автосервіси?Проживаю в Жовківському районі(40 км від Львова). Недалеко від мене Камянка-бузька, Жовква... Буду радий любій інформації. До речі, я весільний відеооператор. Так що, якщо щось треба буде відзняти, звертайтесь 1) Із Першочергових неполадок потрібно замінити дверні ручки(дуже роздолбалися).Які ручки підходять до даної моделі? 2) Також треба натянути і приклаїти стелю в салоні(провисла на сонці). Яким клейом можна це робити? 3) Також руль на ямах "кидає" троха в сторони і при слабкому натисканні газу нема ривка потрібно сильніше натискати.В чому причина? Може хтось стикався з такими проблемами і може щось порадити?
1) Ручки тільки толедовські. Більше нікуди їх не ставили 2) Клей 88. Головне мазати тонким шаром щоб не проступило на зовні. Мажеться основа. 3) Мождиво розбита рульова. Гідрак взагалі є? При слабкому натисканні газу на стоячій машині на ХХ взагалі обороти ростуть? Це моноінжектор?
Напевно "капєйка" на карбі має ривок. Я як пересів з Г2 на карбі на Г4 довго не міг привикнути що все якось помало з затримкою відбуваеться порівняно з карбом ще ногу не притулив а воно вже рвало.
88 і "Момент", нагрівшись на сонці, можуть повідставати знову.. При температурі за 50 Цельсія вони повертаються у первинний (невисохлий) стан і... Радив би або "Момент термостійкий" (такий існує, лиш пошукати треба) або польський "Ботерм"
Перетягував стелю недавно. Клей брав той, яким користуються при переобладнанні бусів, не памятаю назви. По ціні не дуже відрізняється від 88. Якщо стеля (основа) ідеальна можеш брати тонкий матеріал, якщо має тріщини то треба брати на паралоновій основі і косяки заховаються. Успіхів.
Ого, скільки понаписували!)) Навіть не сподівався. Дякую за відповіді! Зареєструвався на 4 форумах - цей поки-що, найактивніший)) По стелі все зрозуміло, буду пробував. Дверні ручки хочу поміняти всі. Чув що від б3 пасата підходять. Де у львові добре купляти запчастини до Вагенів? Гідрак, хм... вроді не відчутно. Коли на місці повертаю троха треба піднатужитись. Це моноінжектор. При слабкому натисканні газу при їзді відчуваються провали. А на місці, коли добре не прогрієш, то може й заглохнути. Також дальне світло одразу не вмикається, а лише черед деякий час при їзді само вмикається. Це недолік чи так має бути? В мене прохання. Хто має або мав такі машини. Скиньте в ЛС мобільні для консультацій. Обіцяю сильно не домахувати. Просто не сильно розбираюсь в машинах, а їздити хочеться)
Ого, скільки понаписували!)) Навіть не сподівався. Дякую за відповіді! Зареєструвався на 4 форумах - цей поки-що, найактивніший)) По стелі все зрозуміло, буду пробував. Дверні ручки хочу поміняти всі. Чув що від б3 пасата підходять. Де у львові добре купляти запчастини до Вагенів? Гідрак, хм... вроді не відчутно. Коли на місці повертаю троха треба піднатужитись. Це моноінжектор. При слабкому натисканні газу при їзді відчуваються провали. А на місці, коли добре не прогрієш, то може й заглохнути. Також дальне світло одразу не вмикається, а лише черед деякий час при їзді само вмикається. Це недолік чи так має бути? В мене прохання. Хто має або мав такі машини. Скиньте в ЛС мобільні для консультацій. Обіцяю сильно не домахувати. Просто не сильно розбираюсь в машинах, а їздити хочеться)
Народ в мене проблема. Коли машина довго стоїть, а потім завести і рушаєш, то через пару метрів глохне і потім стартер крутить в вроді схапує, але не заводиться аж поки акумулятор не сяде. Ставлю на зарядку на пів години ставлю на машину вжик і завелася і можна їздити цілий день без проблем. На другий день ситуація повторюється. В чому проблема і де можна звернутись у Львові по цьому питанню де бистро і толково в цьому розберуться?
Народ в мене проблема. Коли машина довго стоїть, а потім завести і рушаєш, то через пару метрів глохне і потім стартер крутить в вроді схапує, але не заводиться аж поки акумулятор не сяде. Ставлю на зарядку на пів години ставлю на машину вжик і завелася і можна їздити цілий день без проблем. На другий день ситуація повторюється. В чому проблема і де можна звернутись у Львові по цьому питанню де бистро і толково в цьому розберуться?