Та ні... Якраз шини фірми BAGRUM :D це для мене щось нове, і вирішив поцікавитись, можливо хтось чув якісь відгуки або сам на таких їздив.
Ну от, така резина розміром 175/70R14 виходить там 1280 грн. за 4 колеса. І незнаю чи варто з ними звязуватись
То точно. Яка різниця, яке слово написав китаєц на боковині? Тих китайських "брендів" сотні, слова навіть продавці не запам'ятовують. Єдине, що їх об'єднює - небезпека в користуванні.
Це точно польска "наварка". А малюнок протектора робиться як на відомих брендових колесах, які себе вже зарекомендували (Гіславед, Гудієр і т.д.)
Ваз дезінформували. У Польщі всього 4 компанії, які продукують наварку (працюю зі всіма безпосередньо), серед них такого "бренду" немає. Ставлю пиво на то що то китай.
Польська наварка. Друг колись возив, але Targum. Оприділити легко можна по вазі. Тяжка вона, 9-10кг. колесо в R13.
еще наварку можно определить заглянув в нутрь там как правило диагональный рисунок корда у всех разный
Ги, з таким розгоном можна сказати, що барум це наварка, але пишеться таргум Так, Таргум є така фірма в Поольщі, в опті по 100 злотих за колесо в цьому розмірі продають. Виливають зимовий протектор з переробленої літньої гуми. Дубіє на морозі в пластмасу, але за рахунок ламелів тримає все-таки трішки краще ніж літня. Враховуючи, що це ціна напівлисих б\в коліс з базару - можна брати, але не їхати більше 80, так як колеса створені методом вулканізації протектора до старої шини, є ймовірність відшарування. В невкатаному снігу і на слякоті будуть кращі ніж будь-яка вживана стара гума. Також дуже добрий захист від аквапланування. Для повільної міської щоденної їзди - саме воно, правда стирається по асфальті швидко, не завжди на 2 сезони вистачає. Коротше при обмеженості бюджету мона і треба брати, кращого на ці гроші нема.
Це просто той хто поддавав оголошення помилився при написанні має бути BARGUM, я думаю просто опечатка і це польська наварка от можна глянути http://moto.allegro.pl/4x-opony-zimowe-bieznikowane-205-60r16-bargum-2012-i2781182291.html Знайомий їздить на такій наварці вже 3 рік на гольфі 2, і не дубіють в морозі. Єдина проблема що купуючи треба зразу ставити бо є варіант що погано балансуються. краще купляти там де є шиномонтаж і на місці підібрати.
Дійсно це опечатка... Взяв 2 колеса буду дивитись, що це таке... зараз дуже мягка, а там буде видно. Я схиляюсь, що яке б воно не було, але воно буде краще за б/у, і плюс за такі гроші дійсно нічого не візьмеш. Поставив зразу в них на місці, збалансувалось добре і причому все на халяву.
Наварка на зиму не найгірший варіант.... Той хто зимою їздить часто більше 120 уже напевно не їздить взагалі, а наварка сотню тримає і не перегрівається. взагалі шукав собі зимову гуму і побачив цікаву ституацію... Ціни на б/у гуму(цікавився 15 /205*65 тому ціна на неї) всюди майже одинакові (мова про колеса з протектором не меньше-6мм і середнього бренду крім Гудєар) на любих вулканізаціях 300 грн, у любих точках на базарах - 400 грн... в інтернет магазинах нову по мінімальній ціні можна найти за 500 грн (це все +/- 10. Гудєар не розглядав в принципі бо маю на них зуб.... ні разу не доїздив цю марку до кінця, завжди на половині експлуатації крутило, один раз вистрілило. В результаті привезли б/у з польщі (Фулда 7мм протектора) 100 грн за колесо. Найдешевші б/у на лівандовці, як їхати до протезного з мосту.... можна взяти по 300 грн за колесо і є вибір. Очевидно з польші тягяють по ціні 100 грн(собівартість) ... тут ставлять 300 і получається націнка 200%
Як на мене це дійсно хороший варіант 100 грн. за колесо, але я і близько такого не знайшов в Польщі. Напевно погано шукав. Хто шукає той завжди знаходить! Але часу було обмаль і маємо те що маємо
Куме, на гудєрах буду катати вже 3ю зиму, а вони вже були б/у 3 роки... і протектору там залишилось 4.5 - 5 мм, і тху-тьху - політ нормальний, правда, зважаючи, як я їзджу, то ще 3 роки відбігає без змін