Шків колінвала

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Васьок або ZiK, 16 лис 2016.

  1. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Привіт всім сталася одна проблема Шків колінвала розлався майже на 2 частини , незнаю як взагалі таке можливо , інформація розрахована більше на людей які займаються розборкою
    ось наступні параметри того шківа 1.3 88 гольф 2 , зразу питання по його заміні скільки часу займає заміна , та хто готовий взятися за таку роботу , я залишаю телефон
    093-96-52-974
     

    Вкладення:

    • e01123u-960.jpg
      e01123u-960.jpg
      Розмір файлу:
      203,4 КБ
      Переглядів:
      385
  2. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    в мене Г2 1989 р, 1,3 карб, мотор МН. була проблема, що шків був трохи розбитий у місці з"єднання його з колінвалом (зубчик на колінвалі, виямка на шківі, от та виямка трохи стерлась), що спричиняло легкий шат. замінили і шків і колінвал на вживані. Відповідно, маю старі шків і колінвал. колінвал хороший, а на ту виямку на шківу я читав що в крайньому разі щось наварюють і виточують нову під зубець.
    увага: в ідеалі мати на руках старий шків і шукати новий порівнюючи їх, бо зустрічав різні стиковки з колінвалом (наприклад, шпонка) на різних роках випусту авто.
    думаю пошук шківа займе більше часу, ніж заміна. мені міняв Юрій (Kym)
     
  3. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8

    окей а можна номер залишити я б заїхав забрав
     
  4. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    він в мене в гаражі, я там буду не раніше суботи. візьму в понеділок на роботу на сахарова. але він не факт, що підійде ось так відразу, питай ще по шротах. десь є тут телефони на Зелену (шрот) і до хлопців, що розборкою займаються.
     
  5. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Мабуть вже не треба ,розкажу по порядку прокидаюсь сьогодні з самого срання десь та в годині 7.00 починаю дзвонити , шукав шків , ні в кого нема , набрав шрот шо біля МРЕВ , мужик таким злим заспаним голосом каже , що має бути , я йому пробую пояснити , що в мене ремінь в будьякий час може порватися і шо треба точно , він каже приїжджай , після чергових уточнень я отримав підтверження , що то на 1.3 мотор , їду я значить на той шрот ,по дорозі індикатор акамулятора періодично засвічується , злість і ненависть до всіх пішоходів і водіїв які туплять, води зі снігом по коліна коротче ледве туда добрався . З горем пополам ходжу шукаю , де ті господарі , дали шків , на вигляд вроді нормальний , руками не гнеться , трошка іржавий , але тільки в середині .поки той пан відкручував старий , я приводив до пуття новий , наждачкою іржу забрав і балончиком помалював , в чом прікол , відкрутили шків разом з зіркою , за 6 років той шків разом з зіркою став одним цілим , я як ідіот приходжу на шрот і кажу шо той шків має бути з зіркою , той мужик каже шо такого нема , ну я коротче в ступорі , шків поломаний , заміни нема , остання надія не підходить , і шо робиться , коротче кажучи набираю Prizraka і почиаю йому пояснювати шо треба шків з зіркою , він каже шо йому треба номер того шківа , ясен пень ніякого номера на тому шківу не було він мені пояснює , що немає шківів з шестернями разом , шо впринципі логічно , і тут силами чарів та якоїсь не земної магії , та зірка відслоюється від шківа , і я даю дупля , що той шків який я чистив і малював підходить ідеально , за 5 хвилин все поставили , ще на тому шроті дали старий генераторний ремінь , бо той ремінь який я поставив , більше був подібний на лапшу яку подають в китайському ресторані , і ручку якою опускається вікно бо я з тої злості свою зламав .
    Як наслідок 300 грн шків, старий генераторний ремінь, ручка якою опускається вікно і ще 150 за роботу , поставили закрутили завели , раніше той шків літав як обкурений російський пілот , зараз все чотко рівненько і без якогось натяку на несправність , фоток багато не встиг зробити , але речі які варто побачити засняв , так на майбутнє як в когось таке станеться .
    1 не відкручуйте центрального болта він тримає зірку
    2 Шків тримається виключно на 4-х болтах під зірочку або шестиграннік, після того як відкручуються всі болтики він має впасти якщо не спав то постукайте по ньому
    3 якщо шків нагадує п’яного сеператіста і його на маленьких оборотах хетає вісьміркою , то не чекайте поки він вломиться і поміняйте
    4 НЕ РЕКОМЕНДУЮ купляти шків новий , тобто toprun інший навряд знайдете, якщо знайдете то беріть, в мене стояв toprun проїхав 6 років і йому каюк,
    5 перед встановленням переконайтеся , що він рівний і немає при малих обертах хитання
    6 Якщо це оригінальний шків , то почистіть і помалюйте довше прослуже
    Це все дякую за допомогу , хто чим міг тим поміг
     

    Вкладення:

    Останнє редагування: 17 лис 2016
    • Подобається Подобається x 2
  6. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    блін, то шків помпи чи чого там, а не колінвала )) я маю якраз колінвала (зубчата шестерня)
     
  7. diesel757

    diesel757 Аксакал

    Авто:
    VW Golf2 1,6D jp, 5-стМКПП (4S), 1985р.
    VW Passat B5+ (FL) 1.9tdi AWX, 5-стМКПП, 2001р.
    Клубна карта:
    000091
    Цікаво, конкретно розписав.
    Ну, але, блін...., друже, я теж подумав спочатку, що то шестерня трісла пополам.
    Якось, років 2 чи 3 тому назад, ставив новий "топран", брав ч/з Каматоза. Всьо чьотко наразі.
    Дякую, що відписав про рішення проблеми, хай буде іншим в нагоду, але,..... але, якби зразу ти б дав фотку того всього, то може б скоріше вирішив це питання.
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    колінвала, колінвала
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    з розпредвалом поплутав ))
     
  10. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    я ше на першому фото показав , що то за шків , про шестерню я нічого не казав , хоча в теорії вона теж могла тріснути, стосовно помпи , це не шків помпи , помпа має тільки зірочку яку крутить ремінь ГРМ , колінвал чи розпредвал , я не розбирався як воно праивльно називається але коли шукав шків ,то запит кидав шків коленвала ,але можу сказати , шо той шків шоб заблокувати ,і щоб відкрутити центральний болт , то треба в маховик шось запхати , шоб його заблокувати ,тому чи коленвал чи розредвал , звиняйте , але я не знаю як воно прпавильно називається , робота не така важка як здається , 4 болтіка відкрутити то реально фігня , мені цікаво , скільки така робота коштувала , може хто знає , бо мені здається , що 150 грн то троха задофіга за таку роботу
     
  11. Васьок або ZiK

    Васьок або ZiK Active Member

    Авто:
    VW Golf 4 1.6 99 SR V8
    Та куди швидше , я в той день навіть на роботу встиг піти , доречі десь 2-3 дні тому прийшла цікава думка в голову , в той день вийшло так , що я мав 5 рулонів ізоленти в багажнику дали її кажуть тримай може пригодиться , то я собі подумав , якби я той шків ще раз добавляю фото , обмотав раз 40-50 по колу ізолентою, 5 рулонів то ж дофіга , в теорії та тріщина просто заліпилася і той гострий кусок шківа який просто різав ремінь , був він під шаром ізоленти і зчеплення ізоленти і ремня на мою думку було б сильніше . Цікавий задум , як кажуть мудра мисля приходить опозда ;)
     

    Вкладення:

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)