Привіт всім сталася одна проблема Шків колінвала розлався майже на 2 частини , незнаю як взагалі таке можливо , інформація розрахована більше на людей які займаються розборкою ось наступні параметри того шківа 1.3 88 гольф 2 , зразу питання по його заміні скільки часу займає заміна , та хто готовий взятися за таку роботу , я залишаю телефон 093-96-52-974
в мене Г2 1989 р, 1,3 карб, мотор МН. була проблема, що шків був трохи розбитий у місці з"єднання його з колінвалом (зубчик на колінвалі, виямка на шківі, от та виямка трохи стерлась), що спричиняло легкий шат. замінили і шків і колінвал на вживані. Відповідно, маю старі шків і колінвал. колінвал хороший, а на ту виямку на шківу я читав що в крайньому разі щось наварюють і виточують нову під зубець. увага: в ідеалі мати на руках старий шків і шукати новий порівнюючи їх, бо зустрічав різні стиковки з колінвалом (наприклад, шпонка) на різних роках випусту авто. думаю пошук шківа займе більше часу, ніж заміна. мені міняв Юрій (Kym)
він в мене в гаражі, я там буду не раніше суботи. візьму в понеділок на роботу на сахарова. але він не факт, що підійде ось так відразу, питай ще по шротах. десь є тут телефони на Зелену (шрот) і до хлопців, що розборкою займаються.
Мабуть вже не треба ,розкажу по порядку прокидаюсь сьогодні з самого срання десь та в годині 7.00 починаю дзвонити , шукав шків , ні в кого нема , набрав шрот шо біля МРЕВ , мужик таким злим заспаним голосом каже , що має бути , я йому пробую пояснити , що в мене ремінь в будьякий час може порватися і шо треба точно , він каже приїжджай , після чергових уточнень я отримав підтверження , що то на 1.3 мотор , їду я значить на той шрот ,по дорозі індикатор акамулятора періодично засвічується , злість і ненависть до всіх пішоходів і водіїв які туплять, води зі снігом по коліна коротче ледве туда добрався . З горем пополам ходжу шукаю , де ті господарі , дали шків , на вигляд вроді нормальний , руками не гнеться , трошка іржавий , але тільки в середині .поки той пан відкручував старий , я приводив до пуття новий , наждачкою іржу забрав і балончиком помалював , в чом прікол , відкрутили шків разом з зіркою , за 6 років той шків разом з зіркою став одним цілим , я як ідіот приходжу на шрот і кажу шо той шків має бути з зіркою , той мужик каже шо такого нема , ну я коротче в ступорі , шків поломаний , заміни нема , остання надія не підходить , і шо робиться , коротче кажучи набираю Prizraka і почиаю йому пояснювати шо треба шків з зіркою , він каже шо йому треба номер того шківа , ясен пень ніякого номера на тому шківу не було він мені пояснює , що немає шківів з шестернями разом , шо впринципі логічно , і тут силами чарів та якоїсь не земної магії , та зірка відслоюється від шківа , і я даю дупля , що той шків який я чистив і малював підходить ідеально , за 5 хвилин все поставили , ще на тому шроті дали старий генераторний ремінь , бо той ремінь який я поставив , більше був подібний на лапшу яку подають в китайському ресторані , і ручку якою опускається вікно бо я з тої злості свою зламав . Як наслідок 300 грн шків, старий генераторний ремінь, ручка якою опускається вікно і ще 150 за роботу , поставили закрутили завели , раніше той шків літав як обкурений російський пілот , зараз все чотко рівненько і без якогось натяку на несправність , фоток багато не встиг зробити , але речі які варто побачити засняв , так на майбутнє як в когось таке станеться . 1 не відкручуйте центрального болта він тримає зірку 2 Шків тримається виключно на 4-х болтах під зірочку або шестиграннік, після того як відкручуються всі болтики він має впасти якщо не спав то постукайте по ньому 3 якщо шків нагадує п’яного сеператіста і його на маленьких оборотах хетає вісьміркою , то не чекайте поки він вломиться і поміняйте 4 НЕ РЕКОМЕНДУЮ купляти шків новий , тобто toprun інший навряд знайдете, якщо знайдете то беріть, в мене стояв toprun проїхав 6 років і йому каюк, 5 перед встановленням переконайтеся , що він рівний і немає при малих обертах хитання 6 Якщо це оригінальний шків , то почистіть і помалюйте довше прослуже Це все дякую за допомогу , хто чим міг тим поміг
Цікаво, конкретно розписав. Ну, але, блін...., друже, я теж подумав спочатку, що то шестерня трісла пополам. Якось, років 2 чи 3 тому назад, ставив новий "топран", брав ч/з Каматоза. Всьо чьотко наразі. Дякую, що відписав про рішення проблеми, хай буде іншим в нагоду, але,..... але, якби зразу ти б дав фотку того всього, то може б скоріше вирішив це питання.
я ше на першому фото показав , що то за шків , про шестерню я нічого не казав , хоча в теорії вона теж могла тріснути, стосовно помпи , це не шків помпи , помпа має тільки зірочку яку крутить ремінь ГРМ , колінвал чи розпредвал , я не розбирався як воно праивльно називається але коли шукав шків ,то запит кидав шків коленвала ,але можу сказати , шо той шків шоб заблокувати ,і щоб відкрутити центральний болт , то треба в маховик шось запхати , шоб його заблокувати ,тому чи коленвал чи розредвал , звиняйте , але я не знаю як воно прпавильно називається , робота не така важка як здається , 4 болтіка відкрутити то реально фігня , мені цікаво , скільки така робота коштувала , може хто знає , бо мені здається , що 150 грн то троха задофіга за таку роботу
Та куди швидше , я в той день навіть на роботу встиг піти , доречі десь 2-3 дні тому прийшла цікава думка в голову , в той день вийшло так , що я мав 5 рулонів ізоленти в багажнику дали її кажуть тримай може пригодиться , то я собі подумав , якби я той шків ще раз добавляю фото , обмотав раз 40-50 по колу ізолентою, 5 рулонів то ж дофіга , в теорії та тріщина просто заліпилася і той гострий кусок шківа який просто різав ремінь , був він під шаром ізоленти і зчеплення ізоленти і ремня на мою думку було б сильніше . Цікавий задум , як кажуть мудра мисля приходить опозда