Привіт всім сталася в мене одна біда, коротче Кажучи, під час заміни прокладки на штанях вломать шпилька, її Вже висвердлювали, і дуже велика дирка стандартна шпилька замаленька, зараз тримається на трьох, в кого таке було, что можете порадити, основне питання чи може воно поламати три всі інші шпильки чи можна їздити на трьох , нажаь не міг зхнайти оригінального колектора це приклад і показано яка шпилька зламалася , а тепер питання , хто може її приварити чи всетаки закрутити якимись правильними і не правильними методами коротча така от проблема , поможіть хто чим може
Приварити не вийде, колектор чугунний. Можна взяти шпильку меншого діаметру, приварити до неї частину, що-б вийшло буквою Т. Вставляється з іншої сторони колектора, показаного стрілкою і зажимається. Якщо не зрозуміло, завтра по тверезій розкажу краще.
На трьох їздити не можна. поперше буде сікти і постійно гази в салоні будуть. По друге з часом покрутить колектор і потім ніяк не прикрутиш. Встав з другої сторони болт. якщо буде мішати головка підпиляй. Гайку бажано мідну, або спеціальну колекторну жаростійку... бо потім буде проблема відкрутити
сверлити все одно треба. Там варити не можна. чи можна на скрізь - то треба з орієнтуватись по факту, але думаю можна. Якщо не на скрізь то висверлити шпильку подивитись діаметр нарізати різьбу по факту і виточити ремонтну шпильку змінного діаметру. низ шпильки - той діаметр який в тебе вийшов, а верх той який треба... любий токар то зробить. Треба тільки йому розміри дати
Народ в кого є бажання трохи заробити ? суть роботи зрозумілий , за роботу готовий дати до 300 гривень , залежно від обєму роботи , більша ціна не вигідна то краще колектор новий купити взяти в когось гараж в оренду на день і перекрутити колектор , таке вже робив , 5 годин роботи
звичйно що на машині , я питаю , що вигідніше, колектор купити Б/У і перекрутити , чи ремонтувати той шо стоїть , ну і питання чи можна то поремонтувати , щоб не знімати колектора , це основне питання