Привіт Зовнішні шруси хрустять при вивернитому рулі . Внутрішні - калатають. ( принаймі так було в мене )
Коли гальмую, то вже перед самою зупинкою, якшо хороший асфальт і нема сторонніх шумів та вібрацій, то ледь-ледь відчуваю наче якийсь чи то хруст, чи то стук, чи щелчки... Не сподіваюся що всі зрозуміли про що я пишу, але якщо раптом в когось таке було, то він зрозуміє В мене власне версія, чи можливо шо такий ефект дає шрус?
У мене рік тому миттєво почав хрустіти зовнішній шрус, і не залежно чи повертав я чи їхав прямо(ледве доїхав до майстра). Коли міняли, то старий просто розсипався в руках. А зараз вже другий місяць знову почув хруст(виникає він коли рушаю з місця при збільшених обертах). Я думаю, що це знову він(зовнішній), але поки що ще катаюсь.
Тоді міняй поки не пізно, бо я ледве доїхав(так хрустіло, аж вуха закладало). Їхав по Луганській 5-10 км і молився щоб доїхати до майстра.
так який же міняти? зовнішній чи внутрійшій? =))) я заліз під машину і покрутив півось руками, так от що цікаво, на внутрішній гранаті люфт набагато більший ніж на зовнішній. якій натав капець,ось в чому питання =)!
Скоріше всього зовнішній. Внутрішній товче. Але на повороті (вправо або в ліво) хруст повинен посилюватися. Якщо ніколи не бачив поганого шруса їдь до майстра. Нові шруси з магазину добрі попадають рідко. Беру Б/У з шрота, але точно оригінал... перекидую лівий на правий і навпаки ...і маю новий оригінальний шрус. Вистарчає на 5-7 років. Єдиний недолік що потім не можна перекинути.
Я вже розібрався, проблема була у внутрішньому шрусі. Коли його розібрали він був повністю сухий в середині і ржавий =) реставрувати його не було сенсу, був куплений новий фірми равіль, вже 4 дні політ нормальний =) Дякую всім, хто відгукнувся!
А у мене зовнішня розсипалась на ходу, коли рушав на перехресті і не хрустіла зовсім, я аж прозрів. . . Shagy, бачив її стан. Купив на шроті нову 80грн тиждень часу - політ намана.