Це не є складна процедура. Зроблять в будь-якому більш-менш пристойному сервісі. Збери собі всі з/ч ! Це головне. Але спочатку знайди порядну майстерню і нехай вони складуть перелік потрібних з/ч. Порахуй собі добре, чи потягнеш бюджет ! А це (якщо робити по-людськи) потягне на 700-800$ мінімум. Ну, разом з роботою. І подумай добре нах воно тобі ?
Ну в принципі, свій 1,3 продасть разом зі всім + коробас, і при розумному підході ще й в плюсах можна опинитись ! З досвіду знаю, що попит на мотор і моторку 1,3 - шалений. 1,6 - нормальний, простий і економний мот ! А з тим ГТІ гемору буде порядно, та й бюджет 1,5 к. $. Якщо машина на кожен день, то 1,6 оптимально. І по розходу і по динаміці.
Майстра не пораджу, але пораджу взяти донора Г2, позаяк тобі потрібно буде ВСЕ підкапотне замінити (крім проводки на фари ). Починаючи з куліси, закінчуючи вихлопом.
Я так зрозумів що це справді дорога і не зовсім проста річ тому вибачте за те що потурбував. І дякую всім за поради...
Та ладно, нічого архіскладного чи дорогого там немає. Маю 1,6 РN в дуже доброму стані (для себе беріг, навіть в продаж ніде не ставив), 216 пробіг, карб 2ЕЕ, є все навісне і т.д. Нема вихлопу. Є куліса (в асортименті). Немаю коробки до нього, але 4S знайти взагалі не проблема. Є всі патрубки, радіатор. При бажанні можна і г/п поставити (є весь уст.комплект). Короче, я вже писав, і напишу ще раз - по фінансам можна і на 0, і на + вийти. Все ж з 1,3 продаш, а це все з 1,3 досить популярне.