Шум із двигуна

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем nzi, 16 вер 2009.

  1. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    От в чому справа.
    сьогодні ні з того ні з сього.появився якись шум скоріше якись брязкіт в двигуні.схожись ні дзвінок трамвая тільки глухіший. але він появляється тіки коли доходжу до 2000 оборотів і зникає на 2250.тобто в проміжку 2000-2250 є брязкіт.на нейтральній і з вижатим щепленням те саме.
    ЩО ТО МОЖЕ БУТИ?
     
  2. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    Причин може бути кілька. У мене колись як накрився підшипник в генераторі, то звук був такий наче під капотом відро з гайками деренчить

    Ще теоретично можливий варіант що загнулася одна із лопастей на самому генераторі (або й не одна) і зачепає за корпус чи ще щось саме на тих обертах.

    Словом, відкривай капот, газуй і прислухайся
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Щоб виключити варіант з генератором, який припустив Martini, заведи авт. із знятим ремнем генератора, заодно і помпу водяну виключиш зі списку. Якщо звук не пропаде - тоді або двигун або КПП. Ще зверни увагу на захист ремня ГРМ, чи ніде не чіпляє, і прислухайся до випускного колектора, тому що при підсіканні він самі різні звуки може видавати.
    Якщо самі прості тести не виявили причини, тоді:
    Послухай, з якого саме місця звук,це може бути розпредвал/проміжний вал, якщо з району ГБЦ, або ппц диференціалу, якщо з КПП.
    Хоча сам факт що звук зявляється при 2000 і зникає при підвищені обертів підказує, що проблема може бути пов*язана з тиском масла...
    А взагалі, подивись на все, що могло б відкрутитись і деренчати, захист випускн. колектора, уловлювач теплого повітря до патрубка на пов. фільтр (металевий), захист полуосі справа знизу під мотором, захист вихлопної і сам випускний тракт.
     
  4. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    генератор виключаю заміма всього в ньому була 2 місяці назад.
    от все перевірю завира але мене насторожує що на підвищених зникає????
    завтра пої ду на сервіс зроблю діагностику,бо шось мені то дуже дуже не подобається!!!!
     
  5. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    відпишися тут обовязково про результати діагностики
     
  6. petro_fm

    petro_fm Active Member

    Авто:
    Audi B4 2.0 ABT mono +Газ
    ІМХО, якщо появляється і зникає, значить це швидше всього не повязано з тим що обертається,
    а з тим що щось теліпається - резонанс входить
     
  7. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    Значить проблема була от в чому.
    Тріснув кронштейн гідропідсилювача і шківки терлися один об інший от від чого і був такий шум.
    може хтось має такий кронштейн?
    і ще діагностика показала що в мене загнулася рульова рейка((((( маю 2 виходи 1 рестврація за 1500 грн або б.у десь казали за 100-150 американських тугриків.щось підкажіть по цьому виборі.
     
  8. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    коли я реставрував свою 2 роки тому та процедура коштувала 50 баксів . Робили на Ласточці
     
  9. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    Це теж мені казали ті ціни на Ласточці.зараз значить ціни підросли.((((((
     
  10. MARTINI

    MARTINI Добрий Адмін

    Авто:
    Seat Leon 2.0 FSI, 2006
    Клубна карта:
    000111
    то абсурд , як може коштувати 2-3 години роботи 1500 гривень?
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)