Зранку, коли починаю прогрівати машину, хвилин через 5 починає шуркати (думаю передній підшипник гідропідсилювача). Прогрівшись шуркіт пропадає. Питання: 1) чи дійсно підшипник?; 2) Чи можно його замінити?; 3) Чи взвгалі розбірний гідропідсилювач на VW Polo 1,4.
А що значить передній і що значить шуркати? Звук точно від компрессора(помпи) йде? Що з рівнем рідини?
Те, що шуркіт іде з гідропідсилювача - 100%. А, шуркає - це чух,чух,чух, - типовий звук пітшипника. Спочатку грішив на генератор, там пітшипники поміняв, а шуркіт не пропав. Взяв фонендоскоп і послухав, - точно гідропідсилювач. Питання от в чому: чи він ремонтується? Чи його треба просто замінити на новий (або добрий б/у)?
Скоріше всього то не підшибник а сам насос. Як працює рульовка..?. Перевір масло. Новий буде в районі 500 євро. Шукай б/у
Був 03.04.11 в Тернополі на авторинку, новий куштує аж 800, торг - 750грн. Де Ви взяли ціну 500 Євро...?
Корок-мірка закривається туго і навигляд прилягає щільно! Але прискіпливо зверну на це увагу. Дякую.:gamer:
На Княгині Ольги як їхати до цуму є Гаражі Там є такий Діма він ремонтує гідр підсилювачі можеш заїхати ! Я собі там ремонтував !
Рекомендую спочатку долити рівень до трішки більше максимума, мені це допомогло, вже 4 роки після того їжджу.
Назар! Якщо Тобі не буде важко, при нагоді, якщо будеш в цьому районі - взнай будьласка тел. Діми. Бо я не Львівський і навмання їхати :gamer: не хочу. Буду Тобі дуже вдячним...!
Приїхав до майстра, він зняв ремень порухав шківом г/підсилювача і сказав, що йому нічого не бракує. Поставив ремень назад. Потім взяв ВД20 і відігнувши кожух зубчатого ременя вприскнув трохи туда рідини, - шурканье пропало. Сказав, що таке часто буває з зубчастими ременями коли вони довго залежуються на складах...
В Золочеві в парі працюють два майстри і двоє Андрії, акуратні, знаючі і з помірними цінами. тел.:067 1537162