Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

Тема у розділі 'Тюнінг, косметика і звук', створена користувачем NITRO, 10 кві 2007.

  1. NITRO

    NITRO Початківець

    Авто:
    VW Golf 4
    Кто какие предпочитает и почему? Есть альтернатива стандарту- это спортивные. Или ковши или регулируемая спинка.
     
  2. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    В мене стоять Recaro з регульованою спинкою (яка ше і відкидається, бо гольф 3-х дв.) Залазити-вилазити не дуже зручно, хоч я вже звик. Зато комфорт в довгій дорозі і при екстримальній їзді на вищому рівні. Є ше один бонус-коли спинка повністю опущена, дуже кльово спати в тих сідухах, зранку спина не болить (перевірено двома поїздками в Крим, по дорозі ночували в машині).
    ІМХО, ставити нерегульовані ковші в машину для щоденної експлуатації по місту-незручно (пробував ковші Bimarco), тому шо час від часу виникає необхідність змінити положення хребта. Тим більше, шо по місту і пробках переважно спинку трохи підіймають, щоб було краще відчуття габаритів для маневрування в щільному потоці транспорту, на трасі (в довгій поїздці)-опускають, щоб заняти зручніше положення, відчуття габаритів на високих швидкостях вже не має такого суттєвого значення, як в місті. З нерегульованими ковшами такої можливості немає, тим більше є імовірність, шо прийдеться довго бавитись з кріпленнями, шоб знайти оптимально зручне положення сидіння. Такі ковші-прерогатива спортивних автомобілів, які використовуються тільки на час гонок.
     
  3. NITRO

    NITRO Початківець

    Авто:
    VW Golf 4
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    Значит Спорт регулируемые кресла лучше всего подойдут для езды,ковши для спорта, а стандарт для таксистов.. Кстати сколько стоят Рекаро?
     
  4. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    Мої Recaro приїхали з бундеса разом з гольфом, попав в 200 у.е. шоб їх перетягнути новим матеріалом і привести в гарний вигляд.
    В нас б/у сидіння такого плану коштують 150-300 у.е за пару, в залежності від їх стану, але оригінальні рекаро попадаються рідко і коштують дорожче. Нові-космос нереальний..., хіба шо брати якийсь фуфловий бренд.
     
  5. S@sha

    S@sha Active Member

    Авто:
    VW golf II 1.3 Тi 1991
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    може хто скаже сідушки Golf 2 з ліфтом - проблема, чи часто бувають?
     
  6. NITRO

    NITRO Початківець

    Авто:
    VW Golf 4
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    ну а если закроем глаза на брэнд, и посмотрим на удоьбство посадки,качество материала,качество рамки наполнителя. ? Что скажете например кресла до 1000 грн или чуть больше?
     
  7. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: Сидения в Авто. Предпочтения,выбор,цена

    2S@sha в мене в Г2 сідушки з ліфтом, правда дроти не підведені.

    А так взагалі інколи попадаються, правда в нормальному стані я так і не знайшов.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)