Доброго дня. Ситуація наступна після запуску двигуна хвилин ч-з 40 хв пищить зумер (3 рази) і червоним кольором світиться датчик масла, або те ж саме виникає після тривалої їзди на високих обертах двигуна (2000-3200) якщо скинути оберти . Все почалося після того як полетіла водяна помпа ч-з підмерзання рідини в системі. також турбіна підкидує масло в інтеркулер. Тиск масла в моторі в межах 2bar-холостий хід 3bar-2000об/хв. Можливо хтось мав таку ситуацію і зможе підказати з неї вихід. P.S.:Наперед вдячний за відповідь.
Проблема в тому що люди мыряють тиск на просто теплій або дуже теплій машині коли зумер і без того не пищить. А міряти треба як автор написав "після тривалої їзди на високих обертах двигуна (2000-3200)". Після підмерзання води могла десь лопнути наприклад трубка на масляному радіаторі і в масло піти вода, хоча в основному навпаки. Заміна масла непоганий варіант і має допомогти. Якщо десь є тріщина і масло змішується з ОР то через пару сотень км проблема вилізе по новій. Нажаль незнаю кількості, номіналів масляних датчиків Б5 і їх розташування тому на цьому моя філософія закінчилась.
Масло замінив. Датчик верхнього тиску (якщо не помиляюсь з назвою (1,2-1,6bar)) також замінив. Масляний насос ніби працює, оскільки з горловини клапанної кришки масло видно(так пояснив майстер ).
Не їздь більше до такого майстра який заглядає під кришку щоб побачити чи працює маслонасос. Я сподіваюсь що масляний фільтр иеж поміняв. Якщо говорим про Б5 то там немає верхнього датчика чи нижнього датчика тиску масла.... там є до клапана фільтра і після клапана. А тепер розкажи як в тебе дала клина водяна помпа і коли ти це замітив.
На весні , коли у квітні сніг великий впав ))). мав необережність лишити авто на стоянці , а не в гаражі. Тесть взяв машину ранком і поїхав по своїх справах. тут звінок , далі цитую цого слова, олеже засвітився датчик температури і вона поза100 градусів. Поїхав до майстра , і тут Остапа понесло , 1-датчик на радіаторі, 2-термостат, загалом провозились день. Результат повне ЗЕРО. Коли зняли помпу виявилось що крильчатку зірвало (добре що вона пластмасова) . Замінив помпу і з спокійною душею поїхав. Тесть дістав страха до машини.))) Десь за тиждень після тих подій довелося сісти за руль і тут пішло поїхало, після тривалої поїздки (1,5-2 год) на високих обертах 2500-3200 , в місті скинув на 850-1200 і тут зумур дав про себе чути. Так протягнув ціле літо, і ніби то пищання ставало все рідше. Але у вересні довелося прогнати авто на закарпаття, і тут знову все почалось. авто працює 40 хв , мотор прогрівається до 90 градусів - наслідок зумер дає про себе чути. Ось така повість про сигнал масла в мого б5. P.S. Вже настроєний розбирати мотор , як би того не хтілось((( P.P.S. Чи могло перегрівання щось пошкодити в ситемі, якщо так ,то що ?????
Тоді який датчик я (чайник) замінив (1,2-1,6 бар чорний) і який ще лишився і де він розміщений (часом не в блоці мотора???)
В тебе вісьмиклапанник чи турбований 16 клапанник. Виглядає що перегрів ГБЦ. Що в результаті покрутило трудно сказати. Симптоми подібні на те що сідла гідрокомпенсаторів дістали завеликі зазори і не тримають тиску масла. Масло в антифриз не пішло...????. Попробуй заляти густіше масло типу 10W50,60. якщо писк датчика пропаде то точно зазори.
Ще гірше для перегріву... Головка широка і дуже боїться перегріву. Якщо заміна на густіше масло не поможе то тре знімати ГБЦ і на провірку
ти так ще трохи поїздиш і загубиш мотор. зайди на http://passat-b5.ru та почитай чим закінчується така їзда. Там багато цікавого. Заодно багато запитань відпадуть.
Шановний kym , а як то провірити ??? справа в тім , що немаю ніякого знайомого моториста, і маю страха їхати до незнайомих майстрів