Доброго всім вечора! Ось вирішив запитатися у знавців можливі причини проблеми. Вчора вперше, від тоді як впав сніг і похолодало, поїхав машиною на роботу. Все ніби звичайно: завівся з 4 разу, прогрів 10 хв та й поїхав баз проблем. Проте ввечері, коли збирався додому, мене чекав сюрприз: коли заводився, щось несильно вистрілило, після цього10 хв ніякої реакції на спроби завести. Після маніпуляцій з підсосом і педаллю газу таки завелася, проте з ненормально гучним звуком і ненормально високими оборотами (це коли ручка підсосу витягнута на максимум, хоча в такому положенні двигун завжди адекватно працював, а при спробі засунути її хоч на чучуть - глохла). Коли перепарковувався, замітив що важко натискається педаль тормозу, ніби при виключеному двигуні... Можливо таке через несправності у вакуумній системі (тріснута трубка) або якісь інші варіанти? Буду дуже вдячний за допомогу Гольф 2, 1989 р., 1.6 бензин, карбюратор.
Звісно може! бо підсилювач гальм працює від розрідження у впускному колекторі і якщо зняти (відєднати) шланг перестає працювати крайній циліндр. Заглуши шланг чим небуть (болтом відповідного діаметра) і заведи якщо нормально завелась то проблема в підсилювачі гальм (на заміну), тільки пам"ятай що гальма залишаться без підсилювача. Успіху!
Колись мав в гольфі дуже схожий трафунок. При заведенні в мороз шось під капотом стрельнуло і холості оберти стали близько 2000. Шо то було я так і не знаю. За пару тижнів мені на.ридли ті перегазовки і я поїхав до інжекторщика Андрія, на киТайській стіні, який і пофіксив той баг
Моєму другові так вистрілила свічка. В дорозі! Вистрілила так, що мало не пробила знизу капот... Подивися свічки спочатку.
Яка ручка підсосу в Г2 89 року? В тебе мабуть ошьмьорочний карб стоїть з якоюсь перехідною плитою невідомо з чого. Не відомо що там наколхожено але факт що хлопок тобі порушив щось, або впуск (бо підсилювач пропав) або випуск(бо голосно дуже).
ну така звичайна, яка передбачена конструкцією... + карбюратор там точно не вісмірочний, та й не про нього мова... проблема виявилася дійсно банальною: від'єданаля вакуумна трубка. рішення: вставив її на місце, затягнув хамут всім спасибі за допомогу!
Все-таки я помилився... зараз почалися інші проблеми пов'язані з карбюратором (або не з ним), так він там по ідеї вісмірочний...