синий дым

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем andsag, 27 тра 2009.

  1. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    симптомы таковы. 31.03 делал замену сальников ,ремня ,помпы, масла , прокладки и т.д.. после этого машина прошла 4500 км. и стала на холодную понемногу дымить- сначало немного , но с каждым разом все больше. теперь хоть с утра под домом не заводи:sad:- танковая завеса:shok:- при этом масла долил около 250 гр. компрессия в цил. 11.5-12.
    вопрос- что не так ?

    ( масло полусинтетика)
    да. одновременно с этим стало немного гнать масло из под маслянного фильтра
     
    Останнє редагування: 27 тра 2009
  2. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Фильтр нужно подтянуть, "на холодную".

    Это за какой период?

    Я теж міняв сальники і прокладки, а коли кільця замінив все стало в нормі.
    ИМХО, готуй капусту на поршньову.
     
    Останнє редагування: 27 тра 2009
  3. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    c 31.03 т.е. 1.5 месяца
     
  4. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    А пробег какой?
     
  5. andsag

    andsag Active Member

    Авто:
    vw 2 1.6
    Клубна карта:
    000412
    а кто его знает , когда брал на спидометре было 188 000
    реально - неизвестно. ну и я наездил 50
     
  6. tanja

    tanja Active Member

    Авто:
    WV GOLF II 1,6Д
    Перевір ще запалення ( чула щось про раннє запалення... ), якщо воно норм., то їдь до того майстра, що тобі то все міняв і виписуй йому звіздюля...
    Ще один варіант - Може ти просто кольца посадив ?
     
  7. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Дим синій. Криве запалення дає чорний

    Схоже на маслозйомні бо компресія хороша і рівномірна. Одже клапана і компресійні кольца в нормі.
     
  8. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    А ти сальники які міняв?
     
  9. vovka

    vovka Active Member

    Авто:
    ВАЗ 2108 RPD, Ford Fiesta ST
    масло добре уплотняє, кольца можуть бути погані, а компресія хороша.

    но я думаю якщо мінялися сальніки клапанів і тепер почало диміти, то треба шукати причину в них. може неякісні сальніки, може неякісно зробили.. а може направляючі розбиті.
     
  10. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Свічки чорні? заплювані? якщо так - кранти сальникам. Може бути справа в свічках - провірь
     
  11. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    В мене компрессія теж гарна була, а масло майже каністру їла між заміною. Я за кільця!
     
  12. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    кольца однако.
     
  13. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Готуй капусту на поршньову. Як пояснити гарну компресію і гарний апетит на масло? Можливо неправильним заміром? Чи може двигун мати погані маслоз'ємні кольця і гарну компресію?
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Я також вставлю сої 5 копійок:
    1- синій дим це однозначно масло,
    2- сальники клапанів дають явно виражений дим при пуску гарячого двигуна, і піддимлювать процесі поботи.
    3-(на мою думку головне тим більше що димить на холодну) мотористи старої закалки говорять що необхідно прогрівати двигун бо можуть залягти маслосйомні кільця. Купи якусь рідину для зняття нагара і залий через свічки в циліндри(мені на 11 допомогло).

    А взагалі ти залив таке саме мастило при заміні що лив і раніше? Якщо ні то можливо проблема саме в цьому.
     
  15. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    На рахунок цієї фігні - не скажу. Лив колись і не раз - дідька лисого щось змінилось.
    Якщо кольцам капець - то хоч ракетне масло лий.:shok:
    В мене на пассаті компресія нормальна, но маслосємним кольцам - кранти. Вот на Львів і назад - 500мл масла пішло. і що характерно - диму в мене немає!!!!!!!!!!! взагалі!!!!!!!
     
  16. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Я скажу так: не займайся ОСОБЛИВО В ЖИГУЛЮ!! всякою єрундою тіпа сальники міняти, кольца ставити. В мене був Жига, знаю.
    Ремонт не дорогий. краще взяти зробити нормальний капремонт двіжка. і забудешся за всякі проблеми СКУПИЙ ПЛАТИТЬ ДВІЧІ!!!!
    Я на свою Жигу робив в АТП мєнтовському. в них є обладнання: мотор проходить спеціальну холодну обкатку на стенді. Виставляють тиск, зазори, а тоді на машину - і обкатуй. А не в Гаражах - прив*язують на буксир і таскають по колу. Я на своїй після кваліфікованого ремонту відганяв 170 000 (це коційкажига) і можна було ще, але мам їхать в Польщу і вирішив зробити, щоб там не стати. Думай.
     
  17. Victorlas

    Victorlas Місцевий

    Авто:
    Seat Leon 1.6 2006, были Mitsubishi Lancer WAGON 9 1.6 ГБО 2007, VW Golf 2 1.3 MH Solex2108 1987
    Цікаво, чи хтось ще обкатує на повідку? В мене батько колись так Москаля обкатував, це було років 20 тому:)
     
  18. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    Таке враження, що в кожного в дома спеціалізоване АТП...мда...:sorry:
     
  19. orra

    orra Active Member

    Авто:
    audi 100
    а шо дає холодна обкатка ?
     
  20. RomanoProddi

    RomanoProddi Місцевий

    Авто:
    WVPassat B3 SYNCRO 1990 Variant 2,0 SIMOS ADY. КПП 5 CRU 95р.в.
    Клубна карта:
    007)))
    дуже довго розказувати - але там масло залаивають спочатку проточно - тобто зверху в мотор ллють і забув кудою точно його виливають. Просто коли пчинаєш крутити мотор нові деталі мають притертися, а відповідно в маслі будуть присутні мікрочастинки металу. і відповідно вони можуть загажувати потім. далі все закручується і заливають масло і дають відповідні обороти двіжку. То збільшуючи, то зменшуючи і поки крутить постійно міряють тиск масла. Бо може де треба щось регульнути, наприклад редукційний клапан виставити. потім вже ругулюють клапана але кінцевий - після повної обкатки.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)