система охолодження

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем zubr, 5 чер 2013.

  1. zubr

    zubr Початківець

    Авто:
    vw vento
    Потрібна допомога!
    Сьогодні зранку залишив машину заведеною, приходжу за 10 хв а мотор закипів. Шо могло статись?
     
  2. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Як на мене, то заклинив термостат, на малому колі.
    ОР не пішла по великому колі тому вентилятор і не включився.
     
  3. zubr

    zubr Початківець

    Авто:
    vw vento
    і прорвало патрубок, який іде на колектор.
     
  4. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    десь завоздушилась система, або зпочатку прорвало патрубок а потім і вигнало ОР, або навпаки.
     
  5. zubr

    zubr Початківець

    Авто:
    vw vento
    де можна такий патрубок знайти?
     
  6. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    на шроті, або в магазині.
     
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    патрубок просто так порвати не могло - хіба був бракований...Патрубки рве коли закипає в ГБЦ і тиск росте більше ніж 1.5 бар
     
  8. AndriyKo

    AndriyKo Active Member

    Авто:
    Golf 2 1.3
    Golf 3 1,8 ABS продано
    добрий ранок!))) підкажі як має натягуватися ремінь генератора (він іде через помпу помпу) тобто як саме має проходити ремінь.??? зацікавило, бо бачив на пасаті, що ремінь проходить не так як в мене!!
     
  9. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    В тебе стоїть самонатяжний ролік який і натягує ремінь. Стстема шківів відрізняється коли є гідропідсилювач і кондиціонер.... відповідно і відрізняється схема натяжки ремнів
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)