Скачуть холості оберти гольф2.

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Nazariy, 1 сер 2010.

  1. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    Паціент гольф2 мотор RP.
    Завожу, іду все гуд. Тільки час від часу холостий хід стає рівно 2тис.
    Заглушив і завів знову норма, правда буває декілька раз тре глушити.
    Якщо неглушити їду пару хвилин і знов норма.
    Підкажіть в чому може бути проблема.
     
  2. top

    top Active Member

    Авто:
    Vw Golf II 1.3 МН ,2Е3 ,1989.
    Vw e-up 2014 .
    Привіт
    Мотор то добре....
    Яка паливна система ????
     
  3. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    моноінжектор
     
  4. Dino_grey

    Dino_grey Місцевий

    Авто:
    VW Scirocco GTX 1.8 1987;TOYOTA Land Cruiser 2006,2,7 TDI БЫЛ; AUDI A6 AVANT 1996 2,0 16V БЫЛ...
    Клубна карта:
    000411
    У тебя компьютер есть???
     
  5. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Причин може бути багато. але найперше треба шукати підсос повітря. Подивись гумову прокладку під моноголовкою... то слабе місце... передивись всі вакумні і повітряні шланги. Так виглядає що в тебе десь є дірка, або тріщина яка під час роботи двигуна або відкривається або закривається (від вібрації
     
  6. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    компютер звісно є, як без нього моноінж працюватиме.
    на рахунок підсосу повітря, обороти би плавали, а в мене тупо стають 2 тисячі, ні менше ні більше,і без різниці чи мотор холодний чи нарітий
     
    Останнє редагування: 2 сер 2010
  7. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Не обовязково би плавали. Десь поступає необліковане повітря і контроллер добавляє бензину і обороти виросли...
     
  8. Nazariy

    Nazariy Місцевий

    Авто:
    заз 968, коррадо г60
    підсмоктування повітря виключаю на 90 %.
    стою на місці глушу і завожу і все гуд. Впринципі можливо коли завожу стартером мотор вібрує ,але не настільки.
    по специфіці соєї роботи їджу по дуже хреновим дорогам і дуже багато, такого може небути цілий день, а буває що раз за разом і навіть коли по місті в корках тягнуся.
     
  9. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Привіт всім хто на форумі!Сьогодні поміняв прокладку резинову що під карбом 2е3. Взяв таки рідну на шроті. Заводжу машину і пропав ХХ. Почистив жикльор ХХ незмінилос нічого. Незнаю що робити далі.підскажіть хто що знає. До заміни прокладки ХХ був але нестабільний бо сосало повітря.
     
  10. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Треба повністю перерегулювати .... ти забрав необліковане повітря і в суміші є забагато бензини... зменьшуй бензин
     
  11. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Я регулював карб коли поставив нову прокладку фірми ВАГ. Я не думаю що воно могло розругулюватись
     
  12. ZUK

    ZUK Початківець

    Авто:
    Джетта 1,3 1987р.в
    Проблема вирішена наступним чином, Зняв прокладку знову і намастив герметиком між нею і впускним колектором і між нею і карбом, заводжу машину ХХ як книжка пише. Висновок такий, прокладка не нова тому і резина на ній задубіла і десь підсасувала повітря...
     
  13. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Сьогодні появилася аналогічна прблема. після поїздки 20 км, ні з того ні з сього почали плавати холості оберти в межах 950-450-850-600-1000. Приїхав в гараж, зняв, розібрав, карбюратор, продув всі жикльори і всі отвори, на вигляд все ніби нормально. Клапан холостого ходу працює при подачі живлення, свічки всі робочі, біло червоного кольору. Резинова прокладка, що між колектором і карбюратором, на вигдяд нормальна, надривів немає. Усі вакумні шланги в хорошому стані. Зібрав усе назад а ситуація майже не змінилася. В принципі стало трохи краще оберти плавають 650-950. Все що описане вище в темі перевірив, а результату нема. куди ще дивитись і де шукати проблему???
    Таке враження що бензин нерівномірно поступає в циліндри, або карбюратор уже доживає своє... До цього часу проблем я з ним не мав, розхід по місту 7,5-8 л був. Можливо проблема десь в електриці, можливо комутатор модає направильні імпульси??? Допоможіть вирішити дану проблему...
     
  14. AndrewBest

    AndrewBest Active Member

    Авто:
    WV Passat B3i GT,88р, Digifant PF
    Хоч в мене інжектор але прчина гуляння обертів виявилась у окисленні контактів датчика холла. Так само може глянь спочатку в якому стані електроклапан холотого та датчика холла (якщо він є). І ще, бувають проблеми із високовольтними проводами. Біля свічок на проводах можуть буду залізні каконечники - вони можуть пробивати на масу, мені їх відразу викинули.
     
  15. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Електроклапан робочий, продутий. Датчик хола ніби теж в нормальному стані оглянутий візуально... провода теж, током не бються (спокійно тримаю рукою), теж спочатку думав що можуть пробивати на масу.. Я вже не знаю де шукати... Допоможіть бо машину потрібно на кожен день, а майстів толкових нема...
    п.с. Зранку коли холодна, холості коливаються в межах 50 об тобто 950-800-950, а нагрівається до 80 починається кардибалет....
     
  16. ENERGY

    ENERGY Місцевий

    Авто:
    Була Jetta II 1985 1,3 HK 2Е3
    Підігрів повітря що поступає в карбюратор працює нормально (мається на увазі від випускного колектора)? Зараз така погода зранку що може утворюватися наліт (іній) на карбі (температура трохи вище нуля і велика вологість повітря).
     
  17. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Так підігрів робочий, уже перевіряв... Але навіть якщо і так, то я ж вище написав, що при холодній 40-50С оберти більш менш однакові, а коли уже прогріється то обегти нестабільні. Можливо я не розумію принципу то проясніть..
     
  18. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    Проблему вирішили. Усім дякую хто "допоміг" у швидкому вирішенні проблеми!!!!
     
  19. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Ти б написав що було......щоб інші знали... може поломка типова.
     
  20. Yur

    Yur Місцевий

    Авто:
    MAN F2000 19.403 Commander
    а правда цікаво..... От так дочекаєшся швидкої допомоги тут як і я дочекався... кому ти потрібний зі своїми проблемами, треба тобі то шукай собі, поїдь до карюраторщика, який тобі скаже "нада чистить раз в год карбюратор", а потім "ищи електрика ето не в карбюраторе дело". Електрик тебе відправить до моториста і так по кругу! Заодно ще не один раз переглянеш того карбюратора, голову "поламай" трохи і обовязково знайдеш!! А їхати то треба терміново, як я і писав вище,
    ...

    п.с. знаю, що зараз полетять каміння в мій город, але перечитуючи теми, скаладються деякі думки про клуб.
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)