склоочисники невключається швидке витирання

Тема у розділі 'Електрика і сигналізації', створена користувачем Golf dva, 13 гру 2007.

  1. Golf dva

    Golf dva Active Member

    Авто:
    VW Golf ІІ
    народ у кого 3-й гольф, як воно там включається , повільно включається і витирає, а швидко невключається, або в мене щось там зломалось або я просто неможу роздуплити як його включити, підкажіть хто тут зараз є.
    посередині виключено,
    донизу- повільно витирає,
    а як щоб швидко???? у верх якщо тримати то витирає тільки відпущу неветирає.
     
  2. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: склоочисники невключається швидке витирання

    зверху до низу. 2шв-1шв-0-переривисто
     
  3. Golf dva

    Golf dva Active Member

    Авто:
    VW Golf ІІ
    Відповідь: склоочисники невключається швидке витирання

    так от дивись
    нетральне положення непроацює
    а якщо щелчок в низ то повільно витирає, і все нижче вже нейде.
     
  4. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: склоочисники невключається швидке витирання

    купи новий перемикач. тобі його спалили в прямому смислі того слова.
     
  5. Golf dva

    Golf dva Active Member

    Авто:
    VW Golf ІІ
    Відповідь: склоочисники невключається швидке витирання

    купив :)))
     
  6. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    Всім привіт!!!
    Не хотів створювати нову тему, тому пишу тут: зранку завів авто, трохи прогрів, увімкнув склоочисники - вони піднялись в крайнє верхнє положення і зупинились. Після цього не працює жодне положення підрульового перемикача і склоочисники залишились в вертикальному положенні.
    Підкажіть куди лізти в першу чергу, що перевіряти, знімати, бо ніколи з таким не стикався. :dntknw: Дякую.
     
  7. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    для початку перевір запобіжник, потім реле.
     
  8. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    реле №99 відповідає за двірники, можеш глянути. Але в твоєму випадку - знімати підрульовий перемикач.
     
    • Подобається Подобається x 1
  9. TELESYK

    TELESYK Active Member

    Авто:
    Vento4ka 2.8і ААА
    Dodge Ram Van 2.4і
    Dodge Grand Caravan 3.8і V6
    BMW E46 320і
    Vectra C 3.2 V6
    CLK 2.0 kompressor
    а релюхи біля запобіжників чи в іншому місці??
     
  10. Zh@riK

    Zh@riK Аксакал

    Авто:
    VW GolfII CL 1990,1.8l RP, Pierburg 2ЕЕ Ecotronic, 5КПП 4S, ГБО; Audi A4B8 avant 177BHP; Honda Hornet 600cc
    Клубна карта:
    000050
    у гольфі 2 - так. у венто - незнаю
     
  11. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    У Венто так само.
     
  12. Prizrak

    Prizrak Місцевий

    Авто:
    BMW 730d E38 / VW Vento GL 1.8
    Клубна карта:
    000049
    Релюшки стоять на блоку запобіжників зліва від керма внизу панелі закриті кришечкою.

    [​IMG]
     
  13. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Думаю навряд чи. Сам посуди. Ти подаєш на реле напругу підрульовим. На середині циклу підрульовий вертаєш в нейтральне положення але двірник полюбе закінчує цикл.
    Одже я б дивився в порядку:
    запобіжник - реле - трапеція/двигун двірників - підрульовий
     
  14. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Двірники не повернуться в низ якщо непрацює підрульовий перемикач,вони замикають контакт і подають напругу на мотор склоочисників(незалежно від вибору полдоження перемикача). Але в даному випадку більше всього що дійсно або запобіжник або реле, а най більш ймовірно що кирдик самому електродвигуну.
     
  15. Vova$

    Vova$ Місцевий

    Авто:
    G4 2002 AVU
    У мого швагра у Венто похожа проблема. Поміняв реле, не помогло. Запобіжник виключаю, бо якщо б він згорів не працювало б жодне положення. Зараз трохи потепліє будем знімати підрульовий.
     
  16. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    То ти про швагра я так розумію
    Ні. Вони подають напругу на реле а реле вже на мотор. Тому в мому баченні ти подав напругу на реле, а далі хоть викинь той переключатель а цикл повинен закінчитись дякуючи тому ж реле. Єдине що якщо в підрульовому щось посипалось і закрортило тоді да... але тоді й запобіжник вилитів би і димок міг би піти.
     
  17. Cherepaha

    Cherepaha Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3, 1989
    Клубна карта:
    000484
    Було подібне на в мене на Г2. Какисли тяги. Не витирало. Думав шо згорів двигун. Навіть купив інший. Але: зняли-почистили змазали, змінили запобіжник (там коли не може крунути мотор, то палить не його, а запобіжник. Це супер!). Двигун здав назад (зекономив 125 гривень б.в.). Перевіряйте тяги!
     
  18. dima1405

    dima1405 Місцевий

    Авто:
    VW Golf II 1.3і 1985 Reno Symbol 1.4(16v) 2006
    Не зовсім згоден! Колись пробував власними силами зробити паузу в двірниках(десь викладав фотозвіт з усіма подробностями), так от коли розбирався який дріт(знаючи що проводка вже закладена з завода) в фішці від підрульового перемикача необхідно замкнути, то як знайшов дріт(J) виявилося що реле спрацьовує (з затримкою) але двірники роблять ривок і застивають, клацнуло реле - це трошки проїхали, тобто необхідно щоб подалося живлення не тільки на реле а й на диск мотора. Зверни увагу на 53е![​IMG]
     
    Останнє редагування: 16 лют 2010
  19. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Цікаво
    Поки що я не зрозумів того чого ти розказав чи до чого ти хилиш. Можна поподробніше. Доречі в тебе схема вимазана якоюсь помадою і важко розібратися в принципі роботи :)

    Зі свого боку скажу (повторюся) що коли ти замикаєш виключатель двірників вони починають рух, а коли розмикаєш виключатель то вони продовжують рух до закінчення циклу.
     
  20. Shaggy

    Shaggy Super Moderator

    Авто:
    Audi Allroad 2.5 AKE 01"; Audi A6 C5 Avant Quattro 2.5 AKE 02";
    Правильно через то шо замкнене реле)

    В мене зара проблема інша... Завожу машину включаю двірники в любе положення і вони працюєть безперервно, куда б я не рухав перемикачем.
    Витягнув реле шоб не харили, тепер працює тіки 2га швидка позиція, звісно щітки зупиняються там де їх виключу. Думаю проблема в реле, але питання...
    Невже 2га швидкість не йде через реле, бо вона без нього працює...
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)