вирішив поставити склопідйомники, але є багато запитань. основні з них: 1)чи реально будуть працювати на трьохдверному гольфі універсальні склопідйомники? 2)чи підійдуть до трьохдверного склопідйомники від п"ятидверного? 3)чи можна в нас знайти пару склопідйомників від трьохдверного гольфа і скільки коштують?
З Таза стоять у мене(вже 2 роки), переробляв власними силами(в полі), схема підключення є(у водія дві кнопки, у пасажира одна), доречі в мене трьох дверка. Особливих нарікань немає, інколи перекошує скло і воно туго їде, але це через старі ущільнювачі. Перевага Тазівських в тому що в випадку поломки мотора його покупка(щукання) займає 5 хв.
ні ні так. Я б на твому місці цей варіант би й шукав. Я на своє 3-дверне Поло вже купу часу шукаю, але в нас в Україні це настільки велика рікість!!! А пшеки хочуть по 200 злотих за штуку. А для гольфа мали б бути. Дзвони по шротах і купляй обовязково з відповідною проводкою Наприклад туць
Таз 2108 з тросовим приводом. Два роки назад це задоволення обійшлося 500грн+-(по 150 склопідіймачі, 40 грн чотири релюхи, 120 - дві кнопочки, + провода, + з"єднувальні колодки,+ тросики і т.д.)
Народ, а хто може підказати де можна зробити склопідйомники до WW Vento 1995 р.в. в мене проблема з моторчиком переднім біля пасажира і з правим теж біда - порвався тросик і шестерня, Допоможіть!!!
Як шестерня могла порватися? Якщо я не помиляюсь то тросові склопійомники стоять сзаду. А спереді стоять звичайні реечні, принаймі на б4 так. Lus, якщо є фотка дай будь ласка. Сам зробив 3 з 4 склопідйомників з разними вадами, дешо шарю в цьому. Що до теми... і всеж таки я би шувак оригінал, принаймі до цивілізації від вас ближче. Орієнтована ціна 100$ пара в залежності від моделі та стану. А взагалі при правильному підключенні рідні - вічні. Принаймі я кожне літо перебираю всі двері, змазую, вичищаю і будуть вони служити набагато більше ніж сам автомобіль.