скрипить рульва тяга - що робити ?

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем serg9, 23 вер 2010.

  1. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    літом появився скрип в передній підвісці. мабуть від спеки появився, хз.
    пробував знайти де саме - вроді показує що ліва рульова тяга.
    у мене питання - чи дасть ефект, якщо тягу спробувати змастити в місці, де вона має шарнір? майстер каже що змастити неможливо, тільки заміна.
    я ж вважаю що може варто спробувати полізти під пильник і спробувати туди покласти трохи змазки.
    які будуть думки і рекомендації з даного приводу - пробувати мастити чи однозначно заміна ???
     
  2. NOS

    NOS Active Member

    Авто:
    JETTA2(1.8 EV)
    Однозначно заміна.
     
  3. rusmaks

    rusmaks Місцевий

    Авто:
    VW T5 1,9 TDI, Golf II 1,6TD JR '84, Passat B4 1,9TDI 1Z '96 - був
    Клубна карта:
    000065
    мав таку ж проблему 2 роки тому, скрипіла зараза все одно що на возі їдеш, але я не знав що це рульова тяга(і скрипіла тільки при русі 5-10 км по нерівній дорозі), заїхав до майстра(на той час їздив тільки до одного на гаражах) той подивися, позаглядав і видав вердикт - мабудь щось з втулками стабілізатора. Було замінено(виробітка трохи була, але ще можна було їздити) але скрип і далі залишився. Ну тоді каже значить не вони, тому давай замінимо салінблоки. Але я почав спорити, що скрип не може бути від салінблоків і тому почали шукати далі причину. Від нажимання на стойки скрип теж було не чути, і тільки після того як ми двоє почали ту машину розгойдувати як карусель - "Ооооо, матка боска він почув де той скрип". У нього у гаражі виявилась нова рульова тяга(але якась дешева здається) поставили, і от я вже наїздив приблизно тисяч 35 000 на ній, і тьфу-тьфу-тьфу уже нічого не скрипить.
    Нарахунок змастити її, я думаю що не вартує. Якщо скрипить значить змаски немає(і вона там пропала давно), а виробітка полюбому вже є, тому краще поставити нову(я два роки тому заплатив 50 гривень за тягу).
     
  4. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    просто річ у тім, що я зараз маю міняти пильники тяг, бо вони вже якісь підуставші.
    от і думаю, чи пробувати її змастити, чи міняти і не паритись ???
    і ще: міняти одну чи міняти обидві ??? бо вони в мене одної фірми і були поставлені одночасно.
     
  5. Sluva

    Sluva Active Member

    Авто:
    був Passat b4 пересів на япошку
    Краще поміняй зразу з заміною пильника,бо той скрип і так знову появиться як би ти сам не змазував і буде тобі давити на мозг.Суто на мою думку можна поміняти і одну,але чи ти впевнений що то саме ліва?бо в мене була ситуейшн що я був на 100% по відчуттям впевнений що стукає ліва,а на ділі виявилось що права:D
     
  6. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    в мене тоже було таке, але я не парився, змастив і всьо...Змін не відчув.
     
  7. serg9

    serg9 Місцевий

    Авто:
    VW Passat B4 2E 1994
    Тобто змін не відчув? Скрип не пропав? Чи як?
     
  8. Bodyn

    Bodyn Місцевий

    Авто:
    AUDI 80 Б4 2.0MI
    та нє, не відчув як було до скрипу і як після того як змастив, плюс пильник новий поставив, ну але з часом думаю тре по міняти на нову!
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)