Спад тяги в Caddy 1,9 TDi

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем Odarchuk, 7 чер 2012.

  1. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    Камради, на вихідних їду по бориспільскій трасі зрозумів, що мій Caddy вже "не торт"
    Після 120 гуде як літак, на обгонах здається що я вже майже лечу над землею
    при 100 км/г оберти доходять до 2300, при 120 більше 2600.

    На минулому тижні змінив комплект зчеплення + дефмпер, поміняв масло з фільтрами.

    Щоб це могло бути?

    P.S. які у вас оберти при швидкостя 100, 120 ?
     
  2. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Який саме двигун? В мене BLS то в мене при 3тис/хв - 140км.год. Пошукай на ютубі, там є розгін кадіка і подивишся на обороти. Наприклад тут http://www.youtube.com/watch?v=ZWb4_I2fFUk
     
  3. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    у мене BLS250618
    але раніше машина їхала краще і тихіше.
    До сотні це зовсім не помітно ... в місті більше 90 не має де розігнатися
    а от на трасі відразу відчув
     
  4. Назар Непийпиво

    Назар Непийпиво Active Member

    Авто:
    VW CADDY 1.9TDI 77kWt
    Може в цьому собака зарита? На швидкість думаю це суттєво не вплине, а на шум в салоні - цілком.
     
  5. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    в мене при 100 на 5 передачі 2000-2100. 120 при 2600-2700 двигун 1,9 BJB
     
  6. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    у мене раніше теж при 100 більше 2000 не було якщо не загружений
    я по бориспілький трасі 160 йшов і не парився а зараз ніфіга
     
  7. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    тяга стала слабша на всьому діапазоні? чи тільки на верхах?
     
  8. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    до 90-100 цього не помітно
    принаймні я нічого не знаючи про зменшення тяги дізнався лише на трасі коли перейшов цю межу!

    на сусідньому форумі порадили глянути в сторонку "Клапан EGR или "клапан рециркуляции выхлопных газов""
     
    Останнє редагування: 7 чер 2012
  9. ора

    ора Active Member

    Авто:
    cady 1,9 ТДІ,
    В мене подібна проблема тільки тяга пропадає після 120, і не завжди, кажуть клапан №75 не спрацьовує. І коли пропадає тяга то дуже відчутно. Мені радили в першу чергу все прочистити від нагару починаючи з колектора закінчуючи кулером. А комп помилки не видає ніякої?
     
  10. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    бортовий мовчить!
    на компьютерну діагностику не їздив ще. Але щось сумніваюсь що вона покаже причину.
     
  11. holubets

    holubets Місцевий

    Авто:
    OPEL Vectra 1998 1.8 X18XE, VW Jetta 1987 1.6 EZ була
    Клубна карта:
    000095
    Зразу перепрошую якщо пишу якусь дурницю, але з чого ти взяв що пропала тяга?
    Як на мене, то якщо пропала тяга ти просто не розкрутиш мотор до тих обертів.
    По-друге, при певній швидкості і певній передачі оберти двигуна завжди повинні бути однаковими при будь-яких умовах. Єдиний пристрій в автомобілі, який може вплинути на це співвідношення це - зчеплення. Якщо воно пробуксовує, то будуть збільшуватися оберти і відповідно шум автомобіля.
    У мене почало пробуксовувати зчеплення, так це спочатку було відчутно на високих швидкостях, потім з'явилося при обгонах, а потім і по місті почав відчувати це.
    Тим більше що ти його міняв. Можливо неякісні запчастини попалися або ще десь собака зарита.
     
  12. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    я заміти по 2 фактам:
    - сильний гул/шум машини
    - збільшення оборотів при тій самій швидкості. Раніше я ніколи не набирав більше 2000 до 100 км а зараз більше. Раніше при 160 був "комфортний" шум і машина не "взлітала" зараз я ж не можу розігнатися до 160 бо оберти вже за 3000 і вона гуде як скажена
     
  13. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Пробачте що вклинююсь, хоч в мене В2 1.6Д але в мене була схожа проблема і по калалогу підібрали повний комплект зчеплення фірми Luc коли міняв 5-ст к.п ненаїздив навіть 20 тис хоч було нове то коли розколов двіж з к.п. лапи корзини аж повикручувало, мусів брати новий компл. знову правда вже сам вклинювався то виявляється що на мою модель є 5-ть варіантів зчеплення по діаметрах, то вибрав Sacs діаметром 215. Зараз супер,- незнав що з пробуковкою можна рушати на 15" дисках з моїм обє'мом.
    Вже наїздив 40 тис
    Тепер незнаю чи то якість хрн. чи треба підбирати самому що підходить бо можуть втулити що під рукою!!!
     
  14. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    тобто є велика ймовірність того що мені поставили трохи не те зчеплення?
    як дізнатися яке саме мені потрібно?

    хочу порівняти з тим яке поставили
     
  15. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Тут нажаль ак я чув майстри говорять,- "Вскитие покаже" :nea:
    Хоча я небачив конструкції ващого зчеплення а от регулювати вільний хід зчеплення пробували, чи там такого нема???
     
    Останнє редагування: 7 чер 2012
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    спочатку на компютерну діагностику... провірити роботу турбіни і форсунок. Якщо все добре то тоді браковане зчеплення, або демпфер... а це можна побачити тільки розколовлши двигун-коробку
     
  17. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    був на діагностиці - сказали що все ОК. ніякх помилок!
    "примусово почистили" сажефий фільтр ... але нічого не змінилося ((
     
  18. wwB2

    wwB2 Active Member

    Авто:
    VWB2
    Думаю що треба колоти двигун щоб далі нічого не повело і не потрощило, бо в приємний момент можуть навіть не включатись або не виключатись передачі. Принаймі якщо вчасно це зробити то дешевше обійдеться як робота так і комплектуючі, а ще обійдетесь без евакуатора. Та й перерозхід пального однозначно є...
     
  19. Odarchuk

    Odarchuk Початківець

    Авто:
    VW Caddy 1,9 TDi
    Витрати пального в нормі - не біль 5 по страсі якщо іхати 100-110
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Помилок може і не бути... все таки найди добрих діагностів і поїдь ще на діагностику турбіни. На цих двигунах тяга пропадає в 70% із- за турбіни... може в тебе так співпало... що під час заміни зчеплення. Треба добре провірити як дує турбіна. Нехай сідають з компом в машину і дивляться, як веде себе турбіна в момент пропадання тяги. Якщо впевнишся на 100% що турбіна добра то тоді треба дивитись на зчеплення і маховик.... і не затягуй бо невідмо що там є ...можна порвати коробку, або ще щось значно неприємніше
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)