справи кепські

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем zhora, 30 лис 2007.

  1. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    пщда 3 1.4 почало хавати забагато бензинки і мастилко, заїхав на діагностику моторист описав таку картину: лямда в неробочому стані, і діаграма показала що проблеми в поршнево-кільцевій групі - орієнтовно ремонт може коштувати 600-1000 баків.що краще зробити в даній ситуації?:cry: :cry: :cry:
     
  2. Duke

    Duke Active Member

    Авто:
    Renault Scenic RX4
    Відповідь: справи кепські

    в мене також лямбда дохла...їжджу поки що з відключеною...
    Трохи не та динаміка...але їде..
     
  3. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: справи кепські

    Ти б написав по-людськи, скільки масла бере, яке лиєш, яка компресія в двигуні, які конкретно проблеми в двигуні, (кільця/поршні/вкладиші/виробітка в блоці/проблеми з ГБЦ), в якого майстра був, як він виявтив проблему і т.д. А лямбду по-любе міняти, якшо не робоча, з неробочою на моноінжекторі запросто може бути перерозхід бєнзи.
    А так, фіг його знає, може дійсно є проблема, а може якийсь дядя Вася рішив на тобі дєнєг заробити (і в результаті зробити гірше чим було, шо нерідко буває після кулібінських ремонтів).
     
  4. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    Відповідь: справи кепські

    скільки точно бере я не зню, лию лікві полусинт., компресія в двигуні 2 міс тому була 11 11 9 10 , що точно потребує заміни або ремонту можна сказати тільки після розборки, а так компютерна діагностика показала що є проблеми в поршнево-кільцевій групі,майстер дуже хорошей тому і дорожче ніж у інших, може то краще інший двигун придбати, чи можна запхати туди щось потужніше ніж 1.4?
     
  5. Travel

    Travel Moderator

    Авто:
    РЕНО МЕГАН
    Відповідь: справи кепські

    запхати можна, але треба проводку навісне мазгі і ше купу всяких штук.
     
  6. peGas

    peGas Аксакал

    Авто:
    Peugeot 307 2.0 XS '05
    Клубна карта:
    000008
    Відповідь: справи кепські

    підвіску іншу треба
     
  7. Олег М.

    Олег М. Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco 16V GTX 1991, VW Scirocco mk1 1979 16V, VW Colf-1 Cabrio 1989, VW Golf Country 16V, VW Scirocco GTE mk1
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: справи кепські

    стара інфо. Поміряй нормально компресію на сьогоднішній день
     
  8. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Відповідь: справи кепські

    А можна детальніше? Пахне якимось розводом
     
  9. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: справи кепські

    то тобі що комп"ютор в вихлопну пхали?
    Як компюторна діагностика може таке показати та ще на Г3 93р 1,4.
    п.с..
    to Zhora то в тебе перший автомобіль, і ти його недавно придбав? так?
     
  10. zhora

    zhora Початківець

    Авто:
    VW Golf 3 93
    Відповідь: справи кепські

    власний так до того їздив на чужих:батька , брата та робочих-назбирав вже на свій, думав що буде трохи геморою але не стільки!!
     
  11. Pol

    Pol Super Moderator

    Авто:
    VW POLO ClassiC 1.6 98 (1F)
    Відповідь: справи кепські

    перше не спіши і не кіпішуй. задавай питання правильно для того максимально вказуй інформацію в першу чергу про мотор , а саме про букви мотора. про то скільки саме тепер жре.(якщо по місту 7-8.5літрів то це нормально враховуючи що ти не привик до машини, і зима зараз), також скажи скільки наїздила хоть приблизно.
    і гловне де такого майстра найшов що по компютерній діагностиці таку цінну інформацію надає.
     
  12. Markell

    Markell Super Moderator

    Авто:
    Mk2 KR
    Відповідь: справи кепські

    нормальна компресія, ше питання чи правильно її міряли (не супер, але їздити можна, я думаю притирка клапанів з мінімальною переборкою голови покращить ситуацію), комп*ютерна діагностика ЦПГ (без розборки) це взагалі шось з області космічних технологій, хіба в тебе стоїть датчик виробітки циліндра:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
    короче, не парся-їзди і радуйся життю, якшо бере багато масла-роби голову (заміна сальн. кл., притирка і т.д.), ше можеш розкоксовку попробувати, а майстра свого спитай, може він і капіталку компом без розборки вміє робити...:razz:
     
  13. BOR

    BOR Новачок

    Авто:
    VW Scirocco 1,8 1981
    Відповідь: справи кепські

    Действительно, замерь ещё раз компрессию. Лучше сам (и без компьютера:lol: ). Если будет низкая, залей немного масла в цилиндры (старайся лить на стенку) и снова проверь. Если станет лучше - виноваты кольца. Если не изменится - тебе повезло - обойдётся притиркой клапанов. К тому же, если плохие маслосъёмные колпачки, то нагар будет оседать на клапанах и переползать на фаску. Вот тебе и потеря компрессии. Этот же нагар мог "убить" "лямбду".
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)