пщда 3 1.4 почало хавати забагато бензинки і мастилко, заїхав на діагностику моторист описав таку картину: лямда в неробочому стані, і діаграма показала що проблеми в поршнево-кільцевій групі - орієнтовно ремонт може коштувати 600-1000 баків.що краще зробити в даній ситуації?
Відповідь: справи кепські в мене також лямбда дохла...їжджу поки що з відключеною... Трохи не та динаміка...але їде..
Відповідь: справи кепські Ти б написав по-людськи, скільки масла бере, яке лиєш, яка компресія в двигуні, які конкретно проблеми в двигуні, (кільця/поршні/вкладиші/виробітка в блоці/проблеми з ГБЦ), в якого майстра був, як він виявтив проблему і т.д. А лямбду по-любе міняти, якшо не робоча, з неробочою на моноінжекторі запросто може бути перерозхід бєнзи. А так, фіг його знає, може дійсно є проблема, а може якийсь дядя Вася рішив на тобі дєнєг заробити (і в результаті зробити гірше чим було, шо нерідко буває після кулібінських ремонтів).
Відповідь: справи кепські скільки точно бере я не зню, лию лікві полусинт., компресія в двигуні 2 міс тому була 11 11 9 10 , що точно потребує заміни або ремонту можна сказати тільки після розборки, а так компютерна діагностика показала що є проблеми в поршнево-кільцевій групі,майстер дуже хорошей тому і дорожче ніж у інших, може то краще інший двигун придбати, чи можна запхати туди щось потужніше ніж 1.4?
Відповідь: справи кепські то тобі що комп"ютор в вихлопну пхали? Як компюторна діагностика може таке показати та ще на Г3 93р 1,4. п.с.. to Zhora то в тебе перший автомобіль, і ти його недавно придбав? так?
Відповідь: справи кепські власний так до того їздив на чужих:батька , брата та робочих-назбирав вже на свій, думав що буде трохи геморою але не стільки!!
Відповідь: справи кепські перше не спіши і не кіпішуй. задавай питання правильно для того максимально вказуй інформацію в першу чергу про мотор , а саме про букви мотора. про то скільки саме тепер жре.(якщо по місту 7-8.5літрів то це нормально враховуючи що ти не привик до машини, і зима зараз), також скажи скільки наїздила хоть приблизно. і гловне де такого майстра найшов що по компютерній діагностиці таку цінну інформацію надає.
Відповідь: справи кепські нормальна компресія, ше питання чи правильно її міряли (не супер, але їздити можна, я думаю притирка клапанів з мінімальною переборкою голови покращить ситуацію), комп*ютерна діагностика ЦПГ (без розборки) це взагалі шось з області космічних технологій, хіба в тебе стоїть датчик виробітки циліндра:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: короче, не парся-їзди і радуйся життю, якшо бере багато масла-роби голову (заміна сальн. кл., притирка і т.д.), ше можеш розкоксовку попробувати, а майстра свого спитай, може він і капіталку компом без розборки вміє робити...:razz:
Відповідь: справи кепські Действительно, замерь ещё раз компрессию. Лучше сам (и без компьютера ). Если будет низкая, залей немного масла в цилиндры (старайся лить на стенку) и снова проверь. Если станет лучше - виноваты кольца. Если не изменится - тебе повезло - обойдётся притиркой клапанов. К тому же, если плохие маслосъёмные колпачки, то нагар будет оседать на клапанах и переползать на фаску. Вот тебе и потеря компрессии. Этот же нагар мог "убить" "лямбду".