Напевно може і не вартує заморочуватись, так як середнячкова нова шарова коштує 300...400 грн. Але маючи змогу зробити можна сказати на халяву декілька комплектів втулок капролонових, та ще й розбірну і піджимну шарову, то всетаки я спробував! Ось що я отримав
Втулочний матеріал нічим не відрізняється від оригінального. Надіюсь послужать довгенько!!! Скоро поміняю шарові. Може хтось з клубу таке робив???? Якщо так тоді хотівби почути поради.
я міняв в Т 3 вставки в шаровій ,одна пенкнула,потім усе поміняв на нерозбірні,бо незручний доступ і частенько доводилось підкручувати,а перекинув на нову ходовку повністю,вона легша і все купи в рази краще тримається,і впевнений що причина проблемки була в НАДВАЖКИХ суцільноплавлених ричагах
в старих моделях є така опція,для швидкого мініремонту,в мене Т3 Каравела була,і безпека там як на ті роки пробумано,а от ти поїхав далеко і от тобі халепа,де шукаяти ,як виходити з положення? Приліг під авто,витягнув контрольну шпонку,промив незнімаючи вдешкою,мазнув з тюбика,в інтрументах базово їх 2 шт,і колісним ключем(обо широкою викруткою) назад проставку вставив і прокрутив штопорку вставив.Кругом бігом до 10 хв часу