Привіт усім! Появилася проблема ще у вересні, двигун під час заводки важко крутиться. стояв акум. 60А, але з часом він взагалі відмовився крутити. Переклав акум. на інше авто - все нормально крутить. Поміняв акб на 73 А спочатку менш-більш крутив,але тепер якщо з першого разу не завів то 2-й раз практично вже не крутить, а на іншій машині на 73-йці двигун фактично йде в рознос.акб хороший. Думаю, що стартер. Чи підходить стартер ще від якогось авто (щоб провірити свій) ? Підскажіть що і де шукати... Цікавлять думки.... Гольф 2 1.8
Необов`язково знімати стартер з двигуна щоб перевірити просто проблема може бути і в не стартері, а щоб перевірити просто на стартері (зокрема на втягуючому) є три контакти: 1-плюсовий з жирним кабелем від акум. бат; 2- маса; 3- плюс (живлення катушки намагнічування) це фактичне пряме підключення стартера З вищезгаданого просто перемичкою акуратно з`єднуєте постійнодіючий плюс на болті з зажимом папа/мама управління стартера (попередньо знявши з передачі). Якщо заведеться з півоберта то відповідно не стартер! А далі є декілька варіантів: -погана маса; -реле стартера; -поганий контакт на зєднаннях на щитку релюшок чи де інше...
Почисти массу на стартер и кузов для начала. А так смахивает на стартер, обычно это щетки и втулки. И еще глючат контакты замка зажигания. Ставил реле в разрыв и выводил кнопку, скорость оборотов была значительно выше.
от, сама хороша думка. починаєш з маси, потім огляд втулок і попутно щіток. на десерт - релюшку пендьориш і більше не згадуєш про проблеми з замком запалення
Про замок я нічо не писав. На пряму,без замка, пробував, те саме (тяжко). плюсові теж зачищав, буду завтра масу приводити в порядок. Наразі дякую дякую за поради.... Може ще якісь думки є? (в яку ціну зараз стартер?)
У мене теж тяжко крутився. Проблема була в старих і окислених клемах акумулятора. Замінив і все добре. Ціна 9 грн за комплект.
це ті що саме на акум? "-" і "+" ? чого питаю, бо купував нещодавно собі і вони були ну знааачно дорожчі.. от думаю чи то мене лоханули, чи що.. може вони силумінові ? derektor у мене так було як у тебе. загострювалось коли машина прогрівалась. от зранку завів машину з пів тика, доїхав до заправки і все, акума наче здохла. виявилось що розбиті втулки.. + ще з масою були проблеми, але про то я взнав як розібрав і почав вже все абсолютно вичищати. при тому зразу щітки поміняв і більше ніколи не мав проблем із стартером. тож моя порада - раз зробити все і на совість і не пхатись більше туди. Удачі в пошуку несправності
Ідентично, холодна заводиться, після декількох км їзди відчуття що акб здох... Дякую,вже на 90% впевнений що проблема такаж. Завтра цим займуся....
Тоже была проблема летом в жаркую погоду больше 30 градусов. С утра завелась, поездил, остановился и всё!!! Дальше даже не клацал стартер. Взял бутылку холодной воды с холодильника, полил стартер, подождал и она завелась. Проблему решил заменой впускного реле.
Також була така проблема, замінив втулку стартера, та що стоїть в коробці і все ОК. ціна питання 10грн+30хв. роботи.
ахах, бачу темаа зайняла цікаве тобі русло )) силумінові - фуфло, свинцеві - дешевий варіант. вони дуже м'які - і з часом просто не затискаються. Купував собі дві клеми за 75 грн. по кольору і властивостях шось подібне на .. хм-м.. та навіть не знаю.. жовте шось, латунь - ні, але шось подібне. + "позичив" на роботі кг міді в кабелі і зробив собі просто супер бомбезні клеми =) навіть не просто затискав болтами, а пропаював.. от люблю я коли вже за шось взявся - то зробити цукерочку.. те саме стартера стосується і генератора..
Я всегда склоняюсь к меди или латуни. Тоже себе запилял, медную клемму с медным проводом большего сечения чем штатный. Клемму купил комплектом, а провод нашел на торпедо у барыг. А взять на автобазаре, то может такой вытянуть больше 100грв.
Маю наступну проблему (а може і не зовсім): після ночі перші оберти стартером ледь-ледь крутять двигун. Потім значно веселіше. На прогрітому двигуні - все ок. Спочатку грішив на стартер, але на днях він здох((( Замінив його на інший з шроту. Але ранішні заводження 1 в 1 як з старим стартером. АКБ рік назад міняний, 70 Амперний, контакти почищені. Коли ставили стартер замінили втулку. Коли був дохлий АКБ при заводженні було видно просідання напруги, зараз практично не помітно. Двигун 1,4 бензин. Що це може бути?
Запитання по темі, може хтось підкаже чи можна знайти стартер редукторного типу (з сонячною передачею) на заміну на своєму В2. В мене стартер на три болти кріплення, без кожуха на кінці з сторони шестерні, тобто вал входить в втулку в кожусі коробки передач. Навіть якщо в ньому роздовбаний редуктор, то в мене на підприємстві є можливість виготовити новий редуктор. Просто мій стартер прямого типу особливо зимою потребує не меньше ніж 75 А а отже акумулятори більше ніж 4-и роки не витримують!!!! Проблем з заводкою восновному нема, маслає добре, просто замінивши стартер на редукторний і з контактною групою меньше проблем, і з АКБ довговічніше а особливо зимою.