Стартер. Не запускається гарячим. Мо´ у когось таке було!?

Тема у розділі 'Двигун, підкапотний простір', створена користувачем VladyslaW, 11 січ 2010.

  1. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    При спробі запустити гарячий двигун після тривалої їзди клинить стартер…Не завжди, десь у половині випадків….
    Поведінка схожа на спробу запустити мотор з посадженим акумулятором… На звук здається, що стартер робить яких пів-оберта і стає. Постояти хвилин 10-20 (зима-літо), охолонути , все працює.

    Думав, справа у втягуючому реле- (коротить, струму не вистачає для стартера…) Поміняв пів-року тому….Сам стартер перебирав вже тричі, якихось дефектів не виявив, крім підгорівшого втягуючого реле див. вище….
    Холодний мотор заводиться без питань навіть у -15, тобто думаю сам стартер і акумулятор в порядку…
    Електрику, дроти- контакти і т. д. думаю можна відкинути, бо справа саме в температурі двигуна

    Мої підозри:
    1.[FONT=&quot] [/FONT]Найгірша: підклинює мотор (наприклад котрийсь з поршнів у мертвій точці)
    Але наскільки впаде температура заглушеного гарячого мотора за 15-20 хвилин влітку, та і мотор працює достатньо пристойно, як на його роки…
    2.[FONT=&quot] [/FONT]Деформація БЦ двигуна, що викликає заклинювання вала стартера (чомусь не вірю)
    3.[FONT=&quot] [/FONT]Найімовірніша на мій погляд: Через нагрів БЦ затискає-заклинює вал стартера у втулці, тій, що в БЦ запресована (я сам її міняв, (через тарахтіння стартера)) буду пробувати розсвердлити збільшити ії внутрішній діаметр на якісь 0.5 мм….
    4. щось перемикає у блоці щіток стартера (правда, не знаю який вплив на них має температура, та і далеко вони від двигуна….)
     
  2. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Сьогодні мені хтось таку історію розказував... винуватцем був бендикс. Правда я не вїхав як він міг впливати тому не дуже опираюсь на цей варіант.

    Щоб виключити варіант застрягання поршня та поведеного блоку наступний раз як таке станеться штовхни з кимось буса щоб колінвал зробив півоберта і далі сідай і знов пробуй завести.

    Ну а власне я за гнилу проводку...
     
  3. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    так хіба ж вона зростається за півгодини
     
  4. Golf 2

    Golf 2 Місцевий

    Авто:
    Audi a6 2.5 tdi
    в мене була саме ця причина!!! Причому втулку міняв два рази поки все запрацювало...
     
  5. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    це вже щось! далі панове, чекаю версій....
     
  6. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    Не повіриш. Розширення металу в провідниках теж такий ефект може давати. В мене було схоже з "управляючим +". Провод проходив біля блоку і був в тому місці переломаний але мінімально контачило і нагарячу контакту не було... Правда через тиждень такої їзди все здохло окончатєльно.
     
  7. oko

    oko Початківець

    Авто:
    Фольсваген Пасат-В4
    в мене таке було поміняй на бедіксу щіточки і взагалі хай подивляться на нього!!!
     
  8. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    переклади, пліз...
     
  9. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    Всім привіт!в мене така сама проблема маю 2 стартєра один з родуктором то на холодну заводить,а на гарячу схватить потім скидає, в ньому тре ше міняти втулку і бендікс,2 стартєр без редуктора то бере на себе,причину де бере не вияснив,який краще робити???
     
  10. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Було і в мене коли на гарячу стартер клинив через раз.
    Причиною було раннє запалення (відрегулював підкрутивши трамблер). Все гуд.
     
  11. Мирік

    Мирік Active Member

    Авто:
    Volkswagen Golf 2 1.6 RF,87р
    може бути але ставив 2 стартєр крутить шо на холодну шо на гарячу,їздив до майстра сказав шо тільки бендікс,яка його ціна?
     
  12. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    не бачу жодного зв"язу між запалюванням і стартером
    через раннє-пізнє запалювання двигун може не заводитись, але щоб стартер не крутив
    а "бендикс" така собі обгінна муфта, як в задньому колесі велосипеда, як вона може заклинити вал стартера...???
     
  13. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Зв'язок є і це факт!!! Неодноразово перевірено.
    В самого так було: стартер теж двічі розбірав - толку нуль. Знайомий автоелектрик підказав - відрегулював випередження запалення і машинка шепче. Факт!!!!!!!
     
  14. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    20 років у техніці і відчуваю себе дурнем!!!
    хтось може пояснити фізику процесу????
     
  15. Sasa

    Sasa Аксакал

    Авто:
    Country Power
    Клубна карта:
    000481
    я теж не дуже в це вірю але спробую пояснити.
    Іскра має подаватись приблизно тоді коли поршень досяг верхної точки, йде взрив, гази штовхають поршень і поршень починає опускатись, далі відпрацбовані гази виходять за наступний цикл і впорскується наступна доза пального.
    Так от коли подалась доза пального і поршень під дією стартера починає підніматись але ще не досяг верхньої точки то при подачі настільки ранньої іскри паливо взривається і штовхає поршень назад, хоча коленвал ще не перекрутився...
    таким чином передчасно відштовхуючи поршень йде протидія стартеру що можливо й клинить його

    ну але щось мені в то слабо віриться, бо при настільки ранньому запалюванні не можливо б було завести взагалі ні на холодну ні на гарячу
     
  16. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Все так і є. Плюс ще розбита втулка. І зутрічається така ситуація досить часто
     
  17. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    Тут ви, панове, чуть переборщили ..
    Коли глушиш мотор, ти в першу чергу перекриваєш подачу пального(тому він і глохне!!!)
    Вже без пального він ще за інерцією робить скількись там обертів і зупиняється, продувши циліндри чистим повітрям..
    Тобто вважаємо доведеним що: У ЦИЛІНДРАХ ЗАГЛУШЕНОГО СТОЯЧОГО ДВИГУНА НЕМАЄ ГОРЮЧОЇ СУМІШІ!

    Коли включаєш стартер, то мінімум , коли в якомусь циліндрі може з´явитись паливо-повітряна суміш , а потім вже іскра на свічці і т. д –це 1 повний оберт колінвала
    (поршень, що зупинився в кінці такту випуску пройде такт впуску і стиснення, трамблер дасть ікру на свічку ……)
    Зважаючи передаточне число стартера і зубчатого вінця маховика---це десь так зо 20 обертів стартера….
    [FONT=&quot]А стартер то клинить, не крутиться, от у чому сумний прикол… [/FONT]
     
  18. Player

    Player Початківець

    Авто:
    vw golf-2, 1.3 MH 86р.
    Прикол! Не знаю в кого як, а в мене авто глушиться коли вимикаєш запалення (пропадає іскра).
    :D:D:D:D:crazy:
     
  19. VladyslaW

    VladyslaW Active Member

    Авто:
    VW JETTA II 16V PL-була
    а паливо продовжує текти???
     
  20. kym

    kym Аксакал

    Авто:
    a 100
    Може в АНах і так але в чотиритактних трохи не так. Коли ти вимикаєш запалення пропадає електрика тому і глохне(а як погане запалювання на карбюраторах може ще якийсь час детонувати), рух поршня вниз полюбому компресією засмокчує бензин який залишився у впускному колекторі і передклапанній зоні (це для електрофорсунок, для карбюраторів він з карбюратора навіть смокче). тобто при викл. запалювання в деяких циліндрах є бензин. І пропадає він звідти просто:- випаровується з часом.
    Спочатку є іскра а потім паливо. Електрика рухається скоріше ніж бензин по трубках.
    Через те і перший рух поршня до стиснення завжди легкий, а от другий коли є паливо (на холодний- нове паливо, а на горячий може бути ще плюс залишки палива) при дуже ранньому запаленні може вдарити по поршню коли шатун під кутом і не закінчив оберт. як себе поведе техніка в такому випадку трудно сказати. Якщо вибита втулка на стартері то ротор може заїсти. При доброму стартері і акумуляторі таке можна і не замітити
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)