З тих пір як з конвеєра заводу Volkswagen зійшов перший Golf GTI, пройшло 27 років. За цей час більш 1,67 мільйонів людей стали щасливими власниками авто з трьома гарними буквами на борту. З 1982 року фанати Golf GTI відмічають кожен день народження своїх чотирьохколесних улюбленців. Відбувається це у Вартерзее (Австрія). В честь цього команія Volkswagen вирішила створити незвичайний Gplf - GTI W12-650. Саме імя говорить про те що в цього автомобіля - 12 циліндровий агрегат. Унікальний суперкар існує в єдиному екземплярі і є своєрідним подарунком всім, хто зробив GTI легендою. Шести целіндровий бітурбований мотор розташований повздовж за спиною водія і єдиного пасажира. Шестиступінчаста автоматична транссмісія відправляє гіганський момент в 750 Нм до задніх коліс. Потужний агрегат дозволяє розігнатись до "ста" всього за 3,7 секунди, а максимальна швидкість досягає 325 км/год. Так, це вже непросто "заряжений" хетчбек, а настоящий суперкар. Ніколи раніше ні один із автомобілів Volkswagen не був настільки потужним і швидким. GTI W12-650 запросто може брати участь в якості пейскара на такій гонці, як "24 години Ле-Мана". Автообіль став на 120 мм ширший і на 80 мм нижчий від свого серійного брата. На машині встановлені ультранизькопрофільні 19-дюймові шини розмірністю 235/30 спереді і 295/35 - взаді. Спортивна підвіска дозволяє зменшити дорожній просвіт. Криша і задні стійки мають воздухозаборніки системи охолодження мотору. Конструкція кузова має вбудований в карбонову кришу антикрило, яке створює додаткову прижимну силу. Автомобіль отримав масивний передній і задній бампера з великим воздухозаборником. Дві пари хромованих патрубків вихлопної системи вписані в задній бампер. В салоні W12-650 хазяїн будь якого сучасного сучасного GTI буде відчувати себе як дома. Спортивні анатомічні крісла обшиті алькантарою. Три додаткових циферблата, розташовані по центру торпеди, допомагають контролювати роботу мотору в різних режимах. Нижче зявились характерні тумблери. Крім того, на місті ящика для рукавиць появився спеціальний вогнегасник. Характеристики Тип кузова - хетчбек Двері/сидіння - 3/2 Габарити, Д/Ш/В,мм - 4245/1880/1420 Мотор Тип - бенз з розпр. впр., бітурбо Розспр, і к-ть цилін./кл. на цил. - W12/4 Обєм, см. куб. - 5998 кВТ(к.с.)/об/хв. - 477(650)/6000 Макс. кр. момент., Нм/об/хв - 750/4500 Транссмісія Тип приводу - задній КП - 6-ст, автомат Макс. швидкість 325 км/год. Розгін 0-100 км/год, сек. - 3,7 Стаття з журналу Авто Центр Переклав з рос. на укр. Я!
Відповідь: Стаття Golf GTI То баян вже. Було тут про нього ссилка і по ссилці - фотографії того монстра. Дивимось сюди: ...в тепер сюди: Відредагуй статтю і я приберу цей пост.
Відповідь: Стаття Golf GTI По цій ссилці ви зможете знайти відео про цього монстра http://www.cardriver.ru/Volkswagen/folks/13567
Відповідь: Стаття Golf GTI Ага а я читав, що двигунець у нього з алюміневого сплаву, що зменшує його вагу. І здається там ще щось облегшили десь на 100 кг... (кажись... )