Стійки на пасат б3!

Тема у розділі 'Ходова і кузов', створена користувачем dzuk, 14 гру 2011.

  1. dzuk

    dzuk Початківець

    Авто:
    пасат б3
    Слава Україні ! Зовсім недавно купив собі пасата б3 1.8 мотор марки рп 1991 року!
    Хочу замінити собі передні та задні стойки,говорять підходять від пасата б4,якщо так то что треба до них ще докупляти?ну і які кращі на наші Львівські дороги газо масляні , чі масляні?ну і на рахунок пружин,що порадете з універсала краще чи ні? І що дасть якщо стойки поставлю від б4?
    Дякую !:nea:
     
  2. scirocco

    scirocco Аксакал

    Авто:
    VW Scirocco GT 1988 KR VW Scirocco GL 1982 EG VW Mazda 3 MPS 2009 VW UAZ 469 VW GAZ 69 and others vw's
    Клубна карта:
    000001
    Героям слава! Масляні! Поправ помилку в назві теми!
     
  3. nzi

    nzi Місцевий

    Авто:
    vw passat 1.6 TD був
    та не роби дурні... не став такого постав нормальні оригінальні від б3 і буде щастя)))
     
  4. even91

    even91 Active Member

    Авто:
    Passat B3 1.8 AAM '91
    Я теж раджу ставити аморти тільки від Б3 і масляні, бо газо-масляні більш дубовіші.
     
  5. dimi4

    dimi4 Початківець

    Авто:
    Bora
    став газ масло б3. Буде впевнено машина триматися дороги!!! Якщо потрібно можу підказати де у Львові можна дешево купити каябу.Недавно собі там брав
     
  6. bodia

    bodia Active Member

    Авто:
    VW passat 1.8мi(ABS) 1993
    всім привіт!
    в мене така біда, прийшли морози і в моєму пасаті замерзли задні стойки і то замерзли так шо ледве феном відігрів). Я ніяк непойму чого вони мали замерзнути, всі пильники цілі, стойки не текли? Думаю що тепер їх прийдеться міняти але незнаю які краще брати. Порадьте якісь варіанти бюджетних але нормальних масляних амортизаторів.
    Наперед вдячний.
     
  7. vko_ukr

    vko_ukr Початківець

    Авто:
    Passat 1,8 RP, Monojetronic, 1989
    Собі я помняв на стойки від B4 і досить нормально працюють та витримують поїздки по наших дорогах (правда у м.Тернопіль) на протязі вже декількох років. Як на мене то питання не в тому чи В3 чи В4, а в тому яка ціль заміни, а все інше це справа якості і бренду виробника (відповідно і величини ціни). У мене kayaba, масляні (мій відгук по бренду і характеристиках позитивний, та й не дуже дрогі - було 350 грн./шт. нові). Взагалі-то є дуже багато інформації по особливостях одних та інших в Інтернеті, але якщо у двох словах, то на В4 чашки приварені дещо вище ніж у стойках В3, тому можна за рахунок цього збільшити кліренс машини і як наслідок перехід на В4 цілком виправдано. Крім того я міняв окрім самих стойок ще й верхні опори (у В4 вони "нового покоління" ніж у В3). У верхніх опорах В3 і В4 різний принцип роботи і правду кажучи дійсно при переході на опори від В4 машина краща в кермуванні, очевидно технічний прогрес інженерів у даному напрямі виправданий. Якщо бюджет не позволяє, то з стойками В4 можна використовувати і старі опори від В3, криміналу тут нема, бо інакше крім резинових опор потрібні ще інші верхні чашки під пружини (треба брати так звані "перехідні", бо інакше в чашках для В3 прийдеться розсверлювати отвір як описано тут: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=66448&st=0) і самі підшипники (в опорах В3 вони вже впресовані). Додатково ще хочу повідомити, що зад машини я також трохи підняв, але не сильно, за рахунок вставок під задні стойки "кубики" (вставки купував у Львові на базарі).
    Стосовно масляні і газо-масляні, то раніше були опори В3 газо-масляні (збереглись ще чи не рідні "німецькі"), то вони були значно жорсткіші. Після заміни на масляні машина стала значно м'якшою. Слід віддати належне, що машина на старих, попри їх жорсткість була більш стійкішою. А міняв стойки по причині збільшення кліренсу і хотілось більше комфорту (м'ягкості), старі ж стойки залишились робочі (так і стоять десь у селі в сараї).
     
  8. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    Підкажи!!!
     
  9. RaZoR

    RaZoR No Smoke No Power Diesel

    Авто:
    A6 С5 Avant Quattro (AKE)2002p була)
    A4 B6 Avant (AVF)2004p Ше є!!
    A6 C4 Avant (AEL) 1996p була
    VW G4 (BCA)2003p також був
    і ше один нюанс - В4 стійки тільки в зборі а на В3 можна міняти самі вкладиші, що суттєво дешевші
     
  10. Jenya_man

    Jenya_man Початківець

    Авто:
    VW Passat B3 1.6 1989
    Клубна карта:
    000087
    Можу підігнати каяби на Б3 нові, іспанські (на базарах майже всі китайські, перевірено!!!) по 300грн за шт.
    І ше один нюанс, при заміні стійок бажано поміняти і пружини. (теж можу підігнати каябовскі).
    Я от собі пару днів назад поставив дві задніх з пружинами - довольний як слон!!!
    дзвони, деталі по телефону. 098-736-16-13 Женя
     
  11. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Добрий день !! Хочу обновити трохи тему . Проблема з передніми стійками. Права заклинила в морози , ледве додому доїхав. Взяв в друга його стару , хоч щоб машина на колесах була , але так їздити не можна . Коли зайшов в магазин , там дали запитання : чи стійку чи вкладиш?. Я почесав потилицю пішов дивитися що в мене стоїть. Стара стійка яку я зняв була Magnum technology AHW 012T вища , та що ставилась після 93 року не розбірна. Коротше стійки треба в зборі , але які??? Шукав я в інтернеті , і чим більше форумів перечитуєш тим більше запутуєшся. В інтернеті знайшов що стійки відрізняються тим що в новішої стійки площадка приварена вище. Я вирішив перевірити бо мав зняту свою стойку і ту яку дав друг.

    Отже стіка яка ставилася до 93 року. В мене була стара Boge automatic 32-A70-0. DSC_0035.JPG DSC_0040.JPG DSC_0041.JPG DSC_0042.JPG DSC_0043.JPG

    І та що стояла в мене , ставилася з 93 року Magnum technology AHW 012T. DSC_0044.JPG DSC_0048.JPG DSC_0050.JPG DSC_0051.JPG DSC_0053.JPG DSC_0056.JPG

    Ось як це виглядає схематично.( вибачте що від руки) І звичайно розміри +- пару міліметрів. DSC_0065.JPG
    Тепер дані з офіційних сайтів SACHS i Kayaba. Стійка яка ставилася до 93 року 2017-02-17_21-50-51.jpg

    Стійка яка ставилася після 93 року 2017-02-17_21-47-01.jpg

    Ось дві каяби з ліва та що до 93 р з права після. 2017-02-17_23-26-47.jpg

    Тепер дані по пружинам: до 93 року 2017-02-17_22-39-24.jpg

    після 93 року 2017-02-17_22-39-42.jpg

    Каяба видає два варіанти. 2017-02-17_23-15-54.jpg
    до 93 року 2017-02-17_23-13-13.jpg
    після 93 року 2017-02-17_23-17-30.jpg
     
  12. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    ті, що після 93 року - це ті самі, що ставились на Б4 Пассати - на них сідає прожина з Б3 без проблем, при тому Пейс десь на 3-4 см вищий ніж виїжджав з заводу до 93 року.
    Крім тогопри заміні варто звернути увагу наповнення самих стійок: олива, газ-олива, чи газ. В оригіналі до 93 року були лиша оливні стійки - вони і м'ягші на газомасляні. У мене стоять KYB-и з оливним наповненням - машина м'яка на них, але деколи хочеться на 2-3 см вищу посадку при їзді по Львову...
     
  13. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    Ось дві пружини 2017-02-17_23-40-23.jpg

    Підсумок: стійка до 93 року розмір від нижнього отвору до посадочного місця опорного підшипника 524мм ( 530,75) а після 93 року 532мм ( 540,60) . Тобто на 1 см нижча. Хід штока 210мм і 195 . тобто стійка до 93 року має більший хід штока на 15мм. Пружина до 93 року має більший діаметр верхнього витка і вища на 1см (378мм ) а після 93 року (368мм).

    Висновок .( особисто моя думка), якщо залишати старі пружини які від часу вже трохи просіли то варто ставити стійки які йшли після 93 року( так звані б4). Бо якщо поставити ті що йшли до 93 року і стару пружину то машина буде дуже низько. Якщо ставити нові пружини , то краще ставити стійки б4 і пружини б4 . Бо якщо поставити стійки б4 і пружини б3 - то машина стане ще вище і буде дуже жорсткою...

    Тепер питання . На заді в мене стоять білштейни , якби два роки їздять нормально. Радять ставити каябу або сакс . Я схиляюсь до сакс , що скажете. Хоча якщо вважати що номер який вибитий на старій стійці магнум це дата виробництва , то що вони відїздили 15 років. не вірю...
     
  14. vovik07

    vovik07 Active Member

    Авто:
    Passat B3
    А яка каяба та що б3 чи б4? Я ще хочу міняти опорні підшипники від б4 і опору від шарана. В інтернеті багато написано про таку переробку. В тебе опори. б3 чи б4?
     
  15. dragger85

    dragger85 Місцевий

    Авто:
    VW
    Опори рідні від Б3 і стійки Каяби масляні таж для Б3 - з масляними м'ягший перід ніж газ\масло, але не суттєво - особливо відчутно по Лтчаківській на кривій бруківці :)
     

Поділитися цією сторінкою

а де твій аватар? :)