Слава Україні ! Зовсім недавно купив собі пасата б3 1.8 мотор марки рп 1991 року! Хочу замінити собі передні та задні стойки,говорять підходять від пасата б4,якщо так то что треба до них ще докупляти?ну і які кращі на наші Львівські дороги газо масляні , чі масляні?ну і на рахунок пружин,що порадете з універсала краще чи ні? І що дасть якщо стойки поставлю від б4? Дякую !
став газ масло б3. Буде впевнено машина триматися дороги!!! Якщо потрібно можу підказати де у Львові можна дешево купити каябу.Недавно собі там брав
всім привіт! в мене така біда, прийшли морози і в моєму пасаті замерзли задні стойки і то замерзли так шо ледве феном відігрів). Я ніяк непойму чого вони мали замерзнути, всі пильники цілі, стойки не текли? Думаю що тепер їх прийдеться міняти але незнаю які краще брати. Порадьте якісь варіанти бюджетних але нормальних масляних амортизаторів. Наперед вдячний.
Собі я помняв на стойки від B4 і досить нормально працюють та витримують поїздки по наших дорогах (правда у м.Тернопіль) на протязі вже декількох років. Як на мене то питання не в тому чи В3 чи В4, а в тому яка ціль заміни, а все інше це справа якості і бренду виробника (відповідно і величини ціни). У мене kayaba, масляні (мій відгук по бренду і характеристиках позитивний, та й не дуже дрогі - було 350 грн./шт. нові). Взагалі-то є дуже багато інформації по особливостях одних та інших в Інтернеті, але якщо у двох словах, то на В4 чашки приварені дещо вище ніж у стойках В3, тому можна за рахунок цього збільшити кліренс машини і як наслідок перехід на В4 цілком виправдано. Крім того я міняв окрім самих стойок ще й верхні опори (у В4 вони "нового покоління" ніж у В3). У верхніх опорах В3 і В4 різний принцип роботи і правду кажучи дійсно при переході на опори від В4 машина краща в кермуванні, очевидно технічний прогрес інженерів у даному напрямі виправданий. Якщо бюджет не позволяє, то з стойками В4 можна використовувати і старі опори від В3, криміналу тут нема, бо інакше крім резинових опор потрібні ще інші верхні чашки під пружини (треба брати так звані "перехідні", бо інакше в чашках для В3 прийдеться розсверлювати отвір як описано тут: http://volkswagen.msk.ru/forum/index.php?showtopic=66448&st=0) і самі підшипники (в опорах В3 вони вже впресовані). Додатково ще хочу повідомити, що зад машини я також трохи підняв, але не сильно, за рахунок вставок під задні стойки "кубики" (вставки купував у Львові на базарі). Стосовно масляні і газо-масляні, то раніше були опори В3 газо-масляні (збереглись ще чи не рідні "німецькі"), то вони були значно жорсткіші. Після заміни на масляні машина стала значно м'якшою. Слід віддати належне, що машина на старих, попри їх жорсткість була більш стійкішою. А міняв стойки по причині збільшення кліренсу і хотілось більше комфорту (м'ягкості), старі ж стойки залишились робочі (так і стоять десь у селі в сараї).
Можу підігнати каяби на Б3 нові, іспанські (на базарах майже всі китайські, перевірено!!!) по 300грн за шт. І ше один нюанс, при заміні стійок бажано поміняти і пружини. (теж можу підігнати каябовскі). Я от собі пару днів назад поставив дві задніх з пружинами - довольний як слон!!! дзвони, деталі по телефону. 098-736-16-13 Женя
Добрий день !! Хочу обновити трохи тему . Проблема з передніми стійками. Права заклинила в морози , ледве додому доїхав. Взяв в друга його стару , хоч щоб машина на колесах була , але так їздити не можна . Коли зайшов в магазин , там дали запитання : чи стійку чи вкладиш?. Я почесав потилицю пішов дивитися що в мене стоїть. Стара стійка яку я зняв була Magnum technology AHW 012T вища , та що ставилась після 93 року не розбірна. Коротше стійки треба в зборі , але які??? Шукав я в інтернеті , і чим більше форумів перечитуєш тим більше запутуєшся. В інтернеті знайшов що стійки відрізняються тим що в новішої стійки площадка приварена вище. Я вирішив перевірити бо мав зняту свою стойку і ту яку дав друг. Отже стіка яка ставилася до 93 року. В мене була стара Boge automatic 32-A70-0. І та що стояла в мене , ставилася з 93 року Magnum technology AHW 012T. Ось як це виглядає схематично.( вибачте що від руки) І звичайно розміри +- пару міліметрів. Тепер дані з офіційних сайтів SACHS i Kayaba. Стійка яка ставилася до 93 року Стійка яка ставилася після 93 року Ось дві каяби з ліва та що до 93 р з права після. Тепер дані по пружинам: до 93 року після 93 року Каяба видає два варіанти. до 93 року після 93 року
ті, що після 93 року - це ті самі, що ставились на Б4 Пассати - на них сідає прожина з Б3 без проблем, при тому Пейс десь на 3-4 см вищий ніж виїжджав з заводу до 93 року. Крім тогопри заміні варто звернути увагу наповнення самих стійок: олива, газ-олива, чи газ. В оригіналі до 93 року були лиша оливні стійки - вони і м'ягші на газомасляні. У мене стоять KYB-и з оливним наповненням - машина м'яка на них, але деколи хочеться на 2-3 см вищу посадку при їзді по Львову...
Ось дві пружини Підсумок: стійка до 93 року розмір від нижнього отвору до посадочного місця опорного підшипника 524мм ( 530,75) а після 93 року 532мм ( 540,60) . Тобто на 1 см нижча. Хід штока 210мм і 195 . тобто стійка до 93 року має більший хід штока на 15мм. Пружина до 93 року має більший діаметр верхнього витка і вища на 1см (378мм ) а після 93 року (368мм). Висновок .( особисто моя думка), якщо залишати старі пружини які від часу вже трохи просіли то варто ставити стійки які йшли після 93 року( так звані б4). Бо якщо поставити ті що йшли до 93 року і стару пружину то машина буде дуже низько. Якщо ставити нові пружини , то краще ставити стійки б4 і пружини б4 . Бо якщо поставити стійки б4 і пружини б3 - то машина стане ще вище і буде дуже жорсткою... Тепер питання . На заді в мене стоять білштейни , якби два роки їздять нормально. Радять ставити каябу або сакс . Я схиляюсь до сакс , що скажете. Хоча якщо вважати що номер який вибитий на старій стійці магнум це дата виробництва , то що вони відїздили 15 років. не вірю...
А яка каяба та що б3 чи б4? Я ще хочу міняти опорні підшипники від б4 і опору від шарана. В інтернеті багато написано про таку переробку. В тебе опори. б3 чи б4?
Опори рідні від Б3 і стійки Каяби масляні таж для Б3 - з масляними м'ягший перід ніж газ\масло, але не суттєво - особливо відчутно по Лтчаківській на кривій бруківці