Кілька разів замітив легенький димок за кермом, є коли машина стоїть на сонці , заводиш і появляється димок потім зникає і нічого не перегорає все ок. Коли довго включена аварійка теж появляється такий самий димок. Що це?
попробуй перше розібрати і глянути на контакти,можливо підгорають і дають димок (тиж на сервісі працюєш значить голова варить,осталось глянути уважно).
Блін прікол в мене теж таке було і не раз, правда після користування перемикачем двірників. Перший раз як задиміло я мало не посивів. Вважаю що тре замінити перемикач двірників. ціна питання десь 150грн.
Сильно диміло? Бо в мене ледь замітно було, я перший раз навіть не зрозумів що то дим. При користуванні перемикачем двірників теж раз було але поклацав ним туди суди і все пройшло. Трошки мінінгітічно то розбирати бо стоїть аербег.
Сергій з таким не можна шуткувати,якщо є така проблема то треба ЇЇ рішати,а не думати що все буде нормально,я бачив як машини згорали за пару хвилин з-за проводки,такщо зробіть хлопаки підсумкичи варто ризикувати.
В знайомого на Венто була аналогічна ситуація. На заправці чуть незгорів, потрохи диміло(приблизно рік), а потім перейшло в ... В результаті замінені поплавлені перемикачі з жмутом дротів. НЕЖАРТУЙ!!!
це правда. сам бачив - пшик, бах і купа чорного диму і вогню. і все із-за проводки!!!! істерика водія, пасажирів, сльози і крик. ну на х..
Йой, хлопаки, налякали. Як тільки появиться вільна хвилька - одразу лізу туди. Бо як почитати останні 3 пости і врахувати те, що я на ГБО - то получається справжня нейтронна бомба а не Пассат :D
В мене таке теж було. Треба зняти перемикач, добре почистити і промити контакти. Туди за роки набивається купа пилюки, пуху ітд.
В мене було також. всьо діло в пилюці на контактах, їх чистоті і тому чи до кінця затраснуті розєми на перемикачах. усувається легко, руль знімається елементарно навіть з подушкую. якшо є питання як, то пиши
Питання є одне. Як зняти руль щоб комп не видавав помилку аербега? Під час демонтажу руля відєднати акумулятор? А то ходити просити щоб зробили сброс не хочеться бо тільки робили.
1.Відключаєш акамулятор 2.відкручуєш на зворотній стороні руля побоках два болта під шестигранник(докінця не викрутяться - будуть висіти) 3.акуратно піднімаєш подушку безпеки 4.до подушки іде шлейф і кріпиться по центру. береш і тупо тянеш за розєм в напрямку перпендикулярному подушці 5.лишається відкрутити здорову гайку, яка тримає руль і зняти руль можна поставити мітки, щоб потім його в тому ж положенні поставити 6.відкручуєш два(вроді) відносно довгих тонких болта під звичайну викрутку, відєднуєш всі розєми шо ідуть на перемикачі і знімаєш їх 7.далі чистиш їх контакти.самі перемикачі я не розбирав, бо в мене булдо діло в погано вставлених розємах і окислених на них контактах. 8.зборка в зворотній послідовності. п.с. якшо включеш запалювання при знятій подушці, то запишеться код помилки і загориться лампа аірбегу, тре буде компом скидати помилку